سؤال فیلم در حال ساخت The Lone Ranger

28 می 2013 09:27 - 28 می 2013 09:36 #31583 توسط Jasmine Jackson-mjforever
فیلم The Lone ranger با بازی Johnny Depp و با کارګردانی Gore Verbinski که فیلم های Pirates of Carabian رو هم ایشون کارګردانی کرده. این فیلم بازسازی سری فیلم های وسترن دهه ی 40 هست که دومین اثر وسترن این کارګردان بعد از انیمیشن Rango هست (که johnny depp نقش اونو داشته)
این فیلم چندوقت ‍‍بیش به خاطر هزینه ی بالاش توسط دیسنی متوقف شده بود که الان با کاهش هزینه و زیر قید زندن دستمزد 20 میلیون دلاری johnny depp دوباره در حال ساخته . باید بګم که در این فیلم Helena Bonham Carter همسر تیم برتون هم که چندفیلم رو با کارګردانی تیم برتون و جانی دب بازی کرده در این فیلم هم ایفای نقش میکنه . این فیلم 3 جولای امسال اکران میشهږ
دانلود تریلر : www.aparat.com/v/WJEXu

لینک IMDb : www.imdb.com/title/tt1210819


mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, FeanoR, kingmichael, Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

28 می 2013 12:44 - 28 می 2013 12:48 #31585 توسط Michaellover
خیلی ممنون
واقعا مشتاقم این فیلم رو ببینم. فیلم های وربینسکی واقعا عالین :x

"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

04 آگوست 2013 18:18 #32356 توسط Michaellover
شکست فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جانی دپ بار دیگر با گور وربینسکی کارگردان سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و انیمیشن «رنگو» همکار شده؛ این بار در وسترن «رنجر تنها» (The Lone Ranger) تولید استودیو دیزنی.

این فیلم اقتباسی از یک سریال رادیویی و تلویزیونی است که در مجموع 24 سال اجرا شد.

دپ در بازسازی سینمایی وربینسکی نقش تونتو یک جنگجوی بومی آمریکایی را بازی می‌کند که با جان راید (آرمی همر)، یک رنجر سابق در تگزاس همراه می‌شود تا در قالب یک نگهبان نقابدار خودگمارده قانون با فساد در غرب وحشی مبارزه کند.

تام ویلکینسن، ویلیام فیکنر، بری پپر، جیمز بدج دیل، روت ویلسن و هلنا بونهام کارتر دیگر بازیگران «رنجر تنها» به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر هستند که از چهارشنبه 3 ژوئیه (12 تیر) روی پرده سینماها می‌رود.
اولین نقدهای نوشته شده بر فیلم حکایت از آن دارد که «رنجر تنها» فاقد شوخ‌طبعی ظریف و پتانسیل اولین فیلم‌ «دزدان دریایی کارائیب» برای راه‌اندازی یک مجموعه سینمایی جدید است.
تاد مکارتی منتقد هالیوود ریپورتر می‌نویسد تیم سازنده اولین «دزدان دریایی کارائیب» در خلق یک مجموعه بلاک‌باستر جدید به لکنت افتاده‌اند.
او می‌نویسد: «گور وربینسکی و جری بروکهایمر به لحاظ ذهنی و تجاری با تکیه بر یک شخصیت‌پردازی کمیک و نامتعارف دیگر از جانی دپ می‌کوشند پرچم یک مجموعه سینمایی دیگر در ابعاد سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» را بالا ببرند و برای رسیدن به این هدف از هر راهی استفاده می‌کنند، اما نتیجه کار فیلمی است که در تمام لحظه‌ها مردد است و برای رسیدن به مقصد نهایی دست و پا می‌زند.»


با این حال، مکارتی بازی ویلیام فیکنر را به نقش قانون‌شکن بدنام فیلم را مورد ستایش قرار می‌دهد و می‌نویسد: «فیکنر به کمک گریم خلاقانه جوئل هارلو، گریمور شخصی و درجه یک دپ، یک ضدقهرمان درجه یک خلق می‌کند، یک آدم به واقع بد با ذهنی که هیچ حقه‌ای را از دست نمی‌دهد.»
درو مکوینی در هیت‌فیکس از فیلمنامه «رنجر تنها» که نوشته تد الیوت، تری راشیو و جاستین هیت است، انتقاد می‌کند و می‌نویسد: «اجازه بدهید صریح صحبت کنیم: این فیلم با هر استاندارد یک فیلم بد است، با فیلمنامه‌ای بدون انسجام که اصلا نمی‌داند مخاطبش از چه طیفی است. «رنجر تنها» فیلمی خشک، زشت و بسیار ناخوشایند است. فیلم اصلا نمی‌تواند مفرح باشد و وقتی در نظر می‌گیریم که چه کسانی پشت یا جلوی دوربین بوده‌اند، واقعا شوکه می‌شویم.»
کوین جاگرنات در ایندی وایر به این نکته اشاره می‌کند که سازندگان فیلم حواسشان بوده که «رنجر تنها» می‌تواند اولین فیلم یک مجموعه سینمایی باشد و داستان فیلم از همین مسئله ضربه خورده است.

او می‌نویسد: «هرچند استعدادهای درگیر «رنجر تنها» تمام تلاش خود را می‌کنند، اما فیلم دچار مشکل است چون در نهایت یک «مقدمه» است. زمانی که تماشاگر بالاخره رنجر تنها و تونتو را در اولین همکاری افسانه‌ای خود می‌بیند، کلی از فیلم گذشته است، بخصوص اگر مقدمه‌چینی‌ اولیه که می‌کوشد جذاب باشد، حوصله شما را سر برده باشد.»


تیم گریرسن در اسکرین دیلی ترکیب بصری همین طور کار طراحان لباس و چهره‌پردازی «رنجر تنها» را مورد ستایش قرار می‌دهد و می‌نویسد: «فیلم با استفاده از لوکیشن‌های مختلف در سراسر جنوب غربی آمریکا، به لحاظ تصویری فاقد جذابیت نیست و وربینسکی و فیلمبردارش بویان بازلی، قاب را با نماهای زیبا از چشم‌انداز وسیع و ناهموار پر می‌کنند. طراحی‌های پنی رز طراح لباس و جوئل هارلو طراح چهره‌پردازی هم ماهرانه هستند و هارلو به دپ کمک می‌کند از پس تازه‌ترین نقش‌آفرینی خود در قالب شخصیتی بوقلمون‌صفت بربیاد.»

گریرسن در ادامه استفاده بیش از حد وربینسکی از سکانس‌های اکشن غیرواقعی - که ذهن تماشاگر را منحرف می‌کند - مورد انتقاد قرار می‌دهد و می‌نویسد: «فیلم «رنجر تنها» با حال و هوای یک فیلم اکشن شروع می‌شود، اما از آنجا که وربینسکی می‌خواهد فیلمش فضایی تیره و واقع‌گرایانه هم داشته باشد، این سکانس‌ها تصنعی و زیادی به نظر می‌رسند.»

"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

06 آگوست 2013 07:48 #32393 توسط شايان
من هنوز فیلم رو ندیدم ولی نظرات و نقد های فیلم رو خوندم نقدها منفی بودند و فیلم نمره کمی گرفته و همچنینی در گیشه هم خیلی موفق ظاهر نشد.به هر حال گاهی چنین مسائلی پیش میاد که یک تیم موفق یک اثر نه چندان موفق داشته باشند به هر حال نظرات شخصی می تونه متفاوت باشه بعد از دیدن فیلم و فعلا منتظرم تا ورژن با کیفیت فیلم بیاد و ببینمش تا اون موقع بتونم نظر خودم رو داشته باشم اگر کسی فیلم رو دیده نظرش رو در مورد فیلم بگه

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن
كاربر(ان) زير تشكر كردند: Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

07 جولای 2014 15:50 - 07 جولای 2014 15:51 #33730 توسط Michaellover
فیلم رو دیدم,به نظرم یه دلیلی که جذابیتش کم می شد طولانی بودن بیش از حداش بود...
بعدش نصف فیلم رو یه روز دیدم نصف بقیش رو یه روز دیگه احساس کردم خیلی قشنگ تر شده :clp2: :clp2:
_____
فیلم جدید جانی هم شکست خود :-SS
باید منتظر دزدان دریایی کارائیب 5 باشیم :budbr:

"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: شايان

Please publish modules in offcanvas position.