× به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

Important neverland is me

01 آگوست 2014 20:53 #33767 توسط mike
سلام بچه ها.
بعد اینکه مایکل رفت انقد ناراحت بودم که تصمیم گرفتم دیگه هیچوقت اینجا نیام.اخه خیلی سخت بود بعد اون همه سال اینجا به عشق مایکل نوشتن بدون اون میومدم اینجا.شاید قدیمیا منو یادشون باشه.حمید.الناز.تهمورث.رضا.سحر و....
سرتونو درد نیارم چن روز پیش که خبر فروش نوراندو شنیدم دقیقا همون حس 5 سال پیش بهم دس داد.تا جایی که باعث شد کاربریمو ریکاور کنم و اینجا درد دلی کرده باشم.
واقعا نمیفهمم تو سر بنیاد داره چی میگذره؟.تا کجا قراره تسلیم این سیستم بشه؟ سیستمی که کمر همت بسته که هیچ اثری از مایکل باقی نذاره.سیستمی که داره وحشیانه از مایکل انتقام میگیره.چرا نورلندی که یکی از امضاهای ام جی بود نباید جاودانه بشه؟.....
اصلا نمیتونم بنویسم واقعا نمیتونم. قلبم داره برا روزی درد میگیره که جاستین بیبر یا لیدی گاگا یا امثال اونا رو پل ملل قدم بزنن و برای طرفداراشون جلوی دوربینا لبخند مضحک بزنن و خاطره اسطوره خوش قلب و معصوم ما برای همیشه از نورلند پاک بشه..........بنیاد نشون داد که چطوری داره از میراث سلطان موسیقی تاریخ پاسداری میکنه!!!! حفظ میراث مایکل حفظ چن میلیون دلار اضافه برای بچه هاش نیس اقای برانکا!!!! هرچن که میدونم دستای پشت پرده دارن بهت فشار میارن تا اسم نورلند هم به تاریخ بپیونده.... دلم برا مایکل میسوزه که هیچ کسی از جون و دل ازش حمایت نکرد
بغض نمیذاره دیگه بنویسم
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, kingmichael, mahsa, raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

01 آگوست 2014 21:48 - 01 آگوست 2014 21:49 #33768 توسط kingmichael
این سال ها اینقدر خبر ناراحت کننده در مورد میراث مایکل و بنیاد شنیدیم که کم کم داره عادی میشه !!!

کم مونده بزنن کلا اسم مایکل رو از صفحه روزگار محو کنن !!!
واقعا خاک تو سر بنیاد ! :faranak:

باور کن یه چند سال دیگه لیدی گاگا میره نورلند رو میخره ! :crazy:
كاربر(ان) زير تشكر كردند: raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2014 06:21 #33770 توسط raha
اصلا نمیفهمم!
چطور شد که اینطوری شد؟!!!
واقعا بنیاد نمیتونه کاری بکنه؟!! :scared: :( :cry:

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2014 09:06 - 03 آگوست 2014 09:39 #33772 توسط mahsa
خبر شوک آور فروش نورلند برای من غیر قابل باوره. دوباره حس بد زمان از دست دادن مایکل رو دارم. با دیدن تصاویر نورلند نمی تونم جلوی اشک هامو بگیرم. باورش برام خیلی خیلی سخته. :cry:

نمی دونم باید از دست بنیاد عصبانی باشم یا کلونی کپتال؟ دل من و میلیونها نفر به اینکه گوشه ای از این زمین نمادی از مایکل هست خوش بود اما با این خبر خیلی خیلی ناراحت شدم. یعنی ما همیشه باید توی ذهن و قلبمون دنبال مایکل بگردیم. چرا عینیت هامون به ذهنیت تبدیل می شه. من دوست ندارم یعنی تحملش رو ندارم که ببینم دیگه جایی عینی ، مکانی که یادآور زیبایی هاست برای کسی که با تمام وجود دوستش دارم نیست.

اینجا تنها برای مایکل نبوده و نیست. برای هزاران نفریه که پا به اون گذاشتند برای میلیونها عاشقیه که دلشون به این خوش بود که اگه از نورلند دورن اما یه روزی می تونن اونجا رو ببینن. می تونن جایی که مایکل قدم زده قدم بزنن. اینجا موزه ایه که هرگوشه اش یادآور مایکله به نظرم مایکل در ذره ذره اونجا حضور داره. مکانی که پر از معصومیت و زیبایی و عشقه. قطعه ای از بهشت. خانواده مایکل و بچه هاش چطور می تونن حراج میراثش رو نگاه کنن؟

یعنی نمی شه بخشی از نورلند رو نگه داشت؟ یعنی با تمام وسایلش فروخته می شه؟ دروازه ای که اسم مایکل رو شه برداشته می شه؟ انسینو هیچ وقت نمی تونه جای نورلند رو بگیره. میراث مایکل روحی هست که توی نورلند جریان داره و با فروش اون دیگه این نماد از بین می ره. ما تا کی باید توی قلبمون این خاطرات رو نگه داریم!؟

نورلند بخشی از تاریخ موسیقیه مکانی که مایکل توش بهترین شعرهاشو گفته، رقصیده،تشکیل زندگی داده، بچه دار شده...خدا کنه نتونن بفروشنش یا حداقل دست بهش نزنن و با همین شکل نگهش دارن. حداقل تبدیل به مدرسه هنرهای زیبا کنن که هم سودآوره و هم زیانی بهش وارد نمی شه. مدرسه و بخشی هم موزه افتخارات مایکل. هم سود آوره هم یاد مایکل زنده نگه داشته می شه. من نمی دونم این بنیاد به چی فکر می کنه. آخه همه چی که پول نیست...امروز بعد از سالها و قرن ها خونه مشاهیر رو حفظ می کنند اما اینها نمی تونن خونه ای رو که بزرگترین هنرمند قرن توش زندگی کرده حفظ کنند؟! واقعا جای تأسفه.

من خیلی خیلی ناراحتم. نورلند پر از انرژی مایکله. پسری که هرگز بزرگ نشد. خیلی وقته از شبهایی که نور نورلند از پشت تپه ها دیده می شد گذشته اما من هنوز از نورلند انرژی می گیرم و نمی دونم بعد از این چه کار باید کرد. من می خوام روی این زمین مکانی باشه که مایکل رو در اونجا زنده احساس کنم. جایی مثل یک معبد. کاش بشه طرفدارها یه جوری اعتراضشونو از این کار بنیاد نشون بدن. خواهش می کنم یه کاری بکنیم. نامه اعتراضی براشون بنویسیم.

اگر کسی امروز مایکل رو تازه بشناسه و بخواد نورلند رو ببینه کجا باید بره یا بچه ای که ده یا بیست سال دیگه به دنیا میاد آیا نباید این مکان رو برای آینده ها حفظ کنند؟ من از این طرز برخورد بنیاد اصلا خوشم نیومد.

این تصاویر برای همیشه در ذهن ما هست. مایکل، عشق، بچه ها و نورلند. معبدی در قلب ما






without hope we are lost.....i love you Michael

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, kingmichael, raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

03 آگوست 2014 17:32 #33773 توسط mike
اینا همش توطئه فراماسونا و ایلومیناتیاس مثل مرگ مایکل
من واقعا نمیفهمم بنیاد تو این چن سال شاید بالای 1 میلیارد دلار درامد داشته اونوقت میگه 50/60 میلیون نمیشه برا خرید نورلند هزینه کرد!!!! حفظ نورلند بعد مایکل یکی از اولویتاس برای بنیاد.واقعا یعنی برانکا و همکاراش درکشون انقد پایینه؟!!!!
شما ببینین بعد 40 سال میراث الویس چجوری داره حفظ میشه اونوقت فوت مایکل به 5 سال نرسیده اینا چوب حراج زدن به نورلند. نمیفهمم این مزخرفا چیه.کلونی 12% ملکو صاحبه اونوقت حق فروش با اونه؟؟؟؟؟ چون تو این 5 سال گلهاشو اب داده سهم بنیاد کم شده؟؟؟؟؟؟؟ پاریس که میگفت نورلندو به دوران اوجش برمیگردونیم.چرا همه سکوت کردن الان؟؟؟؟
بچه ها سیستم( که میدونین منظورم کیا هستن) کمر همت بسته تا جایی که میتونه پادشاهی مایکلو مورد تهاجم قرار بده و انتقام 45 سال نه گفتن مایکلو بگیره.شک نکنین تا چن وقت دیگه یکی از این غلامان حلقه به گوش(لیدی گاگا) میخره نورلندو.یعنی کادو میدن بهش و 20 سال دیگه هیچ بچه ای نخواهد دونست که این قلمرو پادشاهی مال 1 انسان ازاده بوده نه مال این جوجه فوکولیایی که به لطف تبلیغ یهودیت و اطاعت از ماسونا 1 شبه شدن مگا استار!!!!!!!
(البته اشتبا برداشت نکنین من به هیچ دینی توهین نمیکنم.میدونین وقتی میگم یهودیت منظورم کدوم شکل و فرمشه)
کاش بنیاد کمی انسانیت داشت و خودشو انقد ارزون نمیفروخت هر چن که پشت پرده معلوم نیس چه خبره.شایدم اون بیچاره ها تحت فشار و تهدیدن
تاریخ داره اسطوره مارو ذره ذره نابود میکنه....
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

04 آگوست 2014 11:43 - 04 آگوست 2014 12:26 #33778 توسط mahsa
من هم موافق بخشی از این نظر هستم. چطور می شه بنیاد نتونه پول خرید این ملک که انقدر مهمه داشته باشه در صورتی که به قول خودشون تو این مدت بعد از مایکل درآمد زیادی کسب شده. تازه خیلی کارهای سودآور می شه توی این ملک انجام داد به نظر من که این مکان تنها جاییه که می شه روح مایکل رو شناخت.
بعد هم می گن می خوان برای سلطان پاپ موزه درست کنند! فکر می کنند می شه نورلند رو با تمام اثاثیه به جای دیگه ای ببرند اما نمی تونن این محل رو حفظ کنن؟ فکر می کنند اگر اینجا موزه بشه کسی نمی تونه بیاد؟!راهش کوهستانیه! خوبه تو یکی از عکسها جاده درست از کنارش رد شده. بعد اینهمه بچه و آدم چجوری از اینجا دیدن کردن؟ حماقت هم حدی داره...





من باز هم امیدوارم یه فکری به حال این محل که برای میلیونها انسان اهمیت داره بکنند. بچه های مایکل نباید به این راحتی بگذارند این کار انجام بشه یا حداقل بخشی از ملک رو باید نگه دارند. ما هم به نوبه خودمون باید کاری انجام بدیم ولی نمی دونم این مسئله بین تمام سایت های حمایت کننده و طرفدارها مطرح شده یا نه. چون با یکی دون نفر کاری از پیش نمی ره حداقل مخالفت خودمونو باید نامه سرگشاده نشون بدیم.

without hope we are lost.....i love you Michael

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

14 آگوست 2014 13:52 - 14 آگوست 2014 13:54 #33791 توسط mike
بچه ها اسامی خریداران احتمالی نورلندو دیدین دیگه!!!!!
لیدی گاگا
جاستین بیبر
جی زی(بزرگترین خواننده ایلومیناتی) و البته زنش!!!
کسی اندازه اینا پول نداره ها که نورلندو بخره...هرچن که اینا قرار نیس پولی بدن اصلا.قراره به یکی از اینا هدیه داده بشه که این ذره ای عینیت هم که از سلطان پاپ باقی مونده از بین بره و خیال فراماسونا راحت شه. واقعا متاسفم برای تک تک اطرافیان مایکل.چه خانواده ش چه بچه هاش چه این بنیاد بی عرضه و احمقش. ما بیشتر از همه اینا برا مایکل دل میسوزونیم درحالی که نه بچه هاشیم نه خانوادش نه بنیادش.
نورلند برای همیشه فراموش میشه و صد البته اگه اینجوری پیش بره 50 سال بعد کسی مایکل جکسونی نخواهد شناخت!
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam, kingmichael, raha

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

16 آگوست 2014 10:22 #33794 توسط Nikolay
ببخشیدا ، ولی بنظر شما مایکل انقدر بر ضد یهود بین الملل فعالیت کرد که اینا همچی کارایی بکنن ؟ من که همچی فکری نمیکنم ...

دیگه هر چی باشه مایکل به اندازه هنری فورد خدابیامرز که رسواشون نکرد و آبروشون رو نبرد. کاری که اون خدا بیامرز کرد حقیقتا شجاعت میخواست و بی نظیر بود.

راست بگو و هر چه را در توان داری در تیرت بنه و بلندتر پرتاب کن ، فضیلت ایرانی این است !

نیچه

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

16 آگوست 2014 19:58 #33795 توسط mike
دوست عزیز 1 نکته رو فراموش کردی.مایکل جکسون مشهورترین انسان تاریخه.مایکل جکسون بزرگترین هنرمند تاریخه.خیلی فاصله هست بین مایکل و هنری فورد یا هر شخص شهیر دیگه ای( کتگوری مایکل مجزا با همه هست).1 قدم مایکل علیه سیستم شاید برابر با 100 قدم فورد و یا خیلی از بزرگان بود و به منافع یهودیا اسیب عمیق تری میزد.دلیلشم همین بود که زنده بودن ام جی 1 خطر جدی علیه سیستم بود.به نظرت اگه ام جی مثلا در حد جورج مایکل بود بازم اینهمه مصیبت سرش میومد؟!
the bigger star,the bigger target = the biggest star,the biggest target
كاربر(ان) زير تشكر كردند: farzam

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

17 آگوست 2014 09:40 - 17 آگوست 2014 13:26 #33797 توسط Nikolay
با نظرتون موافق نیستم ، فکر کنم شما خیلی هنری فورد رو نمیشناسی ، زندگینامشو در ویکیپدیا فارسی حتما بخون.

من کارایی که از مایکل دیدم فکر کردم خیلی هم مخالفشون نیست ، مثلا کنسرت گذاشتن تو اسرائیل ، عکس انداختن با شارون !!! ، طرفداری از یهودی ها و ... اما خب وقتی این کارایی هم که داره بر ضدش میشه رو میبینم مشکوک شدم که احتمالا ضربه ای هم زده بهشون.

راست بگو و هر چه را در توان داری در تیرت بنه و بلندتر پرتاب کن ، فضیلت ایرانی این است !

نیچه

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.