× به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

سؤال معرفی مایکل

02 آگوست 2012 13:34 #26882 توسط atefe
سلام دوستان .اگه خواستید مایکل رو برای یه کسی که اصلا نمیشناستش معرفی کنید(البته فرض می کنیم )بهش چی میگید ؟ چطور در مورد شخصیت مایکل توضیح میدید ؟ از کجا شروع می کنید ؟چه خصوصیاتی از مایکل رو براش تعریف می کنید ؟در کل چطور با یه همچین فردی حرف میزنید ؟

همیشه عاشق شو وعشق بورز...بزرگ و دوست داشتنی خواهی شد.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 آگوست 2012 14:07 - 02 آگوست 2012 14:14 #26893 توسط Hamid
این اتفاق صدها بار برای من افتاده.
و وقتی احساس کردم جمعیت چند هزار نفری بهم گوش می دن مثه بی بی سی یا رادیو فردا، کار برام به شدت سختتر شده.

اولین چیزی که من سراغش می رم، قانع کردن فرد برای اینکه زود قضاوت نکنه
به خاطر همین از تریلر شروع می کنم، از مایکل جکسون سیاه پوست که چطور سفید شد.
بعد آروم آروم از گوشه کنار منبع میارم، و میرسم که چرا مایکل آرایش می کرد؟ و مردم چطور باهاش برخورد کردن.
( چیزی که می دونن و دوست دارن متلکش رو به شما بندازن درست همینه! چیزی که باهاش کنار نیومدن، آرایش مایکل! پس شما زودتر ضربه رو بزنید!)
اگر مسخره تون کردن، ناراحت نشید، اگر به مایکل از تمسخر خندیدن، اتفاقا شما هم همراهشون بخندید، نباید احساس کنن شما از چیزی میرنجید.

بعد از اینها می گم کافی نیست، باید در مورد کارهای بشر دوستانه مایکل بدونید.
لابه لای حرف هام مدام از مایکل نقل قول میارم و پشتش منبعش رو هم می گم تا طرف با اعتماد گوش کنه.

یکی از بزرگترین و بهترین منابع برای تبلیغ مایکل، مصاحبه 92 مایکل جکسون با اپراست.
بعد از اون فیلم This Is It می تونه نقش خیلی خوبی داشته باشه و صحبت از درد و رنج هایی که مایکل داشته.

اگر بحث شما از فوت مایکل شروع شد و شدت گرفت، من بر می گردم از اتهامات جنسی و عوامل روحی و افسردگی مایکل بحث رو شروع می کنم، اینکه تا چه حد بی خواب شد بعد از اون ماجرا، امریکا رو ترک کرد و ...

بعد نگاه می کنم به تیپ و شخصیت فردی که باهاش دارم حرف می زنم، اگر مذهبی باشه مثالی از مذهب میارم که مایکل توش نقش داشته، اگر بی دین باشه، مثالی از مایکل میارم که مایکل توش نقش داشته، اگر نویسنده باشه مثالی که مایکل ربط داشته، کارگر باشه، بیمار باشه، محصل باشه، دانشمند باشه، هر چی باشه اون مثال رو میارم.
بعد برای تیر خلاص، eMJey رو معرفی می کنم، و اون فرد با خودش فکر می کنه خدای من، این همه ایرانی و هوادار؟ با چیزی مواجه می شه که هرگز انتظارشو نداشته. و افتاقا 90 درصد میان و مطالب این سایت رو می خونن و اونجاست که حقیقت آشکار میشه.
برای جلب نظر بیشتر گاهی هم میشه از افتخارات ایرانی ها و کسایی که با مایکل کار می کردن گفت، حتی میشه برای حس کنجکاوری طرف، از عکس هایی که بیتا با مایکل داره حرف زد. ( کاری که تو بی بی به ذهنم رسید)

باید اطلاعاتتون زیاد باشه، وگرنه وارد بحث های ریز که بشید و اطلاع نداشته باشید همه چیز جواب معکوس میده.

در کل شما آدم عادی، متعصب، مذهبی، بی دین، اهل موسیقی، مخالف موسیقی و ... به من تحویل بدید! یه ام جن فن حرفه ای تحویل بگیرید! :mj7:

LOL

Keep The Faith

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, farzam, کوچکترین طرفدار, شاپرک, atefe

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 آگوست 2012 14:14 #26894 توسط Hamid
تاپیک خیلی خوبیه.

Keep The Faith

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: atefe

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 آگوست 2012 14:25 #26896 توسط atefe
یادمه وقتی دوستم در مورد مایکل باهام حرف میزد روزی صد تا سوال ازش میپرسیدم هر صد تارو با سند و مدرک برام توضیح میداد .تا اخر من رو مثل خودش کرد . باورتون نمیشه چقدر سخته وقتی مثلا یه مهمونی میری بعد چند نفر شروع میکنن در مورد مایکل صحبت کردن که هیچی ازش نمیدونن .اول چند تا حرف بد در موردش میگن بعدشم به عمل های جراحیش اشاره های عالمانه میکنن ~X( اون وقته که من حالم بد میشه اولش خیلی عصبی میشم ولی بعدش سعی میکنم خودم رو کنترل کنم . بعد با خودم میگم ای خدا دوباره شروع شد .میرم پیش اون فرد و .......یه چند ساعتی باهاش حرف میزنم .البته اگه ببینم همش حرف خودشو میزنه و به حرفام گوش نمیده به حال خودش میذارم .میگم بذار تو همین نادونی بمونه.........راستش من و دوستم هنوز تو مدرسه در حال ترویج های مایکلی هستیم .حتی پارسال با توضیحات دوستم برای معلم زبان ایشون هم مایکلی شدن .فقط خدا امشب منو بخیر کنه که باز دختر عمه هام دارن میان و.......هیچی از مایکل نمیدونن و همش ازش بد میگن جالبه که حتی حاضر به شنیدن حرفای من هم نیستن . اخرشم میگن تو خودتو کشتی با این مایکل .البته امشب یه برنامه هایی براشون دارم / []---

همیشه عاشق شو وعشق بورز...بزرگ و دوست داشتنی خواهی شد.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 آگوست 2012 14:46 #26897 توسط شايان
عاطفه جان هر شخص ممکنه روش های مخصوص به خودش رو داشته باشه که با توجه به تجربه بدست میاد و برخی هم نه ترجیح میدن دیگران همون طور که خودشون علاقمند شدن دیگران رو طرف مایکل بیارن اما من به شخصه فقط در مورد خودم صحبت میکنم..من اول در مورد اینکه شایعاتی که در مورد مایکل وجود داره صحبت میکنم اگر احساس کردم انسان منطقی بود و به حرفام گوش داد ادامه میدم و گرنه دیگه بحث رو متوقف میکنم و بهش چند تا از بهترین آهنگ های مایکل رو میدم که گوش بده و ببینم بازخورد چیه اما اگر دیدم فایده ای نداشت بیخیال میشم میذارم تا به قول مایکل خدا در دلش پا بگذاره و به مایکل علاقمند بشه...اگر دیدم اون انسان که به حرفام گوش داده هر تلاشی از دستم بر میاد براش میکنم هر چی میدونم در اختیارش قرار میدم اون هم حق داره همه چی داشته باشه چون مایکل همه چی رو برای همه میخواست و منم از هیچ کاری دریغ نمیکنم تا اینکه خودش هر چی خواست از مایکل بدست بیاره...سعی میکنم از کارهای خیریه از تفکرات بزرگش و افتخاراتش بگم چینش کارها و اهدافش رو توضیح بدم سایت ها و منابع معتبر رو بهش معرفی کنم باهاش در مورد مایکل و موسیقیش بحث میکنم به قول معروف داغش میکنم...چون میدونم مایکل جادو میکنه اینو بارها در چشم همه دیدم وقتی به ویدیو های مایکل نگاه میکردن...به خدا میتونم برقی در چشمتنشون دیدم که هرگز ندیده بودم و اون موقع میفهمم که باید کمتر حرف بزنم و بذارم مایکل بدرخشه

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن
كاربر(ان) زير تشكر كردند: Jasmine Jackson-mjforever, شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 آگوست 2012 21:38 #26916 توسط Jasmine Jackson-mjforever
بحث خیلی خوبیه... ممنون عاطفه جان
من معمولا سر این قضیه ها قبلا خیلی با دوستام بحث میکردم. از من سوال های عجیبی میپرسیدن... یادمه یکیشون میگفت مایکل توی اسید خالص میخوابیده... و خوب هرچی براش توضیح میدادم قضیه رو نمیگرفت! همونطور که شایان گفت منم بیخیال شدم... اما گاهی اوقات میشد که بقیه در مورد جراحی ها و شایعه ها باهام صحبت میکردن اما وقتی باهاشون بحث میکردم احساس میکردم براشون جالب نیست یا انگار خسته شدن اما من بحثو ادامه میدادم.. یه سری دیگه هم خیلی به مایکل علاقه مند شدن مخصوصا توی دوران محاکمه موری من اخبار رو براشون میبردم! یا فول البوم و موزیک ویدیوهای مایکل رو تو کلاس پخش میکردم... خیلی هاشون واقعا به مایکل علاقه من شدن اما یه سری کلا درک نمیکنن!!! باید قبول کنیم که اینایی که درک نمیکنن کار ما رو راحت میکنن چون در اون صورت ماهیت اصلی مایکل رو هم درک نمیکنن!! میسپاریمشون به امان خدا!!

من اگه بخوام مایکل رو معرفی کنم شخصا اول در مورد استعداد عجیب موسیقیاییش صحبت میکنم. بعد از تمام افتخارات و جوایز صصحبت میکنم تا طرف کلا از شایعه و اینا دور شه... بعد هم از اخلاقش و تمام کارهای بشردوستانش میگم.. بعد میذارم تا طرف با دید جدیدی که پیدا کرده سوال هاشو بپرسه... یکی از ام جی فن های خفنی که طی این عملیات قرار گرفته پسرداییمه با اینکه 11 یا 12 سالشه اما خیلی متعصبه و واقعا عاشق مایکل شده.. از وقتی ارشیوم رو گذاشتم در اختیارش به هیچی جز مایکل فکر نمیکنه!!
خوشبختانه ما ام جی فن های ایرانی چون توی موقعیت خاص قرار داریم دقیقا میدونیم در این مواقع چیکار کنیم!

mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, atefe

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2012 12:27 #26946 توسط atefe
راستی من دیشب هیچ کاری نتونستم بکنم .دختر عمه هام هر فیلمی رو نگاه کردن الا فیلمایی که من براشون در مورد مایکل اماده کرده بودم و ممنون از این که تو این بحث شرکت کردین .فعالیتتون خیلی زیاد بود یکم نظراتتون رو بگید دیگه :-?

همیشه عاشق شو وعشق بورز...بزرگ و دوست داشتنی خواهی شد.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2012 12:42 #26950 توسط FeanoR

atefe نوشته: یکم نظراتتون رو بگید دیگه :-?


بسه به شرایطشه، اونطوری نیست که بیای اینجا و توضیح بدی و بگی که همیشه این راه جواب میده! نسبت به شخصیت طرف، افکارش، نوع اعتقاداتش، حرف هایی که میزنه در مورد مایکل و خیلی چیزای دیگه...

به نظرم بهترین کار برای اینکه بتونیم مایکل رو خوب معرفی کنیم اینه که اطلاعاتمون رو از مایکل بالا ببریم تا بتونیم نسبت به هر شرایطی، مایکل رو معرفی کنیم! اینکه همه جاها به یک روش عمل کنیم، اصلا جواب نمیده، چون انسان ها متفاوت هستن! باید اطلاعات خیلی بالا باشه و تعصب هامون رو کنار بذاریم تا مایکل به بهترین شکل ممکن معرفی بشه...
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2012 13:06 #26951 توسط melisa
من تاحالا موفق بودم به هرکسی که خواستم مایکل معرفی کنم.ولی متاسفانه چیزهایی که در موردش میگن اول این چقدر شکل زناست تغییر جنسیت داده؟ دوم اون یک بچه بازه؟ سوم اون عمدا خودشو سفید میکنه؟ خوشبختانه من کاری کردم که این اشخاص این طرز فکر از مخشون رفته

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

04 آگوست 2012 22:56 #27005 توسط شاپرک
بله این موضوع شخصی هست و هرکس روش مخصوص خودش رو داره، من اینطوری ام:
وقتی بخوام مایکل رو معرفی کنم، مهم ترین چیزی که مطرحه اینه که اون خواسته یا خودم میخوام براش بگم ، اگه خودش خواسته یه نیگا بهش میندازم تا دستم بیاد به چه قصدی اینو میخواد. اگر قصدش مواردی از این قبیل باشه: سواستفاده از اسم مایک واسه جلب توجه، یا اینکه طرف لوده ست و واسه تمسخرمایکل و دراصل من که میدونه دوسش دارم میپرسه، یا هر قصدی تو این مایه ها داره، در این صورت محترمانه میپیچونم و میرم وبه مقصودش نخواهد رسید. اما اگه خواستش واقعی باشه که خب یعنی مشتاق شنیدنه و کارم خیلی آسونه، از فرصت استفاده کرده و اطلاعات موثقم رو، رو می کنم! و البته دقت میکنم تا جایی پیش برم که طرف خسته نشه و از درخواستش پشیمون! و هم چنین دقت میکنم تا جوگیر نشم و طوری ازش تمجید متعصبانه کنم که مارک (اوسگل!) بخورم و واژه ی طرفدار مایکل رو هم خراب کنم.
حالا اگه خودم سر خود بخوام معرفی کنم کمی پیچیده میشه ، اول موقعیت رو در نظر میگیرم، برای مثال تو یه عروسی که داره به همه خوش میگذره و طرف داره با جو حال میکنه، برم اون رو خفت کنم و شروع به معرفی مایکل کنم، فقط از مایکل یک عدد ضد حال اساسی درست خواهم کرد! و طرف هم لابد چهار تا سر تکون میده و بی قراری میکنه که معرفی نامه تموم شه و برگردیم به جو جمع . جایی مطرح میکنم که هم جو و هم گوش ایشون آمادگی لازم رو دارن.
دوم به شخصیتش توجه میکنم.اینکه به چه موردی علاقه داره، از اون وجه مایکل شروع میکنم وبه تدریج معرفی میکنم مایک رو. مثلا واسه یکی از جنبه اخلاقیات و خیر بودن وایناش و واسه یکی دیگه از موسیقی ش و کارنامه هنریش . دیگه اینکه به سن و سال و شرایط طرف هم دقت میکنم. مثلا به بچه ها اولین چیزی که میگم اینه که اون عاشق بچه ها بود و خونه ای ساخته بود مثل شهر بازی که بچه ها برن توش بازی کنن. (خواهر زادم عاشق عکس های نورلند شده بود و الان طرفدار مایکله!)
آخرین نکته هم اینکه به نظرمن ما واسه جنس مخالف باید مواظب باشیم و طوری تعریف نکنیم که طرف حسودی ش بشه و دشمن خونی مایک بشه. واقعیت اینه که جنس مخالف هر نسبتی که با آدم داشته باشه، حتی خانواده و فامیل، اگه فن نباشه بنده خدا ممکنه حسودیش بشه. پس باید متعادل و نرم ازش تعریف کنیم چون ما آدم هایی نیستیم که بخوایم کسی رو اذیت؛ و غرورش رو جریحه دار کرده و برنجونیمش.


.

شب که می شود
خورشید چشمانت را پرواز بده
تا مرگ پروانه به تاخیر بیفتد......
كاربر(ان) زير تشكر كردند: atefe

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.