Skip to main content

به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

از کدوم تیپ مایکل بیشتر خوشتون میاد؟

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #6001 توسط Termeh
پاسخ داده شده توسط Termeh در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
یادش بخیر سال 2008 وقتی برا مجله ابونی این عکسا گرفته شد با دیدن مایکل چندتا سکته ناقص زدم
كاربر(ان) زير تشكر كردند: mohammad

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #6147 توسط Jasmine Jackson-mjforever
پاسخ داده شده توسط Jasmine Jackson-mjforever در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
من تیپ bad و beat it رو خیلی دوست دارم..عاشقشم.کلا تمام تیپ های مایک توی moonwalker معرکست.

mj for ever....

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #6227 توسط mohammad
پاسخ داده شده توسط mohammad در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
اقا یه ربع داشتم به حرفت میخندیدم خیلی باهالی .

[IMG

:x I Love You Michael
www.fullmjj.ir

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل - 14 سال 10 ماه قبل #6228 توسط mohammad
پاسخ داده شده توسط mohammad در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
من مایکلو تودنجرس بیشتر دوست دارم . فقط یه بدی داره .:-?
اونم لباس دنجرس من خودم ارزومه این لباسو از نزدیک ببینم .:D و احتمالا با پوشیدش همون جا از خوشحالی به دیار باقی میشتابم .:-P
اما بعضی موقع ها که این تور به فامیلو و... نشون میدم با عضی حرکات مایکل سرشون رو میندازن پایین و حتی لباسشم دوست ندارن .به خاطر اون تیکه ای که میاد پایین لباسش و حرکاتی توی Wanna Be Startin' Somethin' انجا میده . احتمالا باید بدونید کجاهاشو میگم .:-?
البته خودم اگه این اهنگو با رقصش انجام ندم شب بی خوابی میگیرم .
















مایل توی هر دوره به جز بعضی جاها خوشتیپی محصر به فرد خودشو داشته . :)

[IMG

:x I Love You Michael
www.fullmjj.ir
Last edit: 14 سال 10 ماه قبل by mohammad.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #6246 توسط kimia
پاسخ داده شده توسط kimia در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
من دوران بد و دنجروسو خيلي دوست دارم از هميشه ناز تر بود:x :mj:

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل - 14 سال 10 ماه قبل #6392 توسط MARIA JACKSON
پاسخ داده شده توسط MARIA JACKSON در تاپیک پاسخ: تیپ مایکلی
مایکل عمرمنه....جون منه...تمام هستی منه...جیگر منه....خون منه...قلب منه......:x :hug: =P~ :-SS :-SS 8-> :-o> :-o
این چه تاپیکی آخه...تا حالا 3 بار دسته ی صندلی رو محکم فشار دادم.بسه دیگه.:((
با کنترل خودم میگم که ....
من عاشق این تیپ مایکلم:http://dearmichael.blog.com/files/2009/10/michaeljackson.jpg
Last edit: 14 سال 10 ماه قبل by MARIA JACKSON.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: dorsa mj

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا
زمان ایجاد صفحه: 1.509 ثانیه
قدرت گرفته از كيوننا