سؤال جرمین جکسون ؟!

23 آوریل 2012 23:52 #23668 توسط Hamid
من آدم مثبت اندیشی هستم اما متاسفانه نمی تونم زیاد به جرمین و حرف هاش اعتماد کنم و این مصاحبه اخیر هم باعث شد اعتمادم کمتر بشه .
احساس می کنم در مسیر درستی قرار نگرفته ، دوست دارم نظر شما رو هم بدونم .
emjey.com/persian/news/archives/2012/04/005619.php

Keep The Faith

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 آوریل 2012 04:13 #23669 توسط Nasim
فکر می کنم حتی بلند طبع ترین ادم ها هم به جایگاه مایکل حسادت می کنند ، چه برسه به برادرانش که حتی در زمان جکسون 5 هم درخشش مایکل باعث در حاشیه بودن اونها شده بود . اما این حسادت باعث نمیشه که اونها به مرگ مایکل یا به زمین خوردنش حتی راضی باشند.
اما نکته ای که هست اینه که بعد از رفتن مایکل همه شورع کردند به کتاب نوشتن و مصاحبه و خاطره و ... ! یکی از نکات مشترک همه شون هم این بود که ادعا می کردند خیلی نگران مایکل بودن و سعی داشتن ازش مراقبت کنن ! از دوستان دورش بگیر تا همین خانم پریسلی ! جوری وانمود می کنند که انگار مایکل یک بچه بود و نیاز به مراقبت داشت و یک نفر باید راهو بهش نشون میداد و دستش رو می گرفت . جالبه که اگر مایکل توی زندگی اینهمه دلسوز داشت هیچ وفت وضعش به اونجا نمی کشید . هیچ وقت اونقدر تنها نبود که مجبور بشه به غریبه ها اعتماد کنه .
اما مایکل حتی افراد خانواده اش رو هم توی خلوت خودش راه نمیداد ، شاید چون اعتماد و محبت کافی دریافت نکرده بود که بتونه اطمینان کنه . با اینکه به نظرم باید به خانواده اش احترام گذاشته بشه چون اون دوستشون داره اما ترجیح میدم که اونها دست از این سوءاستفاده هاشون با کتاب و مصاحبه و کنسرت و... بردارن ! اونها باید تا زنده بود زندگی اش رو حفظ می کردند نه اینکه بعد از رفتنش میراثش رو . اما از اونجا که مایکل خودش اونها رو به خلوتش راه نمیداد و به حرف کسی هم گوش نمی کرد هیچ کدوم از این افراد حاضر نبودن غرورشونو برای مراقبت از مایکل و کمکش زیر پا بذارن ! به روشنی مشخصه که مایکل نیاز به خانواده داشت .
در مورد پدر مایکل هم فکر می کنم هیچ طرفی دروغ نمیگه.بهر حال همه بچه های یک خانواده متفاوت هستند . مایکل خیلی حساس بوده و روش اثر میذاشته اما شاید بقیه به اندازه اون حساس نبودن و بداخلاقی های جوزف رو از سر می گذروندن اما مایکل نمیتونسته و درونش باقی میمونده . به ویژه که به نظر میرسه مایکل به رابطه با پدرش نیاز داشته به عنوان یک پسر اما چون این رابطه رو نداشته تاثیراتی روش داشته . در حالی که شاید بقیه اصلا اهمیت نمیدادن .
درباره بچه ها هم من با هوادارن موافقم . مایکل هرگز نمیخواست اونها به این شکل بیرون باشن . مطمئنا با بزرگ تر شدن اونها مایکل اجازه هایی رو بهشون میداد ، اما اون میخواست بچه داشته باشه نه یک خوراک برای پاپاراتزی ها . عمومی شدن پرینس و پاریس دیگه بیش از اندازه شده ، حالا کسانی که نتونستن از مایکل استفاده و سوءاستفاده کنند به راحتی میتونن این کارو با پاریس کنند . اونها هنوز خیلی کوچیک هستند .
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان, farzam

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

24 آوریل 2012 08:12 #23674 توسط FeanoR
کلا در مورد جرمین احساس بدی دارم. تو این مصاحبه که هی هر چی ازش سوال میکنن، خودشو یکجوری تبرئه میکنه و میگه اونا رو رسانه ها تغییر دادن یا شما از همه چی با خبر نیستین یا هم حرف های گذشته شو عوض میکنه... خب با این نوع رفتار معلومه که کتاب هم بیشتر برای خودش هست تا مایکل و این کتاب به نظر من با نیت مایکل نوشته نشده...

اصلا هر کی این مصاحبه رو بخونه خیلی راحت متوجه سوءاستفاده جرمین از مایکل میشه... به نظر من اگه مایکل از جکسون ها جدا نمیشد تا این حد موفق نمیشد و موفقیت اصلی مایکل از زمان جداییش از جکسون ها بود.

حس رقابت جرمین با مایکل مثل اینکه بخواد کوهپایه به قله برسه. دیگه خدا بهتر از حس حسادت ش میدونه.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شايان

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 آوریل 2012 15:13 #23828 توسط mohammad
کاری ندارم بقیه چی میگن . نه ازش بدم میاد نه خوشم میاد . اما این مصاحبه رو وقتی خوندم وقتی تموم شد اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که این مصاحبه بیشتر برای تبلیغ کتابش بود . وقتی با یه نفر مصاحبه میشه یعنی باید همه چیز رو کامل توضیح بده ولی این هی میگفت برید تو کتابم بخونید . مصاحبه بوده یا تبلیغ کتابش ؟!

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

29 آوریل 2012 18:27 #23836 توسط Jasmine Jackson-mjforever
جرمین کلا گاهی اوقات کارایی میکنه که همه میفهمن به مایکل حسودیش میشده. مثلا کاور اهنگ و کتاب و خاطرات.. word to bad رو که فکر کنم به یاد دارین. توی سایت هم درموردش گفته شده بود. به نظرم یه عقده ای تو دلش مونده. از همون زمان هایی که از گروه رفت و رندی جایگزینش شد. اما فقط جرمین نیست که به عنوان یک برادر داره از مایکل سواستفاده میکننه. توی خانواده ی جکسون هم خیلی ها هستن که چه خواسته و چه ناخواسته از اسم مایکل دارن پولسازی میکنن.

mj for ever....

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: Nasim

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.