برادران احساس تهی بودن می کنند
برادران مایکل می گویند هرجا که می روند، می توانند حضور او را حس کنند و ببینند. آنها از اینکه این همه طرفدار در غم از دست دادن مایکل شریک شده اند، تکان خورده اند اما با این حال میگویند هیچکدام از طرفدران به اندازه ی آنها احساس غم و دلتنگی نمی کند.
تیتو میگوید: "مشغول هر کاری که باشیم، چه در استودیو بخوانیم یا رقص تمرین کنیم، دائما احساس تهی بودن می کنیم. خواندن این آهنگ ها بدون مایکل بسیار دشوار است. همین امروز هم که صدایش را در رادیو بشنویم بسیار احساساتی میشویم."
جکی اضافه می کند: "مایکل ۲۴ ساعت از هر هفت روز هفته با ماست. هر وقت تلویزیون را روشن کنید او را می بینید. او همیشه با ماست."
جرمین می گوید: "هنوز هر روز که از خواب بر می خیزم، نمی توانم باور کنم که برادرم دیگر با من نیست."
مارلون در تایید جرمین ادامه میدهد: "مایکل بخش اعظم گروه جکسون فایو بود و قبل از هر چیز برادر ما بود. فکر نمی کنم مردم هرگز بتوانند غم از دست دادن او را به عنوان یک برادر درک کنند. ویران کننده است."
منبع: eMJey / hollyscoop
Newer articles:
Older articlesnews items:
Latest news items (all categories):
Random articles (all categories):
- مایکل برای دریافت جایزه به لندن میرود - 07/08/1385 23:13
- جلسه ۱۰ دادگاه اایجی: بخشی از فیلم تمرینات مایکل پاک شده است؟ - 28/02/1392 16:25
- 2 دی 1382 - هياهو بر سر سفر مايکل به انگليس - 16/10/1382 23:46
- متخصص انيميشن به جمع تيم تحقيق پيوست - 17/09/1383 21:26
- سمانه: پاپاراتزي دقيقا چه كسي است؟ - 05/01/1385 20:21
Popular articles:
- پرینس و پاریس روی صحنه سخن گفتند - 12/11/1388 08:16 - Read 305 times
- کنسرت مایکل بهترین در MSG - 15/11/1388 23:11 - Read 287 times
- شرکت فرزندان مایکل در ضبط جدید We Are The World - 13/11/1388 10:03 - Read 281 times
- احتمال شعر خوانی بچه ها در آهنگ جدید - 14/11/1388 23:24 - Read 261 times
- همخوانی مایکل و جانت در We Are The World جدید - 22/11/1388 20:13 - Read 257 times