سؤال فیلم:ماجراهای ناگوار

23 ژانویه 2014 16:26 - 23 ژانویه 2014 16:28 #33502 توسط Michaellover
بدبیاری‌ها یا سرگذشت ناگوار (به انگلیسی: Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events، بدبیاری‌ها، اثرِ لمونی اسنیکت) فیلمی ساخته شده از روی سه کتاب اول داستان‌های بدبیاری‌ها در سال ۲۰۰۴ میلادی محصول آمریکا است.

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



سه فرزند یک خانواده ثروتمند (ویولت، کلاوس و سانی) از آتش سوزی بزرگی جان سالم به در می‌برند که سپس به خانه کُنت اُلاف به عنوان قَیِّم جدیدشان می‌روند و در آنجا سخت کار می‌کنند.
وقتی قیمومیت به کنت الاف داده شد او برای بدست آوردن ثروتشان به جانشان سوءقصد نافرجام می‌کند، اما بچه‌ها خود را نجات می‌دهند و با خوش‌شانسی قیمومیت آن‌ها از کنت الاف گرفته می‌شود.
سپس به خانه مونتگمری مونتگمری (دایی مونتی) خزندهشناس معروف می‌روند و این بار کنت الاف با چهره جدید استفانو به عنوان دستیار دایی مونتی مشغول به کار می‌شود و دایی مونتی را به قتل می‌رساند ولی توطئه‌اش در مورد بچه‌ها ناکام می‌ماند.
بچه‌ها این بار به خانه عمه جوزفین می‌روند و با معماهایی عجیب رو به رو می‌شوند و با درایت آنها را حل می‌کنند، حتی بعداً مجبور می‌شوند عمه جوزفین از غار کدلد kedeled نجات دهند که باز کنت الاف عمه آن‌ها را در دریاچهٔ زالوها غرق می‌کند و سپس ویولت را گروگان می‌گیرد تا با ازدواج با وی بتواند وارثش شده و ثروت آنها را به چنگ آورد. اما باز هم بچه‌ها نجات پیدا می‌کنند و کنت الاف دستگیر شده، دوباره فرار می‌کند.

منبع:ویکپدیا فارسی

"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

25 ژانویه 2014 07:45 #33504 توسط farzam
خیلی فیلم خوبی بود
من خیلی د.وسش داشتم واقعا عجیب بود
لینکی ندارین برای دانلود ؟

She works so hard, just to make her way
For a man who just don’t appreciate

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: شايان

Please publish modules in offcanvas position.