سؤال احتمال زنده بودن michael jackson!!!

21 جولای 2012 14:53 #26293 توسط atlas
سلام بر همه دوستای خوب!هر چند من همین امروز عضو شدم و در واقع ادعای زیادی هم در مورد هوادار بودن ندارم ولی از اون جایی که خیلیییییی با این جناب جکسون حال می کنم و یه جورایی شخصیتش برام جالبه ( ورقصش البته!! :mj9: ;;) ;;) ) واسه همین این سایت رو پیدا کردم و خوشحالم که توی جمع شما هستم. دلیل دیگه هم این که هر چند می دونم که خبر زنده بودن مایکل همون موقع ها از یه شبکه آلمانی پخش و بعد هم تکذیب شد ولی همون طور که حتما می دونین یه تئوری به هر حال مبنی بر زنده بودن مایکل هنوز وجود داره و یه عده ( که بعضا خودشون رو beLIEver نامگذاری کردن ) هنوز بر اساس دلایل خیلی جالبی معتقدند که این قضیه می تونه درست باشه!
خواهش می کنم قبل از اینکه منو محکوم به دنبال کردن شایعات بکنید و با قبل از هر قضاوت دیگه ای یه سری از ویدئو های در این رابطه در یوتوب یا جاهای دیگه رو ببینید. ( بخصوص اونایی که طرفدارای پرو پا قرص اند!!)
من تعداد زیادی شون رو دیدم وهر چند باور شخصی من این نیست ولی خیلی از چیزایی که قطعا وجود داره رو نمیشه انکار کرد. بعلاوه اینکه باید در نظر داشت که مایکل دلایل قانع کننده ای هم برای این کار داشته...
به نظر غیر ممکن میاد ولی بهتون قول می دم که با جستجوی بیشتر به چیزای خیلی خیلی خیلی جالبی در این مورد می رسید.
یه چیزای زیادی این وسط با هم در تضاداند و هواداران زیادی در دنیا رو به خودشون مشغول کردن که چرا باید در جریان این مرگ این همه تضاد وجود داشته باشه و ...
بخصوص در موردمراسم memorial و حرفای جرمین و ....
برام جالبه نظرتون رو بدونم و از اون جایی که من جدیدا وارد جمعتون شدم امیدوارم این اولین بحث من رو حمل بر بی ادبی نسبت به مایکل نکرده باشید.... من جدا دوستش دارم، از ته ته قلبم. :x


پ.ن : در ضمن من می تونم همین جا نتیجه جستجوهام رو براتون توضیح بدم هر چند خیلی پیچیده است ولی دیدن ویدئو ها یه چیز دیگه اس!!!

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 15:03 #26295 توسط Hamid
atlas عزیز، به خونه خودت خوش آمدی.
فکر می کنم در گذشته یه بحث مفصل در این مورد داشتیم، حالا از بچه ها خواهش می کنم دنبالش بگردن و پیداش کنن و لینکش رو اینجا بذارن.

نظر کلی من اینکه، راجع به هر چیزی تو دنیا، می شه انقدر زیاد فکر کرد که براش کلی دلیل های جالب اورد.
متاسفانه مایکل جکسون درگذشته...

Keep The Faith

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: کوچکترین طرفدار, hojat, kingmichael, Shadi, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 15:12 - 21 جولای 2012 15:13 #26298 توسط FeanoR
beLIEver؟ همینطوریم تایپ میشه؟!

جرمین؟

راستش این مسائل زنده بودن مایکل ماله شیش ماه اول بعد مرگ مایکل بود، چون خیلی ها توان باورکردن مرگ مایکل رو نداشتن، این سری مسائل بوجود اومد... با اینکه هنوز 12 ساعت قبل مردن مایکل راز هست ولی مردن مایکل رو همه باور کردن به غیر 1 درصد در کل فن های تمام جهان! مسئله مرگ مایکل، الان هنوز پیچیده نیست، چون چیزی به طور قطع معلوم نیست، خیلی ها فکر میکنن پیچیده هست... و گرنه هنوز پیچیده نیست تا وقتیکه یک سری چیزا معلوم بشه!

نظر من اینه که: " مایکل جکسون مرده." میدونی باور پذیری مرگ مایکل سخته، ولی حقیقته تا حدی!

اگر بخوای مسئله زنده یا مرده بودن مایکل رو بررسی کنی، به مسائل خیلی مهم تر و بالاتر از این مسئله زنده یا مرده بودن مایکل میرسی!

تمام شواهد 100 درصدی که مدارک کاملا معتبر هست، نشون دهنده این هست که مایکل مرده! اون حرف هایی که بوجود اومده یا دلایلی که بوجود اومده که مایکل زنده س، بخاطر این هست که یک سری مسائل هنوز مبهم هست و بعضی ها تو ذهنشون این سری مسائل رو از بعد زنده بودن مایکل بررسی میکنن چون هنوز از لحاظ ذهنی باور نکردن که مایکل مرده!

مایکل مرده...

این نظر من بودش.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: kingmichael

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 15:33 - 22 جولای 2012 11:54 #26302 توسط Elnaz
سلام دوست جدید به خونه‌ی خودت خوش اومدی.

راستش واقعیت رو باید پذیرفت. مایکل سه سال پیش فوت شد و پزشک قانونی دو بار بدنش رو شکافت. عکسش هم که اومد رو نت. آدم زنده رو کالبدشکافی نمیکنن.

وحید درست میگه این حرفهایی که بعضی از هواداران میزنن جنبه‌ی روانی داره بیشتر

"Be Like Michael Jackson, "Be Mike-like
bemikelike.wordpress.com

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 15:44 #26307 توسط kingmichael

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 15:53 - 21 جولای 2012 15:55 #26309 توسط کوچکترین طرفدار
حتی بعضیا با شنیدن خبر فوت مایکل خودکشی کردن!
مایکل هیچ وقت حاضر نمیشد چنین کاری با طرفداراش بکنه

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.


مایکل آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم...
كاربر(ان) زير تشكر كردند: Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 16:01 #26310 توسط farzam
به هر حال بازم اگه نتايج تحقيقاتتو بزاري خالي از لطف نيست به نظرم...

She works so hard, just to make her way
For a man who just don’t appreciate

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 17:40 #26314 توسط atlas
بل دوستان عزیز حق با شماست و یقینا بعد از مرگ یه اسطوره این شایعات طبیعیه و طرفداراش هم ممکنه نتونن با واقعیت کنار بیان ولی من اونقدرها هم دیوونهمایکل نیستم و فقط بعضی از این اطلاعات برام جالب بود . مثلا همون طور که می دونین مایکل با دستبند قرمزی که همیشه داشت رسما نشون می داد که طرفدار و پیرو کابالاست و کابالیست ها به رموز اعداد و نشانهگذاری علاقه زیاد دارند و در جریان همه اتفاقات مرگ مایکل این قضیه دیده میشه و صدق می کنه! یا همه می دونیم که مایکل در حال مبارزه با ایلومناتی که سلطه ی خودش رو بر موسیقی آمریکا اثبات کرده و از فرقه های شیطانی هم هست بود و کلی هم سخنرانی های افشا گرانه دار و داشتن سعی می کردن که بکشنش و حتی سالها برای تخریب شخصیتش تلاش کردن و در اواخر عمر خودش هم اعلام کرده بودکه وحشت اره و برای زندگی خودش و بچه هاش نگرانه و به دنبال یه جای دیگه و یه اتمسفر دیگه برای زندگیه و اونجار و هم پیدا کرده! یا شما ها که طرفدارشین می دونین که در مصاحبه اش به وضوح گفت که از برگزاری تور متنفره و بعدها اعلام کرده بود که اگر دواره بخواد تور برگزار کنه این قضیه اونو میکشه و می تونید بیمار بودن مایکل رو که باعث استفاده بیشترش از قرص های مسکن شده بود به اینا اضافه کنید که به نظرتون برگزاری تور لندن اونم با اون همه اجرا برای کسی که تا چند وقت قبلش روی ویلچر دیده شده به نظر عجیب بیاد. در مورد همیت this is it هم نکات مبهمی وجود داره که هنوز بی پاسخ مونده و خیلیا اونو فقط نمایشی از طرف مایکل می دونن که راه رو برای فرارش از فشاری که روش بود و تهدیدایی که میشد هموار کنه و در ضمن قرض مایکل رو هم .....! می دونین که؟؟؟ بعلاوه اینکه این تمرینات بعدا فیلم شد و اون هم کلی فروش داشت!!( مایکل عاشق کارگردانی بود و اینو همه می دونن، اینو همین جوری گفتم که یادتون نره!! B-) ) حتی جرمین هم در مراسم فرش قرمز this is it میگه درسته که اسمش this is it هست ولی همش همین نیست و خیلی خیلی بیشتر از این در راهه و این پایان ماجرا نیست!!(this is really not it! there is gonna be much much more going on! this is not the final curtain call!!) منظور جرمین از اینکه میگه چیزایی رو میدونه ولی نمی تونه بگه وهمین حرفرو هم اعضای دیگه ی خانواده میگن چیه؟ این افراد معتقدن که ماییکل در عوض بیمارستان به فرودگاه رفته و.....! جالبه که جرمین در یکی از مصاحبه هاش در حین صحبت و تعریف کردن میگه که :... وبعد مایکل رو به فرودگاه بردیم....! می خنده و تصحیح می کنه که: ااااااااا! منظورم بیمارستانه!! بعد ازش می پرسن که چیزی هست که می دونید و نمیگید و منتظرید آشکار بشه؟ میگه: بله بله! من می دونم ولی نمی تونم بگم!!!
چرا الیزابت تیلور روز 25 جون در سی ان ان میگه که مایکل خوبه و به خوبی نفس میکشه؟
چرا توی هلکوپتر حامل پیکر وی دو جنازه دیده مشه؟
چرا عکسای روز آخر زندگی مایکل(همون معروفا که بعدا خدا تومن به سایر خبرگزاری ها فروخته شده) توسط پاپاراتزی که دوست صمیمی مایکل بوده گرفته شده؟ و اصولا اون اون روز اونورا چی کار می کرده! (یعنی تصادف در این حد؟؟؟)
در مورد کنراد موری سئوالات زیاده که من خسته اتون نمیکنم! جالب ترینش عضویت خود موری در گروه های فراماسونری و استخدام او تنها مدت کوتاهی قبل از مرگ مایکل و به اصرار خود مایکل( که عاشق کارگدانیه) هست و جابه که همه عکسای گرفته شده از موری توسط همون پاپاراتزی که عکسای روز آخر رو گرفته بود و دوست مایکل هم هست ،گرفته شده!!! و اگه دقت کرده باشین موری اصولا همیشه تنهاست!
چرا ویدئو های خونه مایکل در روز حادثه همگی محو شدن با بهانه اینکه پلیس فکر نمی کرده اونا مهم باشن!!!!!(فکر کن!!!!!)
چرا بعد از مرگ مایکل LAPD خونه اش رو مه رو موم نکرد و حتی خانواده مایکل به اونجا رفت و آمد داشتند و چیزایی رو خارج رکدن( و احتمالا شاید هم وارد کردن مثلا!!!!!!!؟)
چرا مایکا با چوپرا کتابی به نام FATED نوشته که داستانش مربوط به ستاره پاپ میشه که داره زندگی می کنه در حالی که همه فکر می کنن مرده؟؟؟؟
چرا BRIAN OXMAN گفته که عکس گرفته شده از مایکل در آمبولانس به احتمال زیاد فتو شاپه؟؟؟؟؟؟ ( اون که دیگه یه فن نیست که همین جوری یه چیزی بگه وچرا اصلا باید این رو بگه وچرا اون توی روز مرگ مایکل موقع مصاحبه مدام تلاش می کنه که نخنده؟؟؟؟؟)
چرا هی همه می گن که موقع صبح باهاشون تماس گرفته شده در حالی که مایکل بعد از ظهر مرده!
چرا جنت کلا یادش نیست موقع شنیدن خبر مرگ برادرش کجا بوده و هر بار یه چیزی میگه؟ و اون اصولا هر بار( هربار) از ماجرای مرگ داره حرف می زنه درحال خندیدنه! از خنده های وحشتناک مراسم یادبود که هیچی نگوووووو!!!
چرا مایکل دوست قدیمیش FRANK DIELO رو بعد از بیست سال درست در سال 2009 دوباره منیجر خودش می کنه؟؟
چرا مایکل john branca رو دقیقا 8 روز قبل از مرگش دوباره وکیل خودش معرفی می کنه؟
چرا مایکل دقیقا 22 روز قبل مرگش بچه هاش رو بدون ماسک بیرون می بره و قبلش هم گفته بوده کهمی خواد اونا رو به دنیا معرفی کنه و،همون طور که الان داره می کنه!!( یه تصادفات جالبی!!!!!) و چه کار گردان قهاری!!!
چرا ما بالاخره نمی فهمیم مایکل مریض بوده در اون دوران یا نه چون اون سعی می کنه روی ویلچر دیده بشه و در طول دو ماه حد اقل 30 بار به پزشک مراجعه کنه همراه با عکسای زیاد در حالی که روی سن this is it کاملا سالمه!( جرمین یه بار میگه اون کاملا سالم و آماده بود و یه بار میگه که نه اون از دارو استفاده می کد! اصولا همه اعزای خانواده اول می گن نمی دونستن دارو استفاده می کنه بعد می گن می دونستن!!! یا هزار تا داستان دیگه که البته به دلیل عجیب بودن کل خانواده جکسون این مورد عجیب نیست!!!!)
چرا یه دوست خانوادگی میگه مایکل ممکنه 6 ماه دیگه بمیره و دقیقا این اتفاق 6 ماه و 2 روز بعد می افته؟؟؟؟!!!
چرا در فیلم آماده شده برای smooth criminal در this is it مایکل نقش کسی رو در یک فیلم قدیمی بازی می کنه که مرگ خودش رو صحنه سازی می کنه( توی فیلم ها!!!)
چرا مایکا دقیقا کمتر از یک روز بعد از پایان هر آنچه برای تهیه فیلم this is it لازم بوده میمیره؟
چرا تنها عکس در طول تمرینات گرفته شده مایکل رو در پشت دوربین نشون میده همراه کنی؟ (بقیه عکسا از روی فیلمه!!!!)
چرا مایکل در O2 میگه: when i say this is it, it really means this is it!! this is the final curtain call!!
چرا تنها عکس استفاده شده در خاکسپاری عکس مایکل در liberian girl هستش که در این ویدوئو مایکل در آخر کلیپ در حالی که پشت دوربین بعنوان کارگردان نشسته و تمام مدت همه داشتن دنبالش می گشستن از بالا پاییم میاد و میگه که این همش fake بوده! دقیقا موقع سخنرانی دردناک پاریس در یادبود هم همین عکس پشت سر پاریسه!
اصولا چرا مراسم خاکسپاری این همه شاد و خجسته است و همه در حال خندیدن و شوخی کردن اند و عکسایی که بعد از خاکسپاری گرفته شده اونقدر خجسته اند که ما توی عروسی مون انقدر خجسته نیستیم!!!!)
مراسم خاکسپاری درست مثل یک فیلم و با نظارت خانواده و بصورت full hd!! پخش شده البته فقط قسمتهایی که خانواده اجازهداده بودن! منتها بعدا فیلم های هوایی از مراسم پخش شد که کلی ابهام و ماجرا باقی گذاشت که بی خیال اون میشم( که جرمین هم بابت پخشش دلخور شده بود!!)
آخرین عکس پخش شده در مراسم یاد بود مایکل رو نشون میده در حال که روش نوشته من زنده ام و برای همیشه اینجا خواهم بود!
مسخره تر از همه خنده های بی پایان تمامی اعضای خانواده جکسون در مراسم یاد بود حتی هنگام سخنرانی دردناک پاریسه که راستش امیدوارم این یکی رو حتما دیده باشید چون از دست دادنش جای تاسف داره!حتی خنده های پرنس و پاریس هم جالبه و من که به شخصه بجز صدای گریه هیچ قطره اشکی که از چشمان این دو عزیز جاری بشه ندیدم! حالات پاریس قبل از سخنرانیش جدا دیدنیه! جان من حتما ببینید!!! تنها کسی که در طول یادبود گریه می کنه بلنکته که با سن کمش اصولا نمی دونه چه اتفاقی داره می افته همون طور که بعدا هم گفته بود که: پدر به تعطیلات رفته!!! " من عاشق بلنکت ام!!
چرا جرمین در مراسم یادبود هنگام خوندن شعر رو عوض می کنه و بجای : light up your face with gladness, hide every trace of sadness می خونه: light up your face with sadness, hide every trace of gladness!! معنیش جالب میشه نه؟!
به کسانیکه در یادبود سخنرانی کردن دقت کردین؟ چرا دوستای بسیار صمیمی تر حضور نداشتن؟ اسم نمی برم چون زیادن!
چرا هیچ یک از کارکنان forest lown در روز خاکسپاری نیستند و تنها رقصنده های this is it از مهمانان پذیرایی می کن!؟
چرا موقع مصاحبه یک پاپاراتزی با جو جکسون دختری که همراه جو هست میگه مایکل عاشق طرفداراشه و دلش براشون تنگ شده؟
چرا همیشه TMZ اولین خبرا رو در مورد مایلکل میده؟ بعضیاش جدا جدا جدا جالبه!! یکیش اینکه TMZ 6 دقیقه قبل از زمان ثبت شده مرگ مایکل ، اون رو اعلام کرده!!!!
چرا کاترین میگه : یه اتفاقسی افتاده..... من نمی دونم چیه و نمی تونم بگم!!
چرا جو کالبد شکافی رو خصوصی می خواد ولی بهش نشون داده نمیشه؟
چرا جو در حال قهقهه زدن و خندیدن با صمیمی ترین دوست مایکل دیده میشه ( عکسای جالبین خدایی!) دقیقا یک روز بعد از مرگ مایکل!!
چرا کنی اورتگا در مراسم یادبود میگه: کمتر از یک هفته پیش( باتاکید!!) ما اینجا بودیم و مایکل با ما بود ، در حالی که در زمان مراسم یادبود مایکل 2 هفته بوده که مرده بوده! ( اشتباه لپی بوده البته. درسته...)
چرا جو نمی دونه که بدن مایکل بهداز memorial کجاست؟؟ جالب ترین چیز درباره جو مصاحبه اش با cnn هست و مصاحبه ای که بعد از مرگ مایکل داشته و باید ببینید چقدر شاده و براش طبیعیه و در عوض جواب دادن بهه سئوال درباره مایکل به معرفی محصولات و هماران جدیدش می پردازه! عجب دجالیه این آدم!!!
چرا همه فامیل جکسون در مصاحبه ها گفتن که چیزی رو می دونن ولی نمی تونن بگن!!!
چرا همه معتقدند که بچه های مایکل خیلی خیلی خوبن و هیچ مشکلی ندارن و واقعا هم هستن!!!( الان رو نمی گم!درست بعد از مرگ پدرشون منظورمه!)
چرا ما همه فیلمی رو که ben evenstad در 25 جون گرفت هرگز ندیدیم؟ و جالبه بدونین که ثابت شد که او درباره اتفاقات اون روز دروغ گفته! وچرا باید دروغ بگه؟؟؟؟
چرا هیچ کدوم از کارکنان بیمارستان رو کلا هیچ جایی نمی بینیم در صورتی که اونا باید خیلی مهم باشن و حتی برخلاف عرف بیمارستان ها این برادر مایکل بود که خبر مرگش رو در بیمارستان اعلام کرد ونه دکتر!!!

من در این لحظه دیگه ساکت می شم و فقط اضافه می کنم که چون یه دفه شروع کردم به پرسیدن پس سئوالاتی رو که نیاز به یه سری اطلاعات قبلی از مایکل داشت و اونایی رو که در اتفاقات قبل از 2009 کنکاش کرده بود و نتایج جالبی هم داشت رو نپرسیدم! من آدم کنجکاویم و امیدوارم منو بابت همه سئوالاتی که در طول گشت و گذارم در دنیای پر رمز و راز مایکل برام پیش اومده بود ببخشید. بله مایکل هرگز کسی رو اذیت نمی کرد ولی اون نشانه هایی برای هوادارانش گذاشته و بچه هاش هم که.... خودتون بگید.... من عاشق این سه تا بچه ام اما فکر می کنم سخنرانی شون در رمکسا یادبود و حتی گرمی یه نمه عجیب و غیر طبیعی بود! اونا فقط پدرشون رو داشتن و عاشقش بودن ومن امیدوارم که همیشه بهترین ها در انتظارشون باشه ولی چون خیلی زیادی کنجکاوم صرفا برام جالب شده بود.
من مایکل رو به دروغ گویی یا آزار دیگران متهم نمی کنم و اتفاقا اونقدر به نظرم آدم باهوش و حسابگری میاد که حتی این کار هم در توانش بوده باشه! من عاشقشم چه مرده و چه زنده!!!
مایکل شرایط پیچیده و سختی رو از سر می گذروند و به این سادگی ها هم کهما فکر می کنیم نیست واون همواره به مبارزه ادامه داد و زندگیش این اواخر همون طور که خودش گفته بود در خطر جدی بود.ولی بهر حال اون همواره ه دنبال آرامش و صلح بود و امیدوارم چه مرده وچه زنذده الان بهش رسیده باشه!
در همین لحظه به احترام روح بزرگ این مرد بی نظیر قول می دم کهه دیگه اذیتتون نکنم و باور کنید منم مثل شما به مرگش احترام می ذارم...
اون موجود دوست داشتنی و خلاق...
روحت شاد.
^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, کوچکترین طرفدار, kingmichael, SaSa M

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 18:05 #26315 توسط atlas
یه چیز دیگه و بعد دیگه تمام...
دوست جونای خوبم به دلای بسیاری میشه هر آنچه رو که مدیا می خواد ما باور کنیم رو باور نکنیم و این دقیقا همون چیزی بود که مایکل هم در تمام زندگیش می خواست به ما بفهمونه... اونا دروغ گوهایی بیش نیستند!!
در مورد هر کدوم از عکسای کالبد شکافی و ... م میلیون تا سئوال وجود داره که .... دیگه من می دونم می خواین منو بکشین و سکوت می کنم.
فقط از سر کنجکاوی بود
باور کنید که منم باور کردم
در مورد beLIEver هم بله اینجوری نوشته میشه و دلیلش هم طولانیه فقط به LIE بزرگ شده در دل BELIve دقت کن! این دیگه به خودشون مربوطه و خدایی خل و چل هم توشون زیاده!!!! :-p
بی خیال
بای بای

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

21 جولای 2012 18:45 #26316 توسط FeanoR
چرا بکشیمت؟ مگه اینجا، مکان کشتنه؟ اینجا همه با منطق هستن... پستتو بخونم و از نظر خودم خودم جواب میدم. :-bd
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.