Loved بررسی فیلم سینمایی دزدان دریایی کاراییب

13 مارس 2012 09:16 - 13 مارس 2012 09:19 #22428 توسط Michaellover
کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ یک دزد دریایی سرخوش و مست است که بسیار ترسوست. از خصوصیات او می‌توان به فرارهای به موقع و از دارایی‌های او می‌توان به قطب نمای جادویی او و از سمت‌های او می‌شود به ریاست دزدان دریایی و مجمع برادران ولتز اشاره کرد.او کاپیتان کشتی مروارید سیاه نیز است.

ویلیام ترنر نقش مکمل فیلم با بازی اورلاندو بلوم که در واقع آهنگری است که به‌دنبال معشوقه اش الیزابت سوآن و پدرش بیل ترنر پا به دریا گذاشته. از مهارت‌های او می‌توان به شمشیر بازی او اشاره کرد. او کاپیتان هلندی سرگردان نیز است.

الیزابت سوآن با بازی کیرا نایتلی بازیگر انگلیسی می‌باشد. او دختری خوش قلب است که به خاطر کارهای جک اسپارو دزد دریایی شد. از دارایی‌های او می‌توان به کشتی سئو فنگ اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز نیز است.

دیوی جونز با بازی بیل نایی شخصیت بدجنس داستان است. او طبق قوانین کشتی هلندی سرگردان فقط ۱۰ سال یکبار پا به خشکی بگذارد. از دارایی‌های او می‌توان به صندوق مرد مرده اشاره کرد. بعد از مرگ او ویل ترنر کاپیتان هلندی شد.

کاپیتان هکتور باربوسا با بازی جفری راش. او شخصیت منفی فیلم اول بود ولی در فیلم سوم درستکار می‌شود. او و جک اسپارو همیشه با هم در جدال هستند. از دارایی‌های او می‌توان به ۸۸۲ سکه نفرین شده کورتز و میمون آزتکی او اشاره کرد.

سئو فنگ با بازی چو یون-فت عیاش کشتی سئو فنگ که اهل سنگاپور است و در حمام شهر آنجا می‌شود او را پیدا کرد. از دارایی‌های او می‌شود به نقشه نفیس دریاها اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز بود اما وقتی مرد سکه خود را به الیزابت بخشید.









نفرین مروارید سیاه

الیزابت سوآن(کیرا نایتلی)و ویل ترنر(اورلاندا بلوم) دو جوان در سطح‌های خانوادگی متفاوت هستند که عاشق هم می‌شوند.در این میان پای جک اسپارو(جانی دپ)به میان باز می‌شود که همراه ویل به ماجرایی خطرناک می‌روند تا الیزابت را از دست یک کاپیتان نفرین شده کاپیتان هکتور باربوسا نجات دهند.

نوشتار اصلی را بخوانید:دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه

صندوقچه مرد مرده

الیزابت سوآن و ویل ترنر قرار است با هم ازدواج کنند اما وزیری از سوی دولت آنها را محکوم به اعدام می‌کند چون آنها جک اسپارو را فراری داده‌اند.اما اگر ویل قطب نمای جادویی جک اسپارو را برای وزیر(کاتلر بکت)بیاورد آنها نجات می‌یابند.اما...

نوشتار اصلی:دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرد مرده

انتهای جهان

در سالهای تاریک حکومت کاتلر بکت و اعدام دزدان دریایی، دزدان دریایی دور هم جمع می‌شوند تا راه چاره‌ای پیدا کنند.الیزابت سوآن، ویل ترنر و کاپیتان هکتور باربوسا داوطلب نجات جک اسپارو هستند. تا جلوی دشمنانشان را بگیرند...

نوشتار اصلی:دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

بر امواج بیگانه

نوشتار اصلی: دزدان دریایی کارائیب: بر امواج بيگانه كاپيتان جك اسپارو (جاني دپ) به همراه آنجليكا(پنلوپه كروز) به دنبال چشمه آب حيات اند . جك نمي داند كه آيا آنجليكا به وي علاقمند است يا فقط قصد دارد تا با استفاده از جك، چشمه آب حيات را بيابد و زماني كه آنجليكا او را مجبور به سوار شدن به "ملكه آن" كشتي هولناك ريش سياه(يام مك شين) ميكند، جك در انديشه اين فرو كه آيا ريش ساه ترسناكتر است

کاپیتان جک اسپارو




ویل ترنر




کاپیتان باربوسا




الیزابت سوان



"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, Nasim, NicoleL2, kingmichael, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

13 مارس 2012 15:31 - 13 مارس 2012 18:52 #22443 توسط Michaellover
نقد من در مورد کارکتر ها :daydreaming


کاپیتان جک اسپارو(کارکتر مورد علاقم) :x

شخصیتش مثل بچه هاست دل پاکی داره و شیطونه درست مثل مایکل :hilrs: یکم ترسویه ولی با محکم شدن دوستی ها شون در قسمت سوم فیلم از اون حالت های ترسو بودنش دست بر میداره و در نبر آخر فیلم چه می کنه :-SS


ویل ترنر

مردی شرافتمنده که عمرش رو در عمل کردن به قانون سپری کرده عاشق الیزابت سوانه ولی چون الیزابت سوان دختر فرمانداره روش نمیشه بهش بگه چونکه خوش از طبقه فقیر جامعه است و آهنگره از دزدان دریایی متنفره تا جایی که متوجه میشه پدرش دزد دریایی بوده و مجبود میشه برای نجات دادن الیزابت با جک همراهی کنه اونجا شخصیتش از این رو به اون رو میشه ولی باز هم در فیلم سوم بخاطر پدرش به جک خیانت می کنه و بعدا پشیمون میشه :burla:


الیزابت سوان

تک دختر فرماندار مغرور و از خود راضی و در فیلم دوم عوض میشه و سعی داره رابطه بین ویل و جک رو سر سامون بده :clp2: آدم بدی نیستش ولی اونم دو بار جک رو تنها گذاشت یه بار در پایان فیلم دوم که دسش رو به کشتی در حال غرق شدن بست و بار دیگر هنگامی که اونو به اون یارو ریش اختاپوسی تحول داد(دیوید جونز) :swrdmn:


کاپیتان باربوسا


معاون جک بود که بهش خیانت کرد کارکتر جالبی داره شخصیتی دو رو مثله جک ولی کاملا با احتیاطه برعکسه جک ولی با تمام تلاش هایی که برای از بین بردن جک داره جک از خطر نجات میابه :bleh:


گیگز

دوست صمیمی جک که برای پس گرفتن کشتیش به جک کمک می کنه تنها کسایی که وافعا به جک وفا دارن گیگز و خدمه اون هستن از قبل فرمانده کشتی فرماندار پدر الیزابت بود شخصیت دو رویی نداره (تنها آدم با شرافت فیلمه) :D


شما هم نقد کنید دیگه بابا :-bd

"...Before You start Pointing Fingers Make Sure Your Hands Are Clean"

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: شايان

Please publish modules in offcanvas position.