سؤال Michael Jackson - XSCAPE

09 می 2014 11:12 - 09 می 2014 11:39 #33664 توسط mahan
چه تلخ که به علت مشغله زیاد فرصت نکردم خیلی به اینجا سر بزنم... هرچند که پیگیر تمامی رویداد های سایت هستم... هم از طریق پیج سایت تو فیس بوک و همچنین صحبت با دوستام که در فروم هستن...

امروز بعد مدت ها به بهانه آلبوم جدید مایکل اومدم به فروم تا همه باهم خوشحالیمون رو از شنیدن صدای دوباره مایکل جشن بگیریم...

اما بنیاد با این آلبوم منو بدجور ناامید کرد... و بدجوری رفتم تو خودم...

ولی همه اینا به کنار... از اینکه دارم صدای مایک رو گوش میدم در پوست خودم نمیگنجم... ولی کاش بهتر عمل میکردن...

این آلبوم از آلبوم های خواننده های این روزا هم ضعیف تر بود... از آلبوم خود جاستین تیمبرلیک(که انصافا عالی بود)... فارل ویلیام... حتی از آلبوم مایلی سایرس هم ضعیف تر بود... تنها نقطه قوتش خود صدا و خوندن مایکل هست...

فقط خواستن دور هم فروشی داشته باشن و از هوادارا پولی بدست بیاران...!! مگه میشه هوادارای مایکل جکسون آلبومشو نخرن...!!

place with no name رو انداختن رو leave me alone..!!
Slave to rhythm هم که هیچی!! اون ورژنی که جاستین بیبر خونده از این بهتره!!

ولی از شیکاگو خیلی خوشم اومد...البته ورژن اورجینالش...!!!

Do u know where ur children are هم که رو موزیک بازی سوپر ماریو و بازی های آتاری انداختن!!

خلاصه در حد نام مایکل جکسون و لقبش سلطان پاپ نبود...!!

احتمالان تو یکی دوتا جشنواره الکی یکی دوتا جایزه الکی بش بدن!!

و ما هم که همچنان آرزو به دل ماندیم و می مانیم...!!

این لینک دانلود... آلبوم... ورژن iTunes Deluxe Version


www.uploadbaz.com/cwmgv17xjzy0


اینم لینک XSCAPE Documentary


www.uploadbaz.com/y7ea05rm6qqb


پسورد : dlera


خوشحال میشم نظر شمارو هم بدونم...


This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, farzam, FeanoR, kingmichael, mahsa, raha, Reza, sh.y, PATROMAS

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

09 می 2014 16:21 - 09 می 2014 16:27 #33665 توسط FeanoR
راستش سخت هست که بخوام در مورد این آلبوم نظری بدم چون اونقدر با L.A Reid مشکل دارم، منظورم کلا با سبک تهیه کنندگی اش هست که هر کاری میکنم نمیشه بدون قضاوت نظری بدم اما سعی میکنم. خب شاید اول باید رید رو بشناسید، بعد اونجا میفهمین که چرا بنیاد گرامی رفته سراغ رید تا این آلبوم رو به گردن فقیر خودش بگیره. ال.ای رید تجاری ترین تهیه کننده حداقل میشه گفت این دهه و جزو سه تای اول کل تاریخ موسیقی آمریکا هست و مسلما جزو پولساز ترین هاشون هم هست. کاری به مدیر عاملی ایشون در اپیک رکوردز نداریم اما کلا کسایی که میخوان آلبومشون از نظر تجاری بترکونه، میرن پیش ال.ای رید و خب همینطوری خیلی از آلبومها تهیه کنندگی هاشون با ایشون بوده. کارش هم خوبه، بالاخره یک چیزی میدونه در مردم که اینقدر تجاری شده دیگه. اما به مایکل نمیخوره یعنی از همون اول که من خوندم خبر بر گردن گرفتن تهیه کنندگی این آلبوم توسط رید، میدونستم اون سری موزیکی که برای آلبوم میزنه، برای کلاب ها خوبن و برای گوش کردن تو ماشین. با اینحال از سلیقه انتخابیش خیلی خوشم اومد، ترک لیست خوبی رو جمع و جور کرده اما فکر کنم بخش اصلی انبار رو تموم کرد، دیگه حالا مایکل بهتر میدونه. تازه الان دیگه خیلی ترکونده که سعی کرده بعضی ریتم های آهنگها رو حداقل با صدای مایکل میزون کنه مثل Slave to the rhythm, بعضی ها رو که اصلا ترکونده که دیگه کلا ابدا بی سر و صدا بین خودمون باشه، کلا ریتم یه چیز دیگه میگه، صدای مایکل به یک راه دیگه میره، مثل فرق ماه و چراغ قوه میمونه. اما Blue Gangsta جالب شده و Xscape مایکل اونقدر خوبه که یکی ال.ای رید کلا شده فامیلش اما با اینحال من تا حدی خوشم اومد از کاری که تو اون ترک کرده. بعضی آهنگها رو هم که کلا یاد سری گیم های قدیم افتاده، مثلا بازی های آخر دهه 80.

اورجینال ها که خیلی خوب بود، یعنی عالی بود اصن و به همین خاطر از ال.ای رید به خاطر انتخابش تشکر میکنم و یک پیشنهادی هم میدم که اگه توی کار به اشتراک گذاشتن سلیقه بره خوبه اما سعی کنه دخالت نکنه چون ممکنه پس فردا cara delevingne از سری سونیک سر در بیاره.

من این آلبوم رو بیشتر از "مایکل" و بد 25 خوشم اومد، به هر حال خدا رو شکر الحمدالله و گرنه والا به قرآن.

برمیگردیم به قبرمون...
كاربر(ان) زير تشكر كردند: kingmichael, mahan, mahsa, raha, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

12 می 2014 13:01 - 13 می 2014 14:38 #33666 توسط mahsa
من اول آهنگ اوریجینال رو که مایکل در دهه 80 خونده شنیدم و خیلی هم خوشم اومد. به نظرم نیازی به تدوین و تغییر نداشت. وقتی هم کار ال ای رو شنیدم راستش اولش زیاد خوشم نیومد ولی بار دوم که شنیدم منجر به چندبار شنیدنم شد و خوشحالم که کار بدی نشده. به نظر من هم از آلبوم Michael بهتره. آنچه که مهمه اینه که "بیلبورد در این باره نوشته :"پادشاه پاپ یک بازگشت سلطنتی به جداول فروش داشته است." و این خیلی مهمه که امیدوارم به جایگاه بهتر و بهتری هم دست پیدا کنه.
کار هنری کلا سلیقه اییه و نمی شه گفت کدوم بهتره. اما اگر خود سلطان پاپ به اثر هنری اش مهر نهایی رو می زد صد در صد جای این حرفها هم نبود. به نظرم کار دوئت با تیمبرلیک هیچ لزومی نداشت که وارد کار بشه چون صدای تیمبرلیک چیزی به کار اضافه نکرده. اگر هم به نظر می رسه کار مال دهه 80 اصلا به خاطر همینه که مایکل این آهنگ رو اون زمان خونده. کلا آهنگ و آلبوم زیباست . آهنگ xscape که بیشتر اثر انگشت سلطان پاپ رو داره بیشتر می پسندم چون متن زیبایی هم داره. آهنگ "شیکاگو" اورجینال فوق العاده است. خیلی زیبا ست o|^_^|o :x .
اینطور برخورد با کار درست نیست که ارزش کار رو کلا از بین ببریم. مثلا ما طرفدار هستیم. کار تهیه کنندگی اثار هنرمندی مثل مایکل کار سختیه چون بیچاره ال ای هرکار هم بکنه ما قبول نمی کنیم. چون سلیقه مایکل یه چیز دیگه است. تازه الان که خودش در کنار تهیه کننده نیست کار سختتره
بنیاد هم برای این به یه تهیه کننده تجاری داده که معلومه فروش برای اونها مهمتره اگر با فروش پایین مواجه بشن فردا همین افراد می گن از میزان محبوبیت مایکل کم شده و ما می دونیم که درست نیست. البته من فروش رو به هر قیمتی درست نمی دونم. امروزه روز که اصلا آهنگ خوبی به گوش نمی خوره. امیدوارم این آلبوم موفقیت های زیادی داشته باشه.
درکل حالا که به تمام آلبوم گوش می دم خیلی هم آلبوم رو زیبا و قوی می دونم بهتر از خیلی از کارهای امروزی. آلبومی که شنونده رو به چندبار شنیدنش مشتاق می کنه :-)

without hope we are lost.....i love you Michael
كاربر(ان) زير تشكر كردند: FeanoR, raha, Reza, sh.y

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

13 می 2014 15:30 #33667 توسط raha
یه سوال میتونم بپرسم؟! نسخه original version یعنی همون طوری که مایکل درستش کرده هست یا بقیه روش تغییر ایجاد کردن؟!
کلا دلم نمیخواد هیچ آهنگی که بقیه تغییرش دادن رو بشنوم! دلم میخواد مایکل خودش کاملش کرده باشه! :( :cry:
ولی خیلی خوشحالم که دوباره صدای مایکل عزیز رو میشنوم! خیلی خیلی خوشحالم! :clp2:
مثل همیشه فوق العاده و بینظیره و میدرخشه! :mj11: :mj9:

نمیدونم چرا از وقتی آهنگ chicago رو شنیدم نمیتونم هیچ آهنگ دیگه ای گوش بدم!

راستی خیلی خیلی ممنون که دانلودش رو گذاشتین!
كاربر(ان) زير تشكر كردند: kingmichael, mahsa, Reza, sh.y

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 می 2014 15:28 #33668 توسط kingmichael
بیشتر ترانه هایی که قبلا منتشر شدن ، اورجینال بودن و کاملترین نسخه ی خود مایکل بودن ولی وقتی توی آلبوم جمع میشن یکم دستکاری و به اصطلاح تجاری سازی میشن
من خودم همون آهنگ های نیمه تمام ولی با احساس رو بیشتر ترجیح میدم !
كاربر(ان) زير تشكر كردند: raha, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

18 می 2014 21:04 #33669 توسط scream
من عاااااااااااااااشق آلبوم جديدم!!!

هم اورجينال هم ورژن آلبوم. هردوش فوق العادن. از وقتي اين آلبوم اومده هيچ آهنگه ديگه اي نميتونم گوش بدم. :guitar2: :guitar2:

عاشقتم مايكـــــــــــل :clp:
كاربر(ان) زير تشكر كردند: mahsa, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

19 می 2014 21:30 - 19 می 2014 21:39 #33670 توسط شايان
عرضه این آلبوم اون هم با این ترک لیست به نظرم کار اشتباهی بود.به هر حال در عصر ارتباطات هنرمندان مختلف کارهای روز رو دنبال می کنند و مطمئنا این رو میدونن که چه کاری کی و کجا عرضه میشه.وقتی 5 ترک از آهنگ های این آلبوم در سال های گذشته (چه پس از مرگ مایکل و چه پیش از مرگ مایکل) در اینترنت به صورت دمو یا نسخه اصلی لو رفته بودند عرضه کردن چنین آلبومی کار درستی نبود چون اون ترک ها ترک های سوخته ای به حساب می آمدند.اگر این ترک ها در نزدیکی تاریخ عرضه آلبوم لو می رفتند مثل اتفاقی که برای یک سری ترک های آلبوم Michael در سال 2010 افتاد باز هم مشکل خاصی نبود اما بعضی از این ترک ها 2 یا 3 سال پیش در اینترنت لو رفته بودند و بعضی از ترک ها مثل xscape هم که در دوران حیات مایکل.
به شخصه برای من این آلبوم هیچ گونه جای ذوق و هیجانی نداشت!به جز 5 ترکی که گفتم که در سال های گذشته شنیده بودم یک نرک به صورت سینگل عرضه شد Love Never Felt So Good ترک های Chicago و Lovin You هم پیش از عرضه آلبوم نسخه های original در نت پخش شده بودند و از آهنگ های original هیچ آهنگی باقی نمانده بود که در خود آلبوم این ذوف رو برام ایجاد کنه تا آلبوم رو بشنوم.
در مورد ترک هایی که به صورت بازسازی و نسخه های جدید از آهنگ های مایکل بودند فقط 3 ترک خیلی خوب شده بودند Love Never Felt So Good به خصوص با همراهی جاستین تیمبرلک و ترک های Chicago و Lovin You.
بقیه ترک ها بزرگترین مشکلشون این بود که همه به یک شکل تنظیم شده بودند و واقعا تکراری و خسته کننده بودند.وقتی این ترک ها رو به صورت متوالی براسا خود ترک لیست آلبوم شنیدم واقعا خسته کننده و تکراری بود.این مشکل اصلا در آلبوم سال 2010 وجود نداشت.جنس کارها و سبکشون متفاوت بود و احساس های مختلفی از دنیای موسیقی مایکل رو تداعی میکرد.ترک A Place With No Name در نسخه جدیدش واقعا به یک ترک خیلی ضعیف تبدیل شده بود.ابتدای آهنگ در این نسخه جدید خیلی خوب شروع می شد اما در ادامه واقعا ضعیف می شد و به خصوص در قسمت کروس آهنگ واقعا افت می کرد و بک وکال های کروس کاملا خورده شند و ضعیف بود.در نسخه اصلی این آهنگ واقعا کروس بینظیره و خود آهنگ و شخصیتش به نسخه اصلی گروه America (ترک A Horse With No Name ) نزدیکتر بود و این جذابیت این بازخوانی رو بالاتر برده بود.آهنگ اصلی اینکار یکی از آهنگ های معروف تاریخ موسیقی راک به حساب میاد.(یک آهنگ فولکور راک درجه اول) اینکه اون رو به موسیقی الکترونیک تبدیل کرده بودند کار جالبی نبود.
در این آلبوم اکثر ترک ها در یک سبک و سیاق بودند به خصوص در نسخه های جدید.کاملا میکس ها ونظرات شخصی در تنظیم کار به چشم می خورد استفاده از سازهای زهی به شکل و گونه ای که مایکل جکسون بدین شکل از اون ها استفاده نمی کرد.در ترک های original با اینکه قدیمی بودند و در برخی موارد ناقص اما روح موسیقی و تنظیم مایکلی بیشتر احساس می شد.وقتی ترک های original رو پشت سر هم شنیدم واقعا احساس کردم حالا تازه دارم به یک موسیقی از دنیای شگفت انگیز مایکل جکسون گوش میدم اما حیف که بعضی از ترک ها رو قبلا شنیده بودم.واقعا ترکی مثل xscape در نسخه اصلی کامل و عالی بود و روح مایکلی درونش به خوبی دیده میشه.بالا پایین های عالی در آهنگ افت و خیزهای فوق العاده جذاب و یک ترک عالی مایکلی.

مشکلی دیگه که بالا بهش اشاره کردم نداشتن تفاوت در سبک آهنگ ها بود در آلبوم 2010 آهنگ های مختلف در سبک های آر اند بی-ترکیب با رپ-راک و دنس پاپ هایی که با شخصیت موسیقی مایکل همخوانی داشتند نه اینکه با توجه به موسیقی روز و تجاری میکس بشند.ضعف ترک های قوی و احساسی مثل Hold My Hand-Best Of Joy و امثال این ها در این آلبوم بیشتر احساس می شد.این آلبوم برای بهتر شدن به ترک های بیشتری نیاز داشت.

در آخر حرف هام باید این رو بگم آلبوم سال 2010 اگر درگیر اون ماجراهای فیک و این مباحث نمی شد می تونست از این آلبوم خیلی موفق تر باشه البته سردرگمی و بهم ریختگی در اون آلبوم احساس می شد که در این آلبوم کمی جبران شد اما در کل xscape اصلا راضی کننده نبود و خیلی سطح پایین تر از نام مایکل بود و امیدوارم بهتر از میراث مایکل جکسون مراقبت بشه.با توجه به اینکه مایکل جکسون عزیز همیشه یک انسان کمال گرا در کارهای خودش بوده واقعا این آلبوم در حد و اندازه نام او نبود.

با شنیدن این آلبوم باید بگم تا حدودی با نظرات بچه های گروه Black Keys موافقم این آلبوم در حدی نیست که بخواد از آلبوم جدیدی اون ها که واقعا در سبک خودشون خیلی زیباست بهتر باشه اما لحن و ادبیات اون ها اصلا زیبا و پسندیده نبود و بهتره حد خودشون رو بدونن.

به نظرات تمام دوستان احترام میگذارم و امیدوارم از این آلبوم نهایت لذت رو ببرند :) :scream: :mj7: :trbdy: :trbdy: :bd:

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, FeanoR, kingmichael, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

26 می 2014 16:12 #33678 توسط mahsa
در هر حالت نظرات مختلفه اما نظر هیچ کس آخرش نیست و نمی شه گفت گفته های چند نفر که فکر می کنند توی کارشون خیلی خوب هستند و مستحق اول بودن درسته. اگر برخورد حرفه ای داشتند شاید به ارزش کارشون اضافه می شد اما با گفتن این حرفهای بی ادبانه شخصیت خودشونو نشون دادند.
گرچه چندتا از این آهنگ ها قبلا شنیده شده بود اما از ارزش کل کار کم نکرده و به نظر من جمع کردن این آهنگ ها در یک باکس کار خوبی بود. مخصوصا کارهای اوریجینال آلبوم فوق العاده است و در جای خودش یک کار تمام شده است. کاش مایکل خودش اونها رو منتشر می کرد. انتشار قبلی این ترک ها چیزی از کار کم نمی کنه چون ارزش کار ثبت شده رو نداره. من خودم دوست داشتم xscape توی یک آلبوم و قانونی منتشر بشه تا جزء کارهای ثبت شده مایکل به حساب بیاد.
اجرای هولوگرام slave به نظرم یکی از با ارزش ترین کارهایی بود که میراث مایکل رو حفظ می کنه . فوق العاده بود. با دیدنش مو به تن من سیخ شد و خوشحالم که امروز چنین تکنولوژی هست که آیندگان هم می تونند جادوی مایکل رو ببینند. همچنین از اینکه مایکل همچین دوستان خلاق و مبتکری داره خوشحالم. به امید موفقیت های بیشتر

without hope we are lost.....i love you Michael
كاربر(ان) زير تشكر كردند: kingmichael, Reza

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: Nasim

Please publish modules in offcanvas position.