× آدرس دستیابی به بخش خانواده هواداران :

eMJey.com/persian/family

سؤال توضیحاتی پیرامون بخش های امجی دات کام

10 سپتامبر 2011 00:20 - 19 سپتامبر 2011 17:12 #9929 توسط FeanoR
سلام به همه مایکلی های عزیز:x .

پس از باز شدن کامل سایت :bdlgh: در روز تولد مایکل عزیزمون:bd: :-P :bd: :MJ2: و همونطوری که خودتون میدونین چند تا بخش به سایت اضافه شده و خیلی ها شاید بر اثر بی اطلاعی و یا کار نکردن و یا یاد نداشتن کار نکنن و جذبش نشده باشن ولی اگه بدونین چیکار هایی میشه باهاش کرد و ببینین واقعا معتادش میشین:guitar2: و جذبش میشین پس ما(من و ترمه و محمد و احسان و فرناز)قصد داریم که به شما هم طرز کار کردن و هم آشنایی با این بخشها رو بگیم+عکس برای بهتر فهمیدن مطلب و اگه شما هم سوالی داشتین بعد از اتمام اون بحث مربوطه بپرسین و ما کمکتون کنیم و ایشالله شما هم در این بخش ها فعالیت کنین[]==[] و لذت ببرین:(game) .
ما قصد داریم اول از خانواده و فیسبوک شروع کنیم و یک آشنایی کامل به شما در مورد کارکرد این بخش ها بدیم تا دیگه مشکلی نباشه و شما هم در این بخش ها فعال بشین و هر مشکلی داشتین در مورد اون بحث هایی که تا اونجا گفته شده آخر اون بحث مربوطه بپرسین .
قبل از شروع کار چند تا نکته رو بگم که با کمک شما رعایت بشه
یکی اینکه خواهشمندیم از بحث های انحرافی و بی ربط بپرهیزید
دوم اینکه سوالاتون رو بعد از اتمام بحث مربوطه به سوال خود بپرسین
سوم اینکه برای تشکر فقط از دکمه تشکر استفاده کنین تا تایپیک منظم باشه
چهارم اینکه قانون های سایت رو رعایت کنین

تمام این کارها فقط برای فعال تر شدن و فعالیت شما در این بخش ها هست پس خواهشا در این بخش ها فعالیت خودتون رو بیشتر کنین تا هم زحمت های مدیران و هم زحمت های ما به هدر نره(البته بیشتر زحمت های مدیران):* و هم سایتی فوق العاده داشته باشیم.

دیگه وقت اینه که همه فعال بشیم:gossip: ?@_@? : و از در کنار هم بودن لذت ببریم:bdlgh: و بهترین اوقات مایکلی خود را رقم بزنیم:guitar2: :x :mj9: .
زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون
كاربر(ان) زير تشكر كردند: Hamid, Ehsan, Termeh, mohammad

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: FeanoR

Please publish modules in offcanvas position.