...

چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ | 28/08/2013

پروژه‌ی تیمبلند از یوتوب حذف شد

mjj-111.jpg

Revolt TV سه‌شنبه شب ویدیویی از تیمبلند را در شبکه‌ی یوتوب بارگزاری کرد. تیمبلند در این ویدیو می‌گفت که موسیقی او همراه با صدای مایکل جکسون منتشر خواهد شد.

پیشتر اخباری در همین رابطه داده شده بود.

هافینگتون پست می‌نویسد:

"همانطور که Vulture اشاره کرده است، هیجان تیمبلند برای استفاده از کار هنرمند فقیدی که پیشتر هرگز با وی همکار نشده بود (آنها فقط یکبار تلفنی صحبت کرده بودند) بسیار ریاکارانه است. این همان تهیه کننده‌ای است که سال گذشته دریک (Drake-خواننده رپ) را به دلیل استفاده از صدای آلیا (Aaliyah-خواننده زن آمریکایی که سال ۲۰۰۱ درگذشت) به شدت مورد انتقاد قرار داد و به رسانه‌ها گفت که "موسیقی آلیا تنها به شریک روحی او یعنی من تعلق دارد." اما دریک دست کم یک تاتو از آلیا دارد، تیمبلند چه؟

وب سایت Vulture نوشته است:

"موج بی‌نهایت فرصت طلبانه‌ و بی‌پایان مربوط به "زنده کردن صدای مایکل جکسون" به تیمبلند رسیده است. بله همان تیمبلندی که وقتی دریک و کریس براون پس از مرگ آلیا با آهنگ‌هایی از راه رسیدند، گفت که صدای آلیا تنها به شریک روحی‌اش یعنی او تعلق دارد. همین تیمبلند حالا می‌پذیرد که تنها یکبار از طریق تلفن با مایکل جکسون صحبت کرده بود اما آهنگی از او در دست دارد. «شیکاگو» در راه است. شاید هم یک آلبوم باشد."

تیمبلند در ویدیوی جدید خود می‌گوید که "حالا زمان من است" و "شما موسیقی مرا با صدای ام‌جی خواهید شنید." این سخن به مذاق تیمبلند و هواداران‌ او خوش است اما وی باید بداند که هواداران مایکل جکسون می‌خواهند موسیقی مایکل جکسون را بشنوند و نه تیمبلند را.

فردی در زیر مقاله‌ی هافینگتون پست دیدگاه خود را چنین بیان کرده است: "شاید تیمبلند فکر می‌کند که آهنگ مایکل جکسون با صدای او که «ای ای ای ای» می‌گوید، زیباتر است."

تیمبلند به آهنگی با نام «شیکاگو» اشاره کرده و گفته که این کار از طریق ال.ای رید در اختیار وی قرار گرفته است.

این ویدیو مدتی بعد از روی یوتوب این شبکه برداشته شد. پس از انتشار این ویدیو، ایمیل‌های هواداران به سوی بنیاد مایکل سرازیر شد و گمان می‌رود که این موضوع باعث حذف ویدیو شده است.

این شبکه همچنین مدتی پیش هواداران را به سوی یک نمایش خصوصی از جی‌زی، بیانسه و تیمبرلیک هدایت کرده بود. مردم بسیاری بی‌درنگ محل کار خود را ترک کرده و عازم کنسرت در بروکلین شده بودند. وقتی اثری از هیچ خواننده‌ای پیدا نشد، شبکه در توییتر عذر خواست و گفت که هیچ برنامه‌ای برای کنسرت وجود نداشت.

منبع: eMJey.com / huffingtonpost & Vulture

...