Skip to main content

به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

درخواست از منوتو برای پخش کنسرت مایکل

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #6920 توسط Termeh
اکثر این مستندا حق مطلب رو ادا نمیکنن.

اما اینکه کنسرت بده خیلی خوبه
كاربر(ان) زير تشكر كردند: mahsa

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #7378 توسط Jasmine Jackson-mjforever
کنسرت هم بستگی داره اخه
مثلا بازم بیان دنجرس نشون بدن!

mj for ever....

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #7696 توسط mohammad
نظر دادم گفتم هیستوری تور رو نشون بدن ولی نظرم ثبت نشد . فکر کنم اصلا به نظرات و ایمیل های ما توجه نمیکنن .

[IMG

:x I Love You Michael
www.fullmjj.ir

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #7834 توسط Farshad

m.yMJJ نوشته: نظر دادم گفتم هیستوری تور رو نشون بدن ولی نظرم ثبت نشد . فکر کنم اصلا به نظرات و ایمیل های ما توجه نمیکنن .

نظری که دادی ثبت شده،برو یه نگاه بنداز.:D

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 10 ماه قبل #7844 توسط mohammad

Farshad.emjey نوشته:

m.yMJJ نوشته: نظر دادم گفتم هیستوری تور رو نشون بدن ولی نظرم ثبت نشد . فکر کنم اصلا به نظرات و ایمیل های ما توجه نمیکنن .

نظری که دادی ثبت شده،برو یه نگاه بنداز.:D


معمولا تو هر سایتی نظر میدی . یا میره پایین همه نظرا یا بالا . این چرا اینجوریه .:-? نظرم رفته وسطاش .:))
:mjface:

[IMG

:x I Love You Michael
www.fullmjj.ir

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

بیشتر
14 سال 8 ماه قبل #11961 توسط mohammad
سیرک دو سوله شروع شده . و فکر کنم بدونید به این تاپیک چه ربطی میتونه داشته باشه ؟
منوتو قبلا چند تا نمایش از سیرک دو سوله گذاشته بود . اون اولای کار این شبکه رو میگم .
حالا باید ما هم ازشون درخواست کنیم برامون سیرک دوسوله مایکلو بذارن .
قبلش هر کی میخواد این کارو بکنه یه خبری بده که هستش .
الناز هم اگه بتونه تو خبر ها بنویسه دیگه عالی میشه . تو فیس بوک هم بگید . ببینیم میتونیم مجبورشون کنیم نشون بدن .:D
:clp2: :clp2: :clp2: :clp2: :clp2: :clp2: :clp2:
من خودم پایم . فقط به نظرتون باید به کدوم یک از ایمیل هایه منوتو بزنم ؟:-/

فقط همتون همکاری کنیدا .
چرا ؟
چون منوتو خیلی کارش خوبه . با کیفیت عالی نشون میده . من براتون ظبط میکنم و در هر فرمتی خواستید میذارم برای دانلود .
فقط خواهشا همکاری کنید .^:)^

[IMG

:x I Love You Michael
www.fullmjj.ir

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا
زمان ایجاد صفحه: 1.588 ثانیه
قدرت گرفته از كيوننا