...

جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ | 1/03/2013

ارزیابی عملکرد پرینس جکسون در تلویزیون همراه با لینک دانلود در ۵ قسمت

prince-et-4.jpg

پرینس، پسر شانزده ساله‌ی مایکل جکسون پادشاه پاپ از روز سه‌شنبه‌ی گذشته به مدت پنج روز در خدمت شبکه‌ی تلویزیونی ای‌تی در آمریکا بود. طی روزهای سه‌شنبه تا شنبه، مصاحبه‌ی او با مردان فیلم (Oz the Great and Powerful) در پنج قسمت از این شبکه به نمایش درآمد. فیلم اُز از ۸ مارس در سینماها اکران خواهد شد.

پرینس توانست انتظارها را به خوبی برآورده سازد. گزارشگران این شبکه او را یک مرد جوان نازنین، تحسین برانگیز، دوست داشتنی، خوش صحبت و جذاب توصیف نمودند و معرف او، بروک اندرسون اطلاع داد که طی دوره‌های آتی بازهم از حضور وی استفاده خواهند کرد. او طی این مدت نظر موافق بینندگان شبکه را با خود همراه ساخت و به خاطر متانت و تواضع در هنگام مصاحبه با برخی از افراد نام آشنای صنعت فیلم، مورد تقدیر قرار گرفت. او در کارش آنقدر حرفه‌ای ظاهر شد که مصاحبه شوندگان نمی‌توانستند باور کنند که تنها شانزده سال دارد و این مصاحبه‌ی نخست‌اش است.

ای‌تی در مورد وی نوشته است: "او که در دنیای سرگرمی بزرگ شده است، ثابت کرد که گزارشگر بااستعدادی است."

البته پرینس تنها مصاحبه‌گر نبود، او طی این پیج روز با حضور در تلویزیون ای‌تی به معرفی خویش و برنامه‌هایش پرداخت و اجازه داد مردم هرچه بیشتر او را بشناسند. او حتی خاطره‌ی با ارزشی از دوران کودکی‌اش در کنار پدر را با ما به اشتراک گذاشت.

پرینس طی مصاحبه، مردان فیلم اُز، جیمز فرانکو، زک براف و سم ریمی را تحت تاثیر قرار داد. وقتی پرینس با خونسردی از پس مشکلی که برای میکروفون‌اش ایجاد شده بود، برآمد؛ براف به او گفت: "تو محشری، برای این کار ساخته شده‌ای."

پرینس طی مصاحبه کارگردانی سام ریمی در فیلم اُز را ستود و از فرانکو در مورد نقش‌اش پرسید. وی همچنین زک را یکی از بهترین میمون‌های دنیا دانست که شوخی مفرحی برای زک بود. او صداپیشگی یک میمون بامزه را در این فیلم برعهده دارد.

همچنین سام ریمی فاش ساخت که در ابتدا نقش را برای هنرپیشه‌ی دیگر مد نظر داشت و علیرغم دوستی دیرینه‌اش با فرانکو و همکاری‌شان در سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی، لحظه‌ای به او فکر نکرده بود.

"در ابتدا شنیدم که رابرت دونی جونیور به بازی در این نقش علاقمند است اما در نهایت مشخص شد که نقش برایش مناسب نیست و سپس جانی دپ فیلمنامه را خواند و همین موضوع تکرار شد. و بعد شنیدم که جیمز فیلمنامه را خوانده از آن خوشش آمده است و این در حالی بود که من اصلا به او فکر هم نکرده بودم."

جیمز فرانکو بسیار غافلگیر شده بود. واکنش وی که نشان می‌داد این حرفها را برای نخستین بار می‌شنود، لحظه‌ی جالبی را طی این مصاحبه رقم زد.

در پایان پرینس فرصت یافت تا پرسش خود را با آنها در میان بگذارد.

"من به تازگی شانزده ساله شدم و در صدد ورود به صنعت فیلم هستم. آیا برای من نصیحتی دارید؟" جیمز فرانکو پاسخ داد: "سام را در نظر بگیر، او تعدادی از بهترین فیلم‌های کنونی را کارگردانی کرده است. او با فیلمبرداری با استفاده از دوربین هشت میلی متری کارش را شروع کرد." پرینس اشاره کرد: "همانند اسپیلبرگ." و جیمز تایید کرد: "بله، مانند بسیاری از کارگردانان دیگر." او سپس به شوخی افزود: "لازم نیست چیز خوبی از کار دربیاید، به فیلم‌های نخست سام نگاه کن!"

پس از پایان یافتن مصاحبه، مردان اُز به تشویق پرینس پرداختند و برای او دست زدند. بروک آنگاه گفت که تحت تاثیر پرینس قرار گرفته است از وی پرسید که بهترین لحظه‌ی مصاحبه چه بوده است؟ پرینس می‌گوید که از تماشای روابط دوستانه و صمیمی مردان اُز با یکدیگر لذت برده است و بروک ادامه می‌دهد: "تو خودت چنین فضایی برای آنان ساختی." و پرینس تایید می‌کند: "فکر می‌کنم چنین است."

ای‌تی نوشته است: "آفرین پرینس، کارت عالی بود. اکنون که او یک مصاحبه‌ی فوق‌العاده با مردان اُز را به پایان رسانده، چه برنامه‌ای در سر دارد؟"

"احتمالا پیتر جکسون، زیرا عاشق فیلم‌هایش هستم. ارباب حلقه‌ها، هابیت‌ها و کینگ کونگ. شیوه‌ی کارگردانی و نحوه‌ای که وقایع را به تصویر می‌کشد می‌پسندم. من همیشه در کنار بابا فیلم‌های او را بررسی و مطالعه می‌کردم. صدا را کم می‌کردیم و فیلم را می‌دیدیم. فقط صحنه‌ها را تماشا می‌کردیم تا به روش کار او پی ببریم."

بروک اندرسون گزارشگر ای‌تی که پیشتر گفته بود همیشه هوادار مایکل جکسون بوده است، از پرینس می‌پرسد که آیا تحت تاثیر پدرش به صنعت فیلم روی آورده است:

پرینس: "بله، او همیشه به ما می‌گفت که برای این کار تلاش کنیم."

برای پرینس که از کودکی در دنیای شهرت بزرگ شده و افرادی مانند مارلون براندو، الیزابت تیلور، بیل کلینتون و نلسون ماندلا را در کنار خود دیده است، مصاحبه با هنرپیشگان هالیوودی چندان هم هیجان انگیز یا دلهره آور نیست.

او در پاسخ به بروک که از وی خواسته بود با انتخاب شماره‌ای از ۰ تا ۱۰ نشان دهد که چقدر از مصاحبه لذت برده است، عدد ۸.۹۹ را انتخاب کرد. بروک بیان داشت: "با توجه به زندگی‌ای که تو داشته‌ای می‌توانم بفهمم چرا نمره‌ی ۱۰ را انتخاب نکردی."

وقتی بروک پرسید که آیا ترسیده بود؟ پرینس با زیرکی نشان داد که به این راحتی‌ها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و به زبان بازی برای ستارگان نیازی ندارد: "راستش را بخواهید نه، من با این چیزها بزرگ شدم. اما این بار تجربه‌ی متفاوتی بود چرا که این بار مصاحبه‌گر بودم و نه مصاحبه شونده. اما با این حال بازهم برایم مفرح بود."

پرینس همچنین در آخرین روز مصاحبه با تواضع در مورد تجربه‌ی نخستین شغل خود گفت: "این چند روز برای من یک دوره‌ی آموزشی بود. من یاد گرفتم که همچنان چیزهای بسیاری برای آموختن پیش رو دارم اما من مشتاق و آماده‌ام و بر کارم تمرکز دارم."

آیا پرینس حاضر است بار دیگر با ای‌تی همکاری کند؟ او می‌گوید: "هرگاه تماس بگیرید، من حاضرم." و بروک اطمینان می‌دهد: "تو بهترینی. تماس خواهیم گرفت."

در آخرین روز برنامه‌، ای‌تی به سراغ اپرا وینفری یکی از مشهورترین چهره‌های تلویزیونی در آمریکا رفت تا نظرش را در مورد مجری‌گری پرینس بپرسد. او گفت: "وقتی خبر را شنیدم فکر کردم که مایکل احتمالا در آرامگاهش مونواک می‌رقصد! منظورم این است که او سخت کوشید تا فرزندانش را از دیدم عموم مخفی نگاه دارد و از آنان محافظت کند و حالا پرینس مجری برنامه‌ی اینترتینمنت تونایت شده است! اتفاق بزرگی است." اپرا همچنین برای پرینس یک توصیه داشت: "راز موفقیت در مجری‌گری اینست که خودمان باشیم و چیزهایی بپرسیم که خودمان در پی پاسخ آنها هستیم."

اپرا که فکر می‌کند حضور پرینس در تلویزیون، تن پدرش را در قبر لرزانده است، باید به این نیز بیاندیشد که خود وی نخستین نفری بود که با مصاحبه با کودکانی که هنوز داغدار پدرشان بودند، به خلوتی که مایکل برای فرزندانش آرزو داشت تجاوز کرد! اپرا اکنون از اینکه پرینس در دید عموم ظاهر می‌شود اظهار تعجب می‌نماید و از آرزوی مایکل برای مخفی کردن فرزندانش می‌گوید.

اما آیا براستی مایکل مخالف فعالیت فرزندانش در عرصه‌ی برنامه سازی بود؟

او در اواخر دهه‌ی هشتاد در کتاب زندگی نامه‌اش نوشت:

"بسیاری از ستاره‌ها علاقه‌ای ندارند که فرزندانشان راه آنان را دنبال کنند. من آنها را درک می‌کنم، آنها از این صنعت زخم خورده‌اند، من هم زخمی شده‌ام اما با این حال با آنها هم نظر نیستم. اگر فرزندی داشتم به او می‌گفتم که قدم در همین راه بگذارد. برای من هیچ چیز مهمتر از شاد کردن دل مردم نیست و این همان کاری است که با برنامه سازی انجام می‌دهیم."

او همین سخن را ده سال بعد در مصاحبه‌ی سال ۱۹۹۷ با باربارا والترز تکرار نمود.

والترز: "مایکل، اگر پسر کوچکت (پرینس) بگوید که می‌خواهد به روی صحنه برود، چه می‌کنی؟"

مایکل: "به او می‌گویم خوب فکر کن، مشکلاتی که در سر راهش وجود دارد را برایش روشن خواهم کرد و اگر باز هم بر سر تصمیمش بایستد، به او می‌گویم برو و این کار را بهتر از من انجام بده."

در ادامه می‌توانید برنامه‌ی ای‌تی با حضور پرینس جکسون را در پنج قسمت دانلود نمایید:

(متن سخنان گفته شده در این پنج قسمت را در این بخش و در اخبار پیشین خواندید. همچنین لازم به گفتن است که این ویدیوها مستقیم از تلویزیون ای‌تی ضبط شده‌اند و نسخه‌هایی که ای‌تی در وب‌سایت منتشر کرده است، کوتاه‌تر هستند.)

بخش نخست: معرفی پرینس. در این قسمت او همچنین به عنوان مجری افتخاری، زادروز سه تن از ستاره‌ها را اعلام می‌کند و البته این کار را با مهارت انجام می‌دهد.
دانلود

بخش دوم: پرینس برای انجام مصاحبه آماده می‌شود. او دلیل خوبی برای انجام این مصاحبه دارد. پرینس به شدت در مورد ساخت فیلم‌ها کنجکاو است. او در کنار بروک ورزش می‌کند تا بر استرسی که به نظر نمی‌رسد داشته باشد، غلبه کند.
دانلود

بخش سوم: مصاحبه با مردان فیلم اُز. پرینس به بروک می‌گوید که ورزش به او کمک کرده است تا خونسردی خود را حفظ نماید و بروک پاسخ می‌دهد اطمینان دارد که پرینس همیشه خونسرد است و همگان خواهند دید که او برای این کار ساخته شده است. پرینس همچنین با آرامش مشکلی که برای میکروفون‌اش رخ داده است را پشت سر می‌گذارد و زک براف او را تحسین می‌کند.
دانلود

بخش چهارم: طی مصاحبه با مردان فیلم اُز حقایقی ناگفته در مورد فیلم فاش می‌شود و همچنین پرینس فرصت می‌یابد تا پرسش خود را با آنان در میان بگذارد. با پایان یافتن مصاحبه، بروک نظر پرینس را می‌پرسد و او می‌گوید که باری از دوشش برداشته شده است. او همچنین می‌گوید پس از پایان دبیرستان به کالج یواس‌سی، بهترین کالج فیلم و سینما در آمریکا می‌رود. فیلمسازان بزرگی از این کالج فارغ التحصیل شده‌اند، از جمله یکی از هنرمندان محبوب پرینس: جورج لوکاس؛ خالق سری فیلم‌های جنگ ستارگان که از اهمیت بالایی برای آمریکاییان برخوردار است.
دانلود

بخش پنجم: ای‌تی به سراغ اپرا وینفری می‌رود. پس از آن پرینس از تجربه‌اش و تمایلش به مصاحبه با پیتر جکسون، خالق سه‌گانه‌ی بی‌نظیر ارباب حلقه‌ها می‌گوید و از پدرش یاد می‌کند.
دانلود

منبع: eMJey.com

...