سؤال آشنایی با گیتاریست هایی که با مایکل کار کرده اند

06 می 2012 16:55 - 06 می 2012 17:16 #24036 توسط شايان
تو این تاپیک سعی می کنم در طی ارسال های مختلف به معرفی گیتاریست هایی که با مایکل همکاری داشته اند بپردازم.منابع نوشته هام از سایت ویکیپدیا و سایت های مختلف دیگر و اطلاعات شخصی خودم است.
اولین گیتاریست که معرفی میکنم آخرین گیتاریستی است که مایکل با او همکاری داشته است... :guitar2: :guitar2: :guitar2:

Orianthi










نام:Orianthi Panagaris
متولد:1985 آدالاید استرالیا
سبک ها:راک/پاپ راک/گلم متال/پاپ پانک
سازها:گیتار/گیتار بیس/پیانو

اوریانتی گیتاریستی که به عنوان گیتار لید در تور This is it مایکل جکسون انتخاب شد و از آنجا با او آشنا شدیم.علاوه بر همکاری با مایکل سابقه همکاری با کارلوس سانتانا استیو وی و آلیس کوپر را نیز در کارنامه هنری اش دارد.او علاوه بر گیتاریست بودن خواننده نیز هست.

او در استرالیا به دنیا آمد و هنگامی که 3 ساله بود پیانو را آموخت و در 6سالگی گیتار آکوستیک را آغاز کرد.او در 11 سالگی رشته الکترونیک را رها کرد و به نوشتن آهنگ و کارهای حرفه ای پرداخت.هنگامی که 15 سال بیشتر نداشت در فرانسه با Stev vei یکی از بزرگترین گیتاریست ها و شاگردان جو ستریانی به اجرای زنده پرداخت.





در هنگامی که 18 سال بیشتر نداشت کارلوس سانتانا ازاو دعوت به همکاری کرد و در سال 2003 با کارلوس به اجرای زنده پرداخت.







در سال 2005 اولین آلبوم خودش را در استدیو خانگی خودش ضبط کرد و تمام سازهای آن آلبوم را خودش نواخت.این آلبوم Violet Journey نام داشت و توسط خودش تهیه کنندگی و پخش شد!!





لیست ترک ها:
Lights of Manos"
"He's Gone"
"Violet Journey"
"Everyday"
"Here on Earth"
"Right Now"
"Anybody Else"
"Out of Reach"
"Wouldn't Change a Thing"
"Anaheim"

پس از آن به لس آنلس نقل مکان کرد و پس از آن در کنسرت های پرینس نواخت پس از آن با اریک کلپتون همکاری داشت و در ساخت آهنگ های فیلم Bratz همکاری داشت و دوباره با stev vei همکاری کرد.





او در 51 امین مراسم گرمی به عنوان گیتاریست carrie underworld ظاهر شد . بعدا به عنوان عضوی از گروه او شد.





مدیر برنامه های مایکل کارهای اوریانتی را مورد بررسی قرار داد و او را برای گیتار لید تور مایکل معرفی کرد.
اوریانتی درباره این انتخاب مایکل گفت:
من نمیدونم اصلا چی شد که مایکل من رو انتخاب کرد!اما او ویدیو های youtube منو دید و از من خوشش اومد.روزی که من او را دیدم برایش سولوی آهنگ beat it را زدم و او بازوی مرا گرفت و با هم در اطراف صحنه قدم زدیم و او از من بار پرسید باز هم میتوانم امشب بنوازم و او منو به خودم امیدوارتر کرد و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.همان شب من فکر میکردم میخواهد سولو های بیشتری از من ببیند اما او بیشتر ریتم ها و ریف های فانک میخواست.

او همچنین در مراسم یادبود مایکل جکسون پس از مرگش نیز خواند و گیتار نواخت.او در مراسم آمریکن موزیک آورد سال 2010 بر روی صحنه آمد و جایزه مایکل را اعلام کرد که جرمین آن را گرفت.





او در آهنگ we are the world 25 نیز حضور داشت.اوریانتی در آهنگ Monsterکه یکی از آهنگ های پخش نشده مایکل است که در آلبوم سال 2010 مایکل منتشر شد نیز به نوازندگی پرداخت.












آلبوم بعدی اوریانتی به نام Belive که از سال 2007 بر روی آن کار می کرد در اکتبر 2009 عرضه شد.
این آلبوم نسبت به کار قبلی او پیشرفت فوق العاده ای داشت و آهنگ های عالی ارئه داد.





لیست ترک ها:
1. According to you
2. Suffocated
3. Bad news
4. Believe
5. Feels like home
6. Think like a man
7. What's it gonna be
8. Untogether
9. Drive away
10. Highly strung
11. God only knows

در سال 2010 نسخه ای دیگر از این آلبوم عرضه شد که Belive II نام داشت.چندین آهنگ جدید اضافه شده بود که کارهای بسیار زیبایی بودند.





ترک لیست:
1. According To You
2. Shut Up And Kiss Me
3. Courage
4. Bad News
5. Feels Like Home
6. Think Like A Man
7. What's it gonna be
8. Missing You
9. Suffocated
10. Highly Strung
11. Believe
12. Addicted To Love

آهنگ Suffocated از اوریانتی در بازی Guitar Hero:warriors of rock نیز عرضه شد.او رد کنسرت های افراد مختلفی از جمله کید راک جان مایر و نیز در 30 اجرا از تور Glam nation آدام لمبرت و آلیسون نیز حضور داشت که به عنوان نوازنده آلیسون ظاهر شد.









او در آهنگ Don't Waste The Pretty از آلیسون نیز حضور داشت.او در آهنگ sleepwalker از آدام لمبرت نیز حضور داشت و سولوی آن کار را نواخت.





او همچنین با Lacey Mosley نیز همکاری داشت.اوریانتی قصد دارد در سال 2012 آلبوم بعدی اش را نیز عرضه کند.
در سال 2011 نیز یک ep 5 آهنگه به نام fire منتشر کرد.





ترک لیست:
01. Heaven In This Hell
02. If You Were Here With Me
03. How Does It Feel?
04. How Do You Sleep?
05. Fire


از نکات مهم دیگر درباره orianthi همکاری او با آلیس کوپر بود که در ضبط چندین آهنگ با او همکاری داشت و در تورهایش به عنوان گیتاریست حضور داشت.














اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, Jasmine Jackson-mjforever, e r o s, Nasim, FeanoR, Nikolay, mohammad, Rézà, شاپرک, Michaellover, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

06 می 2012 17:18 - 06 می 2012 17:19 #24037 توسط شايان
گیتاریست بعدی اسلش است که در تاپیک باران نوامبر بهش به خوبی پرداختم دوستانی که میخوان زندگینامه اسلش رو بخونن به این لینک برن و در این تاپیک دنبال کنن زندگینامه این نوازنده رو...






www.emjey.com/persian/forum/%D9%85%D9%88...D8%B1---Guns-N-Roses

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: e r o s, شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

06 می 2012 19:08 #24039 توسط FeanoR
اوریانسی واییی خیلی ازش خوشم میاد و آهنگ هاش خیلی خوبن حالا آلبوم اولش یکم کیفیت صداش پایینه ولی کارهای فوق العاده ای داره و البته مگه میشه کسی که با سه تا غول کار کنه کار بدی هم عرضه کنه... اون پختگی توی هر آلبومش با آلبوم قبلی ش قشنگ احساس میشه و واقعا فوق العاده س
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

07 جون 2012 15:36 - 07 دسامبر 2012 00:20 #24861 توسط شايان
Carlos Santana





متولد:1947
سبک ها:Latin rock, chicano rock, Rock, blues rock, funk, jazz fusion, tejano music, salsa, pop, free jazz
سازها:guitar, percussion, violin


کارلوس سانتانا در «آتلان دو ناوارو» در «جالیسکو»ی مکزیک به دنیا آمد. که اکنون یک خیابان و یک میدان در این شهر به نام سانتانا است. کارلوس صاحب دو برادر به نامهای آنتونیو و خورخه و نیز چهار خواهر به نام‌های لورا، ایرما، لتیسیا و ماریا است.

پدر کارلوس، ژوژه سانتانا، نوازندهٔ ویولن بود. کارلوس نیز نوازندگی ویولن را از پدر آموخت. کارلوس در ۸ سالگی تحت تأثیر تران هنرمندان بلو از قبیل بی. بی. کینگ، جان لی هوکر و تی-بون واکر که از رادیو آمریکا پخش می‌شد، به گیتار روی آورد.

پس از آن هنگامی که سانتانا فقط ۱۱ سال داشت، در کلوپ‌های شبانه شروع به نوازندگی گیتار کرد.

هنگامی که کارلوس سانتانا ده دوازده ساله بود، یک مرد آمریکایی بدو تجاوز جنسی کرد که پیامدهای آزاردهندهٔ آن در روان سانتانا تا سال‌ها باقی ماند، به گونه‌ای که در دههٔ نود، برای بهبودشان، پس از رایزنی با همسرش، چندین جلسه نزد روان‌کاو حاضر شد.

در سال ۱۹۶۰ خانوادهٔ سانتانا به سان‌فرانسیسکو نقل مکان کردند. یک سال بعد کارلوس نیز به آنها پیوست. در آنجا او به دبیرستان میشن رفت و زبان انگلیسی را آموخت و در سال ۱۹۶۵ نیز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد.

در اواخر سال ۱۹۶۶، تام فرازیر تصمیم گرفت که گروه موسیقی راک جدیدی تشکیل دهد. فرازیر (گیتار) به کارلوس سانتانا (گیتار، آواز)، مایک کارابلو (پرکاشن)، راد هارپر (درام)، گاس رودریگز (گیتار باس) و جرج رولی (آواز) پیوست و گروه Santana Blues Band را به وجود آوردند.

پس از مدتی نام گروه به سانتانا تغییر یافت. در اواخر دههٔ ۶۰ گرچه گروه با چندین کمپانی موسیقی به توافق رسیده بود، اما گروه قرارداد را رد کرد. بنابراین هنگام اجرای گروه در جشنواره وودستاک ۱۹۶۹ برای حدود نیم میلیون نفر، هنوز هیز آلبومی از آنها منتشر نشده بود. در پایان همان سال سانتانا با کمپانی «کلمبیا رکوردز» قراردادی امضا کرد و گروه اولین آلبوم خودش را با نام سانتانا منتشر کرد. بعد از آن سانتانا آلبوم‌های (Abraxas (۱۹۷۰ و (Santana III (۱۹۷۱ را منتشر کرد.

در آوریل سال ۱۹۷۳ سانتانا با دبورا سارا کینگ ازدواج کرد. آنها اکنون صاحب سه فرزند به نام‌های سالوادور، استلا و آنجلیکا هستند.

به عنوان عضوی از تالار مشاهیر راک اند رول، آهنگ‌های سانتانا تابحال بیش از ۹۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته‌است و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در کنسرت‌های او شرکت کرده‌اند. او همچنین برندهٔ ۱۰ جایزهٔ گرمی شده‌است و به همراه مایکل رکورد دار بیشترین بردن جایزه در یک شب در مراسم گرمی است.





مجله رولینگ استون در سال ۲۰۰۳ و در رده‌بندی ۱۰۰ گیتاریست برتر تمامی دوران، سانتانا را در رتبه پانزدهم قرار داد.

کارلوس سانتانا تا کنون 21 آلبوم منتشر نموده است و آلبوم جدید او در سال 2012 عرضه خواهد شد.





همکاری کارلوس سانتانا با مایکل مربوط به آهنگ whatever happens آهنگ پانزدهم از آلبوم invincible است.نوازندگی گیتار این آهنگ را کارلوس سانتانا انجام داد.در پایان آهنگ ما صدای مایکل را می شنویم که از کارلوس تشکر می کند منظورش کارلوس سانتانا است.همچنین او در اهنگ های what can i more give you و we are the world 25 به عنوام نوازنده حضور افتخاری داشت.

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, e r o s, NicoleL2, شاپرک, Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

07 جون 2012 16:14 - 07 جون 2012 16:56 #24863 توسط شايان
Jennifer Batten
تاریخ تولد:1957
سبک: Instrumental rock, jazz fusion, hard rock, electronica
سازها:Guitar, guitar synthesizer





















بدون شک معروفترین گیتاریستی که همیشه هوادارن مایکل او را هنگام نام بردن از یک گیتاریست به یاد می آورند جنیفر است.او سال ها با مایکل همکاری داشت و در تورهای بد دنجروس و هیستوری و چندین کنسرت مایکل و اجرای سوپربال نیز شرکت داشت.ظاهر خاص و گریمش و آن موهای سفید او را به چهره ای به یاد ماندنی تبدیل کرد.او همچنین با هنرمندان بزرگی دیگری مانند جف بک Stevie Wonder Michael Sembello Natalie Cole Sara Hickman Dave Rodgers همکاری داشته است.

او در نقش نوازنده گیتار ریتم و لید در تورهای مایکل حضور داشت و همچنین در اجرایی مشترک با اسلش و مایکل در تور دنجروس به اجرای آهنگ black or white پرداخت.از جمله نوازندگی های زیبا و ابداعی او در کارهای مایکل می توان به سولویی اشاره داشت که در پایان آهنگ workin day and night نواخت.او همچنین همراه با سایر اعضای تور تور بد در فیلم moonwalker در اجرای آهنگ come together حضور داشتند.همچنین در ویدیوهای another part of me و dangerousنیز حضور داشتند.
















جنیفر به جز همکاری با دیگران خودش3 آلبوم جداگانه نیز عرضه نمود.

Above Below and Beyond - 1992




او در این آلبوم در چند آهنگ به عنوان خواننده ظاهر شد.او همچینی چندین آهنگ معروف از جمله آهنگ wanna be startin somethin را کاور کرد.


Jennifer Batten's Tribal Rage: Momentum - 1997




دومین آلبوم تک نوازی های جنیفر باتن که در چند آهنگ به عنوان خواننده نیز ظاهر شد.



Whatever - 2007





سومین آلبوم او در سال 2007 عرضه شد و شامل تک نوازی های او بود و در یکی از آهنگ ها مایکل جردن او را همراهی می کرد.


همان طور که قبلا در اخبار سایت emjey خواندید جنیفر توری به احترام مایکل برگزار کرد به نام Forever Dangerous.در این تور جنیفر به همراه یک سری مقلدین مایکل جکسون برگزار می کند و به جای مایکل از دو نفر استفاده می شود که یکی از آن ها Carlo Riley است.همچنین نوازنده کیبورد Chris Fischer هم در این تور جنیفر را همراهی میکنند.هنوز این تور آغاز نشده است.

ویدیو تبلیغاتی این تور رو می توانید از این لینک ببینید که بسیار از کارهای زنده و بخصوص تور this is it الهام گرفته شده

www.youtube.com/watch?v=TqIMT4CdkfE

تصاویری از این تور






















اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, Jasmine Jackson-mjforever, e r o s, شاپرک, Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

10 جون 2012 13:55 #24954 توسط Jasmine Jackson-mjforever
مرسی شایان عالی بود...
من عاشق جنیفر باتنم... استایل خاصش و گیتار زدنش همیشه منو مجذوب خودش میکنه. بین تمام نوازنده ها یک گیتاریست بیشتر از همه مورد توجه قرار میگیره در یک کنسرت و بین تمام نوازنده های مردی که توی تورهای مایکل بودن جنیفرباتن نقش خودش رو بخوبی اجرا کرد... اون و مایکل همیشه صحنه رو جادویی میساختن...
امیدوارم که پروژه ی جدیدش موفق بشه... چون پروژه ی عالیی هست...

mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

11 جون 2012 05:37 #24977 توسط شايان
خواهش می کنم یاسمن جان امیدوارم که ام جی فن ها بیشتر از این پروزه تور و پروژه حمایت کنند چون نسبتا کم لطفی بهش شده دوستان فقط لینک تیزری که گذاشتم رو ببینند کارشون نسبتا خوبه شاید خیلی ها اینکار رو راهی برای پول در آوردن بدونن اما به نظرم خیلی بهتر از پروز های سیرک دو سوله است شاید کمتر از جلوه ها استفاده شده باشه اما یکجور خالص تره چون مایکلی های اصیل تری اونجا هستن... :guitar2:

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

11 جون 2012 06:00 - 11 جون 2012 06:02 #24978 توسط شايان
Steve Stevens
تاریخ تولد:1959
سبک: Hard rock, glam metal, new wave, post-punk, electronica, blues rock, progressive rock, instrumental rock, jazz fusion, tribal house, goa trance, flamenco
سازها:Guitar, Bass, Keyboards, Synthesizer












شاید از عکس هایی که گذاشتم نتونسیتید تشخیص بدید که این گیتاریست کجا با مایکل همکاری داشته....نوازنده سولوی زیبای آهنگ dirty diana و همچنین شاهد حضورش در موزیک ویدیو dirty diana نیز بودیم...





گیتاریستی که برای همکاری هایش با Billy Idol و Vince Neil به جز همکاری با مایکل شناخته شده است.او همچینی با Bozzio Levin Stevens, و Black Light Syndrome همکاری داشته است.او همچنین آلبوم های سولوهای بسیاری را عرضه نموده است.در برنامه married of rock در کنار همسرش Josie Stevens حضور دارد.

آلبوم های تکی

The Guitar World According To Steve Stevens (1986 )
Atomic Playboys (1989)
Akai Guitar Sample Collection (1994)
Flamenco A Go-Go (1999)
Memory Crash on Magna Carta Records (2008)
موسیقی متن فیلم
Top Gun Anthem" from the movie Top Gun (1986)

آلبوم ها با billy idol





Billy Idol (1982)
Rebel Yell (1983)
Whiplash Smile (1986)
Vital Idol (1987)
Idol Songs: 11 of the Best (1988)
Greatest Hits (2001)
VH1 Storytellers (2002)
Devil's Playground (2005)
The Very Best of Billy Idol: Idolize Yourself (2008)

آلبوم ها با گروه bozino levin stevens
Black Light Syndrome (1997)
Situation Dangerous (2000)

او در مصاحبه ای که با The Classic Metal Show در مورد همکاری اش با مایک اینگونه پاسخ داد:
مایکل یکی از بزرگترین هنمردانی است که آنگونه که دوست دارد موسیقی می سازد و تن به موسیقی مد روز و عموم پسند در یک دوره خاص نمی دهد او خودش این موضوع را تعیین می کند.اون دوران وقتی فردی با من تماس گرفت و گفت من کوئینسی جونز هستم و دوست دارم روی آلبوم جدید مایکل با هم کار کنیم من فکر کردم کسی منو دست میندازه و جدی نگرفتم.کوئینسی هر روز تماس می گرفت تا آخر باورم شد!!!در حالی که از خوشحالی فریاد می کشیدم داد میزدم آره حقیقت داره....کوئینسی بهم گفت خواهشا هل نکن این یک اتفاق واقعیه!
تد یکی از دوستان مشترک من و کوئینسی بود یک روز در گفتوی آن ها کوئینسی از تد پرسید گیتاریست داغ بعدی کیه بعد از ادی ون هالن باری همکاری با مایکل؟
تدی هم من رو به کوئینسی معرفی کرد.استیو در جواب اینکه چه دستمزدی گرفته گفت من هرگز دستمزدی نخواستم و قبول نکردم چون من کاری نکردم و آهنگی ننوشته بودم فقط رفتم و یک سولو زدم.در دورانی که من و ادی ون هالن در برنامه NAMM show با هم می نواختیم او به من گفت هی مرد محبوبیت و شهرتی که تو از کار با اون ها بدست آوردی رو هیچ وقت نمیشه با هیچ دست آورد مالی مقایسه کرد!
استیو افزود و من هرگز از اون ها هیچ چیزی دریافت نکردم.... :guitar2: :guitar2: :guitar2: :guitar2: :guitar2: :guitar2:




اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, e r o s, NicoleL2, شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

11 جون 2012 06:38 - 11 جون 2012 06:46 #24983 توسط شايان
Eddie Van Halen
تاریخ تولد:1955
سبک ها:Hard rock, heavy metal, pop
سازها: Guitar, keyboards, vocals, bass, drums













یکی از بزرگترین گیتاریست های تاریخ موسیقی که واقعا یکی از بزرگترین و درخشان ترین همکاری های مایکل با سایر هنرمندان است.ادی ون هالن یکی از نوازندگان گیتار است که بسیاری از نوتزندگان گیتار امروزه مدیون نوآوری ها و گسترش هایی که در تکنیک های نوازندگی گیتار ایجاد کرد هستند.
ادی ون هالن گیتاریست متولد هلند است.نام کامل اِدی، ادوارد لودویگ ون هیلن است که بخش میانی آن برگرفته از اسم لودویگ وان بتهوون است.خود ون هیلن نیز بعدها این رویه نام‌گذاری را ادامه داد و زمانی که صاحب فرزند پسری شد او را ولفگانگ نام گذارد(برگرفته از نام ولفگانگ آمادئوس موتزارت).مجله رولینگ استون در سال ۲۰۰۳ و در رده‌بندی ۱۰۰ گیتاریست برتر تمامی دوران، ادی ون هیلن را در رتبه ۷۰ قرار داد و در سال ۲۰۱۱ مجله رولینگ استون او را با ۶۲ پله صعود، پس از جیمی هندریکس، اریک کلپتون، جیمی پیج، کیث ریچارد، جف بک، بی.بی.کینگ و چاک بری، در رتبه هشتم جای داد.








در ستایش ادی باید گفت تپینگ دو دستی تکنیکی‌ست که توسط او ابداع شد و امروزه نوازندگان بیشماری در سبک‌های راک و متال از این تکنیک استفاده می‌کنند. او همچنین در تکامل بخشیدن به آرتیفیشال هارمونیکس، ترمولو پیکینگ و ویبراتو نقش بزرگی ایفا کرده‌است.ادی ون هیلن نشان تجاری مخصوص خودش با نام EVH را دارد که تولید کننده گیتار، لوازم جانبی آن و اَمپلی فایرهای ای.وی.اچ است.
در سال ۱۹۹۹ علائم سرطان دهان در وی پدیدار شد. به نظر می‌آمد که مصرف زیاد نوشیدنی‌های الکلی و سیگار دلیل ابتلای او به سرطان هستند. ون هیلن به توصیه پزشکان سیگار را کنار گذاشت و مدتی بعد بافت مشکوک ایجاد شده در قسمت زبان وی از بین رفت، اما بعد از چند ماه نشانه‌های بیماری دوباره بازگشت.او همچنین گفته است که دلیلی ندارد بیماری‌اش را از هواداران مخفی نگاه دارد و دلیل ایجاد این بیماری را نگهداشتن پیک فلزی در دهانش برای زمان طولانی در هنگام کار در استودیو می‌داند.

ادی ون هالن همچنین در Hollywood Walk of Fame در کنار اسلش و جیمی هندریکس قرار دارد.او یک گیتار مخصوص به خودش که قرمز رنگ است دارد.او همچنین یک پیکاپ گیتار مخصوص به خودش ابدا کرده است به نام Floyd Rose.








در سال 2010 یک بازی از سری بازی های guitar hero به نام ادی ون هالن منتشر شد که شامل آهنگ های بسیاری از ادی بود و همچنین خودش به عنوان یک کاراکتر قابل بازی در بازی قرار داشت.











آلبوم های استودیویی

Van Halen (1978)
Van Halen II (1979)
Women and Children First (1980)
Fair Warning (1981)
Diver Down (1982)
1984 (1984)
5150 (1986)
OU812 (1988)
For Unlawful Carnal Knowledge (1991)
Balance (1995)
Van Halen III (1998)
A Different Kind of Truth (2012)


همکاری مایکل جکسون با ادی ون هالن







کوئینسی جونز با ادی ون هالن تماس گرفت و به او گفت علاقهمند است که ادی در یکی از آهنگ های مایکل سولوی آهنگ را بنوازد و حاضر است به هر بهایی این کار انجام شود.ادی هم تنها در 15 دقیقه دو ریتم برای سولو نواخت که مایکل یکی از آن ها را انتخاب کرد و هنگامی که مایکل آن ها را شنید گفت:وای! من واقعا از این چیز تند و زیری که نواختی، خوشم می‌‌آید.












کوئینسی جونز کمی با صدای دیستورد شده(افکتی که صدای خشن در گیتار ایجاد می کند) سولو مخالف بود اما ادی گفت که اینطور بهترین کار ممکنه انجام میشه.او درباره این نوازندگی گفت من این کار را مثل یک لطف انجام دادم تمامی دوستان من می دانند که این یکی از بهترین کارهای من است و من براشون یکی از کامل ترین کارهام رو انجام دادم و تا الان برای هیچ هنرمند دیگری اینطور ننواخته ام و در ادامه گفت:کار بر روی این قطعه بسیار مفرح بود. دیوانه کننده است که چیزی که در مدت بسیار کوتاهی آماده شد، فرای دورترین مرزهایی که می‌توانستید تصورش را بکنید پیش برود.تک نوازی این آهنگ جز 100 تک نوازی برتر گیتار تمامی دوران هاست.می تونید لیست صد سولو برتر رو در این تاپیک ملاحضه کنید:
www.emjey.com/persian/forum/%D9%85%D9%88...AF?limit=10&start=10

پس از درگذشت مایکل ادی ون هالن در مورد مرگ مایکل گفت:من واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم مطمئنا که تمام دنیا این خبر رو شنیده.همکاری من با مایکل برای آهنگ beat it فوق العاده عالی بود و خاطره همکاری من با او یکی از بهترین و دلپذیرترین خاطره های دوران کاری ام است.

البته قبلا در قسمت اخبار سایت emjey خونده بودم که ادی گفته بود سولوی beat it بهترین تک نوازی است که تا حالا انجام داده ام.

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, e r o s, NicoleL2, شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

11 جون 2012 07:22 - 11 جون 2012 07:38 #24989 توسط شايان
Sir Paul McCartney
تاریخ تولد:1942
سبک ها: Rock, pop, classical, electronica
سازها: Vocals, bass guitar, guitar, keyboards, drums, ukulele, mandolin, recorder










پائول مک کارتنی خواننده بزرگ و افسانه ای که تنها عضو باقیمانده از گروه ماندگار the beatles است.او همچنین در فعالیت های فردی اش بسیار موفق بوده است.همکاری او با مایکل به عنوان نوازندگی نبوده در اصل اما دلیل اصلی که اینجا معرفیش میکنم اینه که او در اصل نوازنده گیتار بیس و گیتار الکرتیک و کیتار آکوستیک است علاوه بر خواننده بودن.




پس از ترک گروه «بیتلز»، مک‌کارتنی با انتشار اولین آلبوم انفرادی و پرفروشش در سال ۱۹۷۰ و سپس تشکیل گروه موسیقی «وینگز» (Wings)، به همراه همسر خویش «لیندا ایستمن» و ترانه‌سرایی به‌نام «دِنی لین»، در ۱۹۷۱ فعالیت شخصی موفقی را آغاز نمود.

در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از مک‌کارتنی به خاطر دریافت شصت لوح طلایی و فروش صد میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش، با عنوان موفق‌ترین موسیقیدان و ترانه‌سرای موسیقی پاپ، نام برده شده‌است.[۸] ترانه «دیروز» که از ساخته‌های او برای گروه «بیتلز» است، بیش از هفت میلیون بار در رادیو و تلویزیون ایالات متحده، پخش شده و بیش از هر ترانه دیگری، نسخه‌ای از آن توسط خوانندگان و نوازندگان دیگر، ارائه گشته است.[۹]

گذشته از فعالیت در دنیای موسیقی، مک‌کارتنی همچنین یک نقاش، هنرپیشه و حامی حقوق حیوانات، گیاه‌خواری و آموزش موسیقی است. به سال ۱۹۹۶، وی به پاس یک عمر فعالیت در موسیقی، موفق به دریافت لقب شوالیه شد.

اولین گروهی که در آن حضور داشت گروه The Quarrymen بود پس از آن به بیتلز پیوست و با آن ها به موفقیت های افسانه ای دست یافت.
پس از از هم پاشیده شدن بیتلز او کار شخصی خودش را آغاز نمود و اولین آلبوم شخصی اش را منتشر نمود و با گروه wings نیز همکاری اش را آغاز نمود.





از سال 82 دیگر بر روی کارهای شخصی خودش تمرکز کرد و در سال 82 در سه آهنگ با مایکل همکاری داشت.پس از آن او به کارهایش ادامه داد و توانست موفقیت های بسیاری بدست آورد.پس از حادثه یازده سپتامبر او یکی از معترضین اصلی به خطوط هوایی بود و آن ها را مقصر اصلی می دانست و در آلبومی که در آن سال عرضه نمود آهنگی به نام آزادی خواند که در مورد این سری مسائل بود.در سال 2009 از سری بازی های rock band بازی ای به نام گروه بیتلز عرضه شد که مک کارتنی به عنوان تنها عضو باقیمانده از گروه در جشنواره e3 در معرفی بازی حضور پیدا کرد و سخنرانی کوتاهی را انجام داد.













او گیتار بیس معروفی داره که به خاطر استفاده او معروف است گیتار هونفر که شکل ویالون است.











او در سال 2010 از دست اوباما تقدیر نامه ای باری یک عمر فعالیت هنری دریافت کرد.




او همچنین در افتاحیه المپیک 2012 لندن نیز اجرا خواهد کرد.صحبت درباره زندگی این هنرمند بزرگ یک تاپیک جداگانه می خواد و بسیار طولا نی خواهد بود اما من به خلاصه ای از آن پرداختم.

آلبوم ها

McCartney (1970)
Ram (1971)
(Paul & Linda McCartney)
McCartney II (1980)
Tug of War (1982)
Pipes of Peace (1983)
Give My Regards to Broad Street (1984)
Press to Play (1986)
Снова в СССР (1988)
Flowers in the Dirt (1989)
Off the Ground (1993)
Flaming Pie (1997)
Run Devil Run (1999)
Driving Rain (2001)
Chaos and Creation in the Backyard (2005)
Memory Almost Full (2007)
Kisses on the Bottom (2012)

Paul McCartney's Liverpool Oratorio (1991)
(with Carl Davis)
Standing Stone (1997)
Working Classical (1999)
A Garland for Linda (2000)
(Various Artists)
Ecce Cor Meum (2006)
Ocean's Kingdom (2011)



Electronica

Thrillington (1977)
(Percy "Thrills" Thrillington)
Strawberries Oceans Ships Forest (1993)
(The Fireman)
Rushes (1998)
(The Fireman)
Liverpool Sound Collage (2000)
(re-mix album)
Twin Freaks (2005)
(with The Freelance Hellraiser)
Electric Arguments (2008)
(The Fireman)

Wings

Wild Life (1971)
Red Rose Speedway (1973)
Band on the Run (1973)
Venus and Mars (1975)
Wings at the Speed of Sound (1976)
London Town (1978)
Back to the Egg (1979)

همکاری با مایکل
همکاری مایکل و پائول مربوط به 3 آهنگ بود که در طی سال های 1982 و 1983 انجام شد.3 آهنگ the girl is mine - say say say -the man که نتیجه همکاری آن ها بود که دو آهنگ در آلبوم پائول و یک آلبوم در آلبوم مایکل قرار گرفت.هر دو از دوران همکاری بسیار به شیرینی یاد می کنند و خاطرات بسیاری از آن روزها دارند و همچنین مایکل در موزیک ویدیو say say say در کنار پائول حضور داشت.در این موزیک ویدیو همسر پائول لیندا و لاتویا خواهر مایکل حضور داشتند.آن ها خطرات بسیار شیرینی با هم از روزهای همکاری در آهنگ ها و ویدیو ها داشتند.در آخرین سال های زندگی مایکل مک کارتنی ابراز علاقه کرده بود برای همکاری دوباره با مایکل.











پس از درگذشت مایکل مک کراتنی در مورد مرگ او گفت:از شنیدن این خبر به شدت شوگه و نارحتم مایکل بسیار پسر با هوش با روحی بزرگ بود.او همیشه به یاد خواهند ماند و خاطراتی که با هم داشتیم یکی از یکی شادتر بودند.عمیق ترین همدردی هایم را به مادر مایکل و خانواده و تمامی هوادارنش در سرتاسر دنیا ابراز می کنم.









اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, e r o s, NicoleL2, شاپرک, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: Nasim

Please publish modules in offcanvas position.