× به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

سؤال مایکلی در دنیای واقعی...؟!

15 جون 2012 20:32 #25117 توسط شاپرک
بچه ها فعالیت شماها رو تو دنیای مجازی نت که میدونم و میبینم اما خب ورای اینجا ؛ دنیای واقعی ست. مثلا خود من راستش خیلی آدم دنیای مجازی نیستم و عوالم و عمل من بیشتر برمیگرده به دنیای واقعی. برای همین خیلی وقته که دوست دارم ازتون بپرسم شماها؛هم فکرهای من؛ خارج از دنیای مجازی برای مایکل؛ به عبارتی برای مایکلی بودنتون چه کارهایی میکنید؟ چه اقدامات اضافه بر سازمانی انجام میدین که از دیگران غیر مایکلی شاخص میسازه شما رو؟؟؟

شب که می شود
خورشید چشمانت را پرواز بده
تا مرگ پروانه به تاخیر بیفتد......
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

16 جون 2012 10:22 #25143 توسط شايان
خب این بعد یک سری محدودیت ها داره با توجه به وضعیت جامعه و نمیشه به اون آزادی اون دنیای مجازی باشه....راستش نمیخوام بگم من میخوام بگم ما...خیلی از فن ها سعی میکنن اون مفاهیم عمیقی که مایکل بدست آوردن رو در شخصیت خودشون پرورش بدن اون احتراام و عشق به همدیگه اون احترام به طبیعت کمک به همدیگه و بیخیال نگذشتن از مسائل پیرامون...کارهای خیریه بزرگ و کوچیک که حتی سابقه و قدمت بسیاری در فروم داره و فعالیت های هنری مثل موسیقی و فیلم های کوتاه این ها از جمله فعایلت هایی بوده که تو این چند سال فن های زیادی انجام دادن البته متاسفانه سخته در طیف وسیعی به صورت علنی اعلام کرد...شاید مهربونی و گذشتی که از دنیای مایکل وارد ذات ما میشه میتونه آغازگره خیلی از تغییرات باشه....
شناختن راه با قدم گذاشتن در راه متفاوته...خیلی از فن ها خوب شعارها رو میگن و شعار میدن مثل تغییر و اینکه تغییر از خود انسان آغاز میشه اما هنوز نتونستن کوچکترین تغییری در ذاتشون به وجود بیارن و حتی اخترام هم یادشون میره حتی به فن ها...اما خوشحالم که در فرومی هستم که این موضوع بارها اثبات شد حرکت های بزرگ بسیاری توسط بچه ها انجام شد و هنوز ادامه داره چه در خفا و در جمع...مثل کارهایی که بالا مثال زدم..

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شاپرک, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

17 جون 2012 10:45 - 19 جون 2012 07:35 #25171 توسط شاپرک

shayan69 نوشته: (راستش نمیخوام بگم من میخوام بگم ما...)


بله دقیقا درست میگی مساله همون ماست, وگرنه این همه آدم خوب و خیر غیر فن! من که ما میشه تازه معنای ام جی فن بودن آشکار میشه.

shayan69 نوشته: (کارهای خیریه بزرگ و کوچیک که حتی سابقه و قدمت بسیاری در فروم داره و فعالیت های هنری مثل موسیقی و فیلم های کوتاه این ها از جمله فعایلت هایی بوده که تو این چند سال فن های زیادی انجام دادن البته متاسفانه سخته در طیف وسیعی به صورت علنی اعلام کرد...شاید مهربونی و گذشتی که از دنیای مایکل وارد ذات ما میشه میتونه آغازگره خیلی از تغییرات باشه....شناختن راه با قدم گذاشتن در راه متفاوته...خیلی از فن ها خوب شعارها رو میگن و شعار میدن مثل تغییر و اینکه تغییر از خود انسان آغاز میشه اما هنوز نتونستن کوچکترین تغییری در ذاتشون به وجود بیارن و حتی اخترام هم یادشون میره حتی به فن ها...اما خوشحالم که در فرومی هستم که این موضوع بارها اثبات شد حرکت های بزرگ بسیاری توسط بچه ها انجام شد و هنوز ادامه داره چه در خفا و در جمع...)


همین ها رو میخواستم بدونم ممنون.مایک هم همینو میخواسته. چرا که اون اهل حرف و نصیحت و توصیه و ...بود ولی مرد عمل هم بود!
چون زمان حیاتش تو جمع فن ها نبودم خیلی چیزا رو نمیدونم. خوشحالم که حرفها و کارهای زیبا فقط در قالب شعار نبوده و نیست.
محدودیت ها رو هم کاملا درست میگی که تو واقعیت خیلی بیشتره اما هرکسی میتونه در حد توان خودش جلوه گر خوشنامی مایکل فن ها پیش دیگران بشه نه بیشتر. و مرسی از توضیح مفیدت. :MJ2:

شب که می شود
خورشید چشمانت را پرواز بده
تا مرگ پروانه به تاخیر بیفتد......
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.