سؤال twilight

29 می 2012 08:54 - 29 می 2012 08:54 #24632 توسط aisan
درباره فیلم: بلا سوان (با بازی کریستین استورات) همیشه با دیگران متفاوت بوده است، هیچ وقت نگران چیزی نبوده یا هیچ وقت مناسب قرار گرفتن در گروه های دختران درست و حسابی دبیرستانش در آریزونا نبوده است. وقتی مادرش برای بار دوم ازدواج می کند و تصمیم می گیرد با همسر جدیدش به فلوریدا نقل مکان کنند، بلا تصمیم می گیرد تا برود و با پدرش چارلی (با بازی بیلی بورک) زندگی کند. پدر او در شهر کوچک و همیشه بارانی به نام فورکز، در اطراف واشنگتن زندگی می کند. بلا انتظار ندارد چیزی برایش تغییر کند. اما بعد از آن، با ادوارد کولن (با بازی رابرت پتینسون) پسری مرموز، جذاب و خوش چهره ملاقات می کند، پسری که تا به حال مثل او ندیده بود. پسری با هوش و بذله گو که در شکاف چشم هایش درون روح او را دید میزد. خیلی زود بلا و ادوارد عاشق هم شدند و درگیر مسائل غیر معمول رمانتیک شدند....




خلاصه داستان:ادوارد می توانست خیلی سریعتر از یوزپلنگ های چیتا بدود، او می توانست بدون دست زدن، ماشینی را از حرکت بازدارد و از سال ۱۹۱۸ به این طرف سنش تغییر نکرده بود و جوان مانده بود. در واقع ۱۰۸ ساله بود ولی از نظر فیزیکی ۱۷ سال داشت. و مهمتر از همه ی اینها، او خون آشام بود. مانند تمام خون آشام های دیگر، او هم فنا ناپذیر بود. اما دندان نیش نداشت، و خون انسان ها را نمی بلعید (او از نوع خون آشام های گیاه خوار بود)، و این گونه از خون آشام ها بسیار نادر و کمیاب بودند. در عوض آنها با هم به گردش های متفاوتی رفتند، و برای غذا خوردن مانند خرس های گریزلی و شیرهای کوهی به دنبال شکار و طعمه می رفتند. برای ادوارد، بلا چیزی بود که او نود سال انتظارش را کشیده بود، یک معشوقه. اما خیلی زود ادوارد دچار فعل و انفعالاتی شد که باید جلوی خود و کشش های خود را می گرفت تا دچار جنون های غیرقابل کنترل نشود. وقتی سه خون آشام چادرنشین به نام های جیمز (با بازی کم گایگندی)، لورنت (ادی گدجی) و ویکتوریا (راشل لافیور) به شهر آنها آمدند و جیمز مستقیم به چشم های بلا نگاه کرد چه اتفاقی افتاد؟ آیا عشق حقیقی ادوارد باعث می شود که بلا را از خظر نجات دهد و جان او را حفظ کند؟ آیا او بر عطش خود پیروز می گردد؟..


درباره فیلم:
این فیلم براساس اولین رمان خون آشامی از مجموعه محبوب و پرفروش گرگ و میش، نوشته ی استفانی مایر است. فیلمنامه ی این فیلم را که ملیسا روزن برگ تهیه کرده، در شش ماه نوشته شده است و فیلمبرداری آن از فوریه ۲۰۰۸ آغاز شد و تا می همان سال ادامه داشت.
هاردویک، کارگردان فیلم در مصاحبه ای با MTV اعلام کرد که آهنگی از گروه راک موز (Muse) در فیلم قرار گرفته که مربوط به یکی از صحنه های دل شکستگی کاراکتر های فیلم است.
برای نقش ادوارد بیش از پنج هزار نفر تست بازیگری دادند که در آخر رابرت پتینسون از انگلیس برای این نقش انتخاب شد. رابرت پتینسون در مصاحبه ای گفته است که این اولین نقش امریکایی است که بازی کرده و هیچ تمرین رسمی هم برای لهجه امریکایی انجام نداده است. او پیش از این در چهارمین قسمت فیلم هری پاتر در نقش سدریک دیگوری بازی کرده بود.

عنوان فیلم: گرگ و میش (Twilight)
کارگردان: کاترین هاردویک
فیلمنامه نویس: ملیسا روزن برگ - براساس رمانی از استفانی مایر
تاریخ اکران: ۱۲ دسامبر ۲۰۰۸ (۲۲ آذر ۱۳۸۷)
ژانر: اکشن، ترسناک، رمانتیک، هیجان انگیز
بازیگران: کریستین استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، بیلی بورک، پیتر فسینلی،
الیزابت ریزر، نیکی رید، اشلی گرین، جکسون رت بون، کلن لوتز و…
آهنگساز: کارتر بورول
شعار فیلم: وقتی بتوانید برای همیشه زنده بمانید، هدف زندگی تان چه میشود؟
محصول: ایالات متحده
کمپانی: Summit Entertainment
:daydreaming :daydreaming :daydreaming :daydreaming :daydreaming :daydreaming :daydreaming

when you have faith in yourself you dont need others to believe in you

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, شاپرک

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 می 2012 09:33 #24634 توسط farzam
عاشق ه ومپايرهام....
البته بيش از خون اشامي بودن عاشقونه بودنش به نظر مياد..... مخصوصا همين قسمت چهارش

She works so hard, just to make her way
For a man who just don’t appreciate
كاربر(ان) زير تشكر كردند: aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 می 2012 11:19 #24639 توسط mahan
راستش رو بخواین من اصلا از این سری خوشم نمیاد و احساس انزجار شدیدی نسبت این مجموعه ومپایری و بازیگرانش دارم . . .
به شدت سریال The Vampire Diaries رو به این سری ترجیح میدم . . .


This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, FeanoR, شاپرک, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 می 2012 16:54 #24644 توسط Jasmine Jackson-mjforever
فیلم قشنگیه. ترکیب تخیلیش و ترسناکش با داستان عشقیش خیلی بادقت انجام شده. به نظر من قسمت یکش از بقیه جالب تره. فیلم های بعدی ماجرای خیلی خاصی رو نداشتن

mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 می 2012 17:19 #24649 توسط FeanoR
فیلم قشنگیه ولی از نظر استانداردی خیلی سطحش پایینه، قسمت یکش جالب بود ولی بازم بیشتر جنبه عشقیش تو دید هست، با اینکه کتابهای تویلایت فوق العاده س و خیلی قشنگه ولی این فیلم بیشتر نابود کرد کتابهای تویلایت رو، ولی ومپایر دایرز با اینکه سریال هست ولی فوق العاده استاندارد هست و اینقدر ومپایر جذاب و قشنگ هست که تویلایت در سطحش فیلم کمدی حساب میشه ! ولی بازم تونسته جا بین نوجونا باز کنه ولی از نظر استانداردی خیلی پایینه، مثل خون آشام شدن بلا کجا، خون آشام شدن الینا کجا ! با اینکه تو کتاب تویلات قوی تر هست از ومپایر ولی فیلم تویلایت نتونست حتی 30 درصد زیبایی کتاب رو تو فیلم بیاره ولی ومپایر تونست هزاران برابر از سری کتابهاش قشنگ تر بشه و خیلی جا ها از کتاب بهتر عمل کرد...
كاربر(ان) زير تشكر كردند: mahan, شاپرک, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

30 می 2012 06:52 - 30 می 2012 07:07 #24658 توسط شاپرک
با احترام به طرفداران بیشمار این فیلم به نظر شخص من این فیلم تنها ارزش تجاری داشته و دیگر هیچ. و اون هم اول مدیون استفاده از هنرپیشه های تین ایج بچه خوشگل و مکش مرگ ماش هست و دوم مدیون بالا بردن تب عشق های ورژن نوجوونی نا حد چسبوندن به سقف! موفقیتش رو هم در بین همون رده سنی نوجوون ها به دست آورد و برای فیلم باز های حرفه ای مهره ای محسوب نمیشه.
میتونم بگم یک چیزش رو دوست داشتم و اون هم طبیعت بکر و فوق العاده زیبای محل ساخت فیلم هست.

شب که می شود
خورشید چشمانت را پرواز بده
تا مرگ پروانه به تاخیر بیفتد......
كاربر(ان) زير تشكر كردند: FeanoR, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

31 می 2012 08:44 #24683 توسط aisan
داستان ومپایر دایریز خیلی با توآیلایت متفاوته در twilight عشق بلا و ادوارد محور داستانه ولی تو vampire diaries داستان عشقی در کنار حوادث اصلی رخ میده. که خوب مصلما خیلی حرفه ای تر از twilight هست. و حتی نوع خون آشاماشونم با هم تفاوت داره برقراری ارتباط با انسان ها برای ومپایر های ومپایر دایریز سخت نیست ولی ادوارد نمیتونه به راحتی با انسان ها رابطه داشته باشه. در کل به عنوان یک فیلم عاشقانه من توآیلیت و خیلی خیلی دوست دارم و همیشه رابطه ی عاشقانه ی یک ومپایر با یک انسان خیلی جذاب تر از داستان رابطه ی دو تا انسان با هم بوده دلیل این که به این علاقه دارمم همینه. در مورد رمانشم که فک کنم این تابستون بشینم سرش کار کنم

when you have faith in yourself you dont need others to believe in you

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

07 جون 2012 06:56 #24845 توسط Nasim
کتاب تقریبا یک رمان در سطح بالاست ولی فیلم ارزش کتاب رو پایین آورده و در بعضی سکانس ها به شدت لوثش کرده و به یک فیلم تینیجری ساده تنزلش داده ! نمیدونم چطوری فیلمنامه رو تا این اندازه بد نوشتن ! اگر من نوشته بودم خیلی بهتر شده بود . اما بازی دلنشین شخصیت های اصلی به خصوص دو شخصیت اصلی کمی اتمسفر رو از کارهای مشابهش جدا کرده و لوکیشن دقیق و دکوپاژ دقیق باعث شده حسی که مد نظر کتاب بوده خیلی بهتر منتقل بشه . اگر به بقیه موارد هم مثل این موارد توجه میشد فیلم خیلی عالی تر میشد . کمپانی درباره فیلمنامه به نظرم سهل انگاری کرده ، کارگردانی هم خیلی متوسطه ! اما از نقاط خیلی مثبتش موسیقی به یاد ماندنی فیلمه !

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: شايان

Please publish modules in offcanvas position.