...

چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ | 21/08/2013

تیمبلند بر روی آهنگهای مایکل جکسون کار میکند

mj-vic-11.png

پس از روزهای پرآشوب در دنیای مایکل جکسون و اخبار انتشار آهنگ‌های تازه و لو رفتن نسخه‌ی غیرقانونی آهنگی از مایکل با صدای جاستین بیبر، حالا صحبت از اضافه شدن تیمبلند به فهرست تهیه کنندگانی است که بر روی آهنگ‌های مایکل کار می‌کنند.

تیمبلند (Timbaland) با نام اصلی تیموتی زد مازلی؛ آهنگساز، تهیه کننده و رپر آمریکایی است.

تیمبلند که در زمان حیات مایکل فرصت کار با او را نداشت، برای افرادی چون میسی الیوت و جاستین تیمبرلیک آهنگ ساخته است.

دی‌جی فری‌استایل استیو (DJ Freestyle Steve)، دی‌جی رسمی تیمبلند، گفته است که به تازگی آهنگ‌هایی از مایکل را که تیمبلند بر رویشان کار می‌کند، شنیده است و آنها فوق‎العاده‌اند و دنیا از شنیدن‌شان لذت خواهد برد.

دی‌جی استیو: "دیشب برخی از آهنگ‌های پادشاه که تیمبلند رویشان کار می‌کند، را شنیدم! وای! فقط بدانید که کار تیمبلند با آوازهای مایک محشر بوده است. دنیا عاشق‌اش خواهد شد."

هواداران مایکل به شدت نگران خراب شدن آهنگ‌های زیبای مایکل به دست تهیه کنندگان ریز و درشت هستند. برخی از آنها پس از شنیدن خبر، موج انتقاد خود را به سمت دی‌جی استیو سرازیر کردند. دی‌جی سپس در توییترش نوشت که مردم پیش از داوری، سعی کنند از موضوع اطلاع حاصل نمایند، او سپس توضیح داد که: "هواداران وفادار ام‌جی فکر می‌کنند که من در ترک جاستین بیبر دست داشته‌ام." او سپس شوخی کرد که: "آیا توییتر جای امنی برای ماندن است؟ من دنبال دردسر نیستم."

همچنین تدی رایلی مدتی پیش گفته بود که ممکن است آهنگ‌های تکمیل نشده‌ی مایکل با همخوانی برخی از بهترین صداهای صنعت در یک آلبوم منتشر شوند. مایکل برخی از آهنگ‌هایش را کامل اجرا نکرده است. او ورس نخست و ترجیع بند را ضبط می‌کرد اما ورس دوم را اجرا نمی‌نمود. این شیوه‌ی مایکل برای بررسی آهنگ‌ها بود تا ببیند آیا آن‌ را دوست دارد و یا تمایلی به ادامه‌ی کار بر روی آهنگ پیدا می‌کند. او بسیاری از پروژه‌ها را اینگونه رها کرده بود. وی خود در مصاحبه با ابونی در سال ۲۰۰۷ بر این نکته صحه گذاشته بود. بنابراین آهنگ‌هایی وجود دارند که مایکل تمایل زیادی به آنها پیدا نکرده و نصفه نیمه رهایشان کرده بود. آیا هواداران از ایده‌ی انتشار این آهنگ‌ها در قالب یک آلبوم چند صدایی استقبال خواهند کرد؟

در عین حال گفته شده است که آهنگ‌های تکمیل شده‌ی بسیاری، مانند «برده‌ی ریتم»، نیز وجود دارند که نیازی به خوانده شدن توسط فرد دیگری نخواهند داشت.

منبع: eMJey.com / DJ Freestyle Steve Twitter

...