× به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

سؤال بنياد مايكل و پاريس جكسون VS بعضي از بلاگ ها

23 جولای 2012 23:57 - 24 جولای 2012 22:17 #26442 توسط Ehsan
مادر محترم مایکل جکسون (!!) فرموده اند از دیدن اقدام شرم آور فرزندانشون شوکه ، متعجب ، مایوس و عصبانی شده و همچنین از اقدامات وفادارانه ، خالصانه و شگفت انگیز عوامل بنیاد در طول سه سال قبل قدردانی و سپاسگزاری نموده اند !




برای اونایی که شاید مثل من حافظشون ضعیف باشه و به یاد نیارند ، دو ماجرای قدیمی رو مرور خواهم نمود . لطفاً توجه بفرمایید :




1- پیرزنی که امروز زبان به مدح و ستایش سران بنیاد مایکل جکسون گشوده همان انسانیست که 3 سال قبل و در ماههای بعد از فوت مایکل جکسون به وضوح ادعا میکرد که مایکل به وی گفته بود که جان برانکا اموال وی را به سرقت برده و به او خیانت نموده است ! پیرزن ادعا میکرد که پسر فقیدش از جان برانکا متنفر بود و هرگز دلش نمیخواست او ( برانکا ) حتی برای یک بار دیگر پا به زندگیش بگذارد !!!




2- پیرزنی که امروز زبان به مدح و ستایش بنیاد گشوده همان انسانیست که بعد از انتشار آلبوم قلابی Michael در سال 2010 ادعا میکرد برخی آهنگهای این آلبوم صدای پسر فقیدش نیستند و عوامل مزدور این بنیاد شریف خیلی مودبانه و دوستانه به وی فرمودند : خفه شو پیرزن !!!!




خوب ، به نظر شما در مورد چنین موجودی به نام کاترین جکسون چه حکمی باید صادر کرد ؟!




یا ایشون یک پیرزن فاقد عقل و درک و حافظه بوده ، به بیماری آلزایمر بسیار شدید و هولناک مبتلاست یا اینکه یک پیرزن بی هویت ، سست عنصر ، نون به نرخ روز خور و در نهایت خائن و بی وجود و بی ارزش است !!! از یک چنین مادر شیرین عقل و چنان پدر زنباره عیاش مشنگی چون جوزف جکسون ، خلق جانورهای دوپایی مثل برادران و خواهران مایکل جکسون چندان عجیب و غریب به نظر نمیرسد !! فرزندانی که یا مانند جکی ، لاتویا و مارلون ، موجوداتی بی نهایت بزدل ، بی وجود ، ترسو و مفتخور هستند یا موذمارهایی (!!!) هستند در مایه های جرمین ، جنت و تیتو که اوج هفت خطی و هزار چهره بودن خود را در طول سالیان سال با همه وجود و به استادی تمام به اثبات در آورده اند !! فرزندانی که یکی از یکی بی شرف تر و بی ارزش ترند !!!




اینو خوب میدونم و برام قابل قبوله که بسیاری از طرفداران مایکل جکسون چه در داخل ایران و چه خارج از ایران هنوز حتی به ذره ای از درک و فهم لازم جهت پی بردن به دسیسه های اطراف زندگی مایکل جکسون که در ژوئن 2009 منجر به مرگ این خواننده گردید دست نیافته اند . شاید خیلی از این طرفدارها هیچ وقت هم در طول عمرشون نتونند به این نقطه برسند . با این موضوع مشکلی ندارم که چرا بسیاری از طرفدارهای ساده لوح نمیتونند حرفهای من و امثال من رو در قبال موضوع مرگ مشکوک مایکل جکسون باور کنند . اشکال نداره که هنوز نمیتونند بفهمند که قاتل واقعی مایکل جکسون فقط کنراد موری زشت و بدترکیب نبوده !! فهمیدن این چیزها درک و شعوری خیلی بالاتر از اونی میخواد که خیلی از طرفدارهای پر ادعای وطنی و غیر وطنی امروز دارای اون هستند ! طرفدارها نمیتونند این حقایق هولناک رو باور کنند چون بنیاد ، قسم و آیه و سوگند میاره که ما راستگو هستیم و داریم به وظایف انسانی خودمون عمل میکنیم ! در مقابل همه این استدلالها ، من تنها یک سوال ساده از همه دنیا دارم :




اون موجودات ابله و کند ذهنی که هنوز اون 3 آهنگ کذایی رو صدای مایکل جکسون میدونند !!!


جالبه که در این بین تک دختر مایکل جکسون هم به جمع فریب خوردگان و خائنین پیوسته و ضمن حمایت قاطع از عملکرد جان برانکا و افراد مزدورش ، ننگ و رسوایی و شرم را به بالاترین درجه ممکن رسانده است !!!




البته از دخترکی که تمام فکر و ذکرش در این سن و سال 7 قلم آرایش کردن و خیابون گز کردن و عکس یادگاری با کریس براون و جاستین بیبر انداختن و قر و قمبیل و شیشکی اومدن جلوی وب کم و قرار دادن تو یوتیوب و دادن توییتهای پشت سر هم در توییتر هست ، بیشتر از این نمیشه توقع داشت !!!




دیگه دلم نمیخواد از این دخترک نادون حمایت کنم ! نه از خودش نه از همه کسانی که تو دنیا از رفتارهای جلف و سبک سرانه اون حمایت میکنند . نه ! پاریس و پرینس دیگه بچه نیستند ! چرا توی همه چیز عقلشون 80 برابر من کار میکنه اما وقتی بحث بنیاد مایکل جکسون به وسط میاد هنوز بچه هستند و اشکالی نداره که از اون حرومزاده ها حمایت میکنند ؟! به خدای یکتا قسم هنوز قبولش برام سخته که چطور فرزندان مایکل جکسون بعد از اون جریان توطئه کثیف آهنگهای قلابی اونطور لال شدند و صداشون در نیومد !




د آخه بی معرفتها ، لال شدید ، ترسیدید ... هر کوفت دیگه ای که باعث شد صداتون رو ببرید و فریاد خیانت سر ندید ... به جهنم ! دیگه چرا حمایت میکنید ؟؟؟ به خدا دارم از شدت خشم میترکم !! اون وقت دختره بلند میشه لخ و لخ و لخ میره این شو و اون شو با دستش قلب نشون میده و آی لاو یو ددی میگه !!!

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.






د آخه کند ذهن بدبخت ، این چطور عشقیه که هنوز صدای اون ددی ننه مردت رو نمیشناسی ؟؟؟ چطور صدای ناب اون ددی خسته ای که شبها تا صبح توی گوشت با لبخند لالایی میخوند رو فراموش کردی ؟؟؟ چطور از جان برانکایی حمایت میکنی که ویرانگر نام و میراث ددیت بوده ؟؟؟ حیف از نام مایکل جکسون ! دریغ از اون همه عشقی که به تو و اون 2 تا پسر بی خاصیت داد ! افسوس از اون همه اشکی که به پای شما ریخت ! شرم به همتون که هرچی بی غیرت تو دنیا هست رو با اعمالتون رو سفید کردید !!
خلاص !!!

یک کلام ، ختم کلام :




این قطعنامه تا روزی که تغییری اساسی و همه جانبه در افکار و گفتار و اعمال جکسونها دیده نشه به قوت خودش باقیه !


_______________________________________

اين متن بالايي رو كه مطالعه كردين خلاصه صحبتهاي يك بلاگ هستش.متاسفانه لحن بسيار بدي داره ولي دلم ميخواد نظر شما رو هم در اين مورد بدونم.اين حرفا رو من قبول ندارم و اين نوشته رو توهين علني به مادر و پاريس و حتي خود مايكل ميدونم.نويسنده اين مطلب اسم مايكل رو هم دست اويزي كرده براي خودش تا سخنان بي هدفش رو هدف دار و در حمايت از مايكل نشون بده.شايد نظرات برخي دوستان مخالف نظر من باشه.خوشحال ميشم نظرتون رو بدونم.

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 جولای 2012 09:50 #26449 توسط Jasmine Jackson-mjforever
خب... راستش گاهی وقتا چنین مزخرفاتی ارزش توضیح نداره...
خیلی وقت ها جکسون ها دچار اشتباهات بزرگی شدن... از وصیت نامه تا ماجراهایی که این روزا میبینیم..
این نویسنده لحن بدی داره... صراحتا به کاترین و فرزندان مایکل توهین کرده... همه چی رو از بیخ دروغ و اشتباه خونده و همه چی رو انکار کرده...
باید توجه کرد که این اقا! مهارت زیادی در نویسندگی چنین چیزهایی دارن... با استفاده از سایز درشت فونت! و رنگ های متفاوت! و لحن تند و اسرار امیز! و خیلی موردهای جالب1 دیگه...
اگر متن هاشو با دقت مطالعه کرده باشید شاهد لحن نتیجه گیری های بیهوده ای که فقط از دید یک نفر نتیجه گیری شده خواهید بود که در ابتدا به نظر میرسه که نویسنده! سواد زیادی داره و خیلی چیزها حالیشه و تمام این نوشته هارو با سال ها رنج به دست اورده و با هزار منت و توهین گذاشته تا دیگران هم بخونن... در حالی که هرگز اینطور نیست...
فکر میکنم این اقا قبل از اشناشدنش با مایکل فرد مذهبی خفنی بوده که بعد از مایکلی شدن مایکل شده همه چیزش... و البته عقل و منطقش رو هم از برده... خیلی چیزها هست که باید درمورد این فرد و نوشته هاش گفته بشه تا اوج پوچیش نشون داده بشه.... البته کم کم همشو همینجا بررسی خواهیم کرد!!

((البته از دخترکی که تمام فکر و ذکرش در این سن و سال 7 قلم آرایش کردن و خیابون گز کردن و عکس یادگاری با کریس براون و جاستین بیبر انداختن و قر و قمبیل و شیشکی اومدن جلوی وب کم و قرار دادن تو یوتیوب و دادن توییتهای پشت سر هم در توییتر هست ، بیشتر از این نمیشه توقع داشت !!!))
به شدت از این بند بدم میاد!!!
دیگه چه انتظاری میشه داشت؟ پاریس هم مثل تمام دخترای نوجون دیگه داره دوره ی خودشو میگذرونه... میخواد زندگی کنه... لذت ببره... اصلا می خواد از پولی که باباش براش به ارث گذاشته استفاده کنه! مگه غیر اینه؟؟ خب کجاش بده... چرا الکی موضوع رو سیاسی میکنن؟؟؟ عکس گذاشتن تو توییتر چی؟؟؟ پاریس میخواد به بازیگر باشه... اصلا دوست داره... گناه کبیره نکرده که!!!

((مادر محترم مایکل جکسون (!!) فرموده اند از دیدن اقدام شرم آور فرزندانشون شوکه ، متعجب ، مایوس و عصبانی شده و همچنین از اقدامات وفادارانه ، خالصانه و شگفت انگیز عوامل بنیاد در طول سه سال قبل قدردانی و سپاسگزاری نموده اند !))
بنیاد اگر هزار کار اشتباه انجام داد در برابرش دوهزارتا کار مفید کرد!!!! از ویدیوهای مختلف.. البوم ها... اهنگ های منتشر نشده... و صدها اتفاق دیگه ی بنیاد هرگز اجازه نداده مایکل خاموش شه و فراموش شه... بنیاد در این زمینه ها گاهی واقعا بی نقص عمل میکنه که باید مورد تحسین کاترین قرار داده بشه!!!!
و قطعا در این راه پول در میاره.. خب ارزشش رو داره!!!

((خوب ، به نظر شما در مورد چنین موجودی به نام کاترین جکسون چه حکمی باید صادر کرد ؟!))
اوج توهین!!! جدا هیچ کدوم از ماها جراتشو هم نداریم به کاترین این طور توهین کنیم!!! کاترین دیگه خیلی از سنش گذته... داره تمام سعشو میکنه تا خیلی از اوضاع رو دوباره سروسمان بده... و از هممه مهمتر اون مادر مایکله!!!

گذشته از همه این ها... خوشحالم که همه ی ما با تمام جدیتمون هیچ وقت جلوی چنین اتفاقاتی کم نمیاریم!!!

mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 جولای 2012 14:30 #26457 توسط FeanoR

خب... راستش گاهی وقتا چنین مزخرفاتی ارزش توضیح نداره...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هر انسان با نوع تفکرش شناخته میشه، انسانی که بدون فکر و فقط به قصد توهین عمل میکنه، دور از انسانیت هست!

نویسنده این وبلاگ بیشتر مشکل روحی داره و وبلاگ شده یک تخلیه گاه برای خودش!

فکر کنم توی پستی که خوارج رو توضیح دادم، مشخصات این نویسنده هم معلوم شد دیگه!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جواب انسانهای ...... مثل این نویسنده، فقط یک سلام و یک خداحافظ هست!
كاربر(ان) زير تشكر كردند: e r o s

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 جولای 2012 15:35 #26458 توسط atlas
واااااااااای! چه جوشی آورده این یکی!!!! خدا به داد دختر خودش برسه!!!! :o :o :o
فقط از یه آدم احساساتی بی منطق این مدلی حرف زدن بر میاد و من فکر می کنم اگر کسی اینهمه طرفدار مایکل جکسون باشه خوب حداقل یه ذره باید از رفتار و منش او هم الگو بگیره دیگه!! مایکل هرگز حتی در مورد اونایی که به وضوح بهش بدی می کردن هم این طوری صحبت نمی کرد!! به هر حال.....
بچه ها دو تا سئوال: یکی اینکه اون دوتا داستان واقعیت داره و کاترین اینا رو گفته؟ دوم اینکه میشه یکی یه ذره این جریان آهنگ هایی که به اسم مایکل منتشر شدن رو توضیح بده؟
راستی من دقت کردم این آقا هم مثل من درمورد مرگ مایکل دچار توهم توطئه شده!!!( مگه نه وحید!! :D :D :)) :)) )
ولی جدا خوندن این متن از این جهت برای من جالب بود که گذشته از لحنش یا درستی و غلطی حرفاش ، اصولا چرا باید یه فن ( که باید بپذیره که صرفا یه فن هست!) باید این همه درگیر زندگی خواننده مورد علاقه اش بشه و اون قدر حواشی براش مهم بشه که اینجوری جوش بیاره!!؟؟ :dnkw:

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 جولای 2012 16:13 #26462 توسط FeanoR

راستی من دقت کردم این آقا هم مثل من درمورد مرگ مایکل دچار توهم توطئه شده!!!( مگه نه وحید!! :D :D :)) :)) )


در این مورد بعدا با هم حرف میزنیم :D ولی مرگ مایکل رو هر کس از اون بُعد ذهنی خودش بررسی میکنه... مرگ مایکل مشکوک هست ولی نباید تک بُعدی بررسی بشه و وقتی از همه ابعاد بررسی ش کنی، نتیجه جالبی به دست میاری!

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 جولای 2012 18:37 #26466 توسط يگانه
اين آقا رو من مي شناسم.
نمي خوام سرزنشش كنم ولي چون خودش اين اجازه رو به خودش مي ده كه در مورد عالم و آدم قضاوت كنه پس من هم اين اجازه رو به خودم مي دم كه در موردش قضاوت كنم.
متاسفانه كلا مايكل جكسونو فراموش كرده.به خودشم گفته ام نه اينكه به خوام فقط اينجا برا خودم بگم.

(از مايكل جكسون فقط بلده روزاي زندگيشو مثل كتاب تاريخ ورق به ورق
بخونه ولي از كمالات مايكل هيچي ياد نگرفته)كه برا طرفدارايي كه از چندين سال قبل طرفدار مايكلن هنر نيست.برا طرفدارايي كه تو سه يا چهار سال اخير طرفدارشن هنره .البته
اگه از تماميه حوادث مهم زندگيه مايكل با خبر باشن.

نمي خوام بگم مايكل فرشته بوده و از اين حرفا ها.اصلا.هرگز
مي خوام اينو بگم كه مايكل هميشه مي گفت (تا با كسي رو در رو حرف نزديد و ملاقاتش نكرديد در موردش قضاوت نكنيد) اين آقا هنو اينو ياد نگرفته چه برسه به اينكه مي خواد
heal the world هم بكنه.
البته بعضيا فكر مي كنن heal the world كردن يعني همش پول و نذورات خيرات كنيم و به بچه ها كمك كنيم .بله اينم هست .اما يه بخشيش اينه.بخش مهمش عشق ورزيدن به همه ي آدماي
دونياست. عشق حقيقي ورزيدن.احترام گذاشتن به همه آدماي دنيا.و كوچكترين عشق ورزيدنمونم با يد همين جا نشون بديم.اصلا از همين جا شروع كنيم.اين جوري ميشه كه دنيا مون درست ميشه.

باور كنيد به يه دونه عشق هممون با ينكه خيلي دلمو شكسته هنوزم اين آقا رو دوست دارم.هنوزم دلم براش تنگ مي شه.
اما با اين خصوصياتش يواش يواش همه دوستاشو از دست مي ده.


اما در مورد اين رفتاراي خانواده مايكل تنها مي تونم بگم _(الله والعلم)
ما كه جاي اونا نيستيم نمي دونيم دارن چه روزايي و طي مي كنن و چه شرايطي دارن.اما اي كاش يكم شجاع بودن.

love each other

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 آگوست 2012 19:32 - 14 آگوست 2012 19:35 #27460 توسط Farnaz
راستش من موافق این وبلاگ نویس یا اینکه کلا توی جمع و جلوی همه به دختر مایکل توهین کنیمو اسمشو بذاریم نظر خودمون!! نیستم چون به هر حال زیر سوال بردن پاریس یعنی زیر سوال بردن مایکل و خانوادش که من احترام می ذارم به همشون
اما در کل کارای اخیر پاریسو اصن دوست ندارم! نظر شخصیمو می گم که مایکل همه ی عمرش سعی کرد حتی بچه هاش شناسایی هم نشن چه برسه به اینکه توی نت ولو باشن ;)) به هر حال سه چهار ساله پیش هم امکانات بود براشون که بتونن راحت به نت و توییتر دسترسی داشته باشن اما مایکل اجازه نمیداد که کار به این جاها بکشه اینطوری که پاریس پیش میره معلوم نیست شبیه جانت شه
تازه پاریس باید محتاط باشه چون دختر مایکله حالا اگه خودش یه هنر مند بود یا حداقل سنش زیادتر بود باز میشد یه جورایی کنار اومد اما الان توی این موقعیت اصلا کاراشو دوست ندارم
این عکسارو ببینین نظرتونو بگید:

این عکس اواتار فعلیه توییتر پاریسه:



اینم بحثی که بعد از این عکس شده! :

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.


URL=https://img4up.com/]

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

[/URL]

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: Nikolay, Mohsen.srn, mahan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 آگوست 2012 19:49 #27461 توسط atlas
به نظر من مدل حرف زدن این آقا که اصلا مناسب نیست و راستش نمی تونم از این نظرم کوتاه بیام.
ما هیچ کدوم توی شرایط خاصی که پاریس درش هست نیستیم و فقط می تونیم نظری برای خودمون داشته باشیم. مثلا من اگه جای پاریس بودم(چقدر خوب میشد! :D ) از شرایطی که پدرم برام فراهم کرده بود استفاده می کردم وسعی می کردم که خاص تر از دخترای هم سن و سالم باشم. اون این موقعیت رو داره و داره به سبک خودش ازش استفاده می کنه. خدایی با وجود این همه آدم که توییت های پاریس رو دنبال می کنن و قربون صدقه اش میرن و بعلاوه اون مدل دوستایی که دور و بر پاریس اند ، شاید حق داره که یه نمه زیادی جو گیر این ماجرا بشه. به نظر من پاریس می خواد خودشو یه دختر جذاب طرفدار راک اجتماعی در عین حال خوب و مودب و وفادار به پدر و ... نشون بده و شاید اگه اجازه بدن این مقطع سنی رو رد کنه ، خودش به نتایج درستی برسه. درسته که طرفدارای مایکل نگران اون هستن ولی اون هم حق داره به سبک خودش زندگی کنه. حتی اگه من نپسندم و یا حتی اگه مایکل خدابیامرز نپسنده.
اون یه دختر خوشگل پولدار معروفه و طبیعیه که بخواد آزاد باشه. (هرچند گفتم که سلیقه من چیز دیگه ایه)

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 آگوست 2012 19:53 - 14 آگوست 2012 20:01 #27463 توسط FeanoR
این عکس که بحث کردن نداره! پاریس به غیر اینکه دختر مایکل جکسون هست، یک دختر هم هست... آمریکا مثل ایران نیست که دختراش با چادر بیان بیرون!!! پاریس الان داره جلو تر از سنش میره، مثل دیدن فیلم دیکتاتور یا اینجور عکسا ولی اون عقیده خودش رو داره... به نظرم اینطوری بهتره الان... چون پاریس حداقل خودشه نه اینکه بخاطر یک اسم مایکل جکسون، بخواد تظاهر کنه! پاریس الان داره مثل یک دختر 17 ساله رفتار میکنه ولی واقعا زندگی کردن جای پاریس سخته... شما خودتون دخترای این فروم حاضر هستین، جای پاریس زندگی کنین با اون همه محدودیت؟ مطمئنا همه تون چشم بسته و بدون فکر میگین: بله! بخاطر مایکل. ولی واقعا دختر مایکل بودن خیلی سخته، اونم در این شرایط که مایکل نیست...

پاریس جکسون میخواد خودش باشه، خواهشا انتظار تظاهر کردن رو ازش نداشته باشین... واقعا من یکی دلم نمیخواد که وقتی پاریس دوران نوجوونی ش و جوونی ش بخاطر دختر مایکل بودن، هدر بره و تلف شه و بعدا بگه: چرا من باید دختر مایکل باشم که همه زندگیم به سمت نابودی بره... مایکل هم میخواست اینا هم کودکی بکنن و هم نوجوونی و جوونی بکنه، ولی خود مایکل، کودکی بچه هاش رو ناخواسته گرفت، بخاطر اسم خودش! نذارین دوران های بعدی این بچه ها هم گرفته شه!

اگه هم نگرانین که روی اسم مایکل تاثیر بذاره، اسم مایکل بزرگتر از این حرفاس...

دعوا کردن سر این موضوع ها، احمقانه س و یکجورایی شرمندگی داره! اونم به این شکل!

راستی شلوار پاریس هم خیلی قشنگه

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 آگوست 2012 20:13 #27467 توسط Farnaz
منم منظورم لباس پوشیدنش نبود به خودش مربوطه ولی در کل اینکه زیادی فعالیته نتی داره نشون دهنده ی جوگیریه ;))
اینم که اقا علی همش در حال بحث کردن در مورد تیپ پاریس(توی بلاگو فیسبوک و ....!) یا دعوا کردن با بقیه ست شکی درش نیست دیگه عادتشه هر بار سر یه موضوع بالاخره :D
راستی پاریس چند سالشه قاطی کردم دیگه :D

URL=https://img4up.com/]

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

[/URL]
كاربر(ان) زير تشكر كردند: Nikolay

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.