...

چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۱ | 20/02/2013

پرینس جکسون چگونه به تلویزیون راه یافت؟

خواندید که پرینس جکسون در ۱۶ سالگی، مصاحبه‌گر شبکه‌ی تلویزیونی ای‌تی شده است. این موقعیت چگونه برای وی دست داد؟

بروک اندرسون، گزارشگر شبکه، معرف وی بوده است. او عصر روز گذشته در گفتگویی تلفنی با لس آنجلس تایمز فاش ساخت که او و پرینس یک رابطه‌ی دوطرفه دارند و بروک درست از زمانی که برای نخستین بار پرینس را ملاقات کرد، تمایل داشت تا ترتیب یک همکاری را با وی بدهد.

brooke-anderson-prince-jackson-1.jpg

"فکر کردم مصاحبه‌ی او با دست اندرکاران فیلم اُز باید ایده‌ی جالبی باشد. زیرا پدرش در این فیلم بازی کرده بود و او خودش از هواداران داستان جادوگر شهر اُز است و رویای کارگردانی و تهیه کنندگی دارد."

فیلمبرداری طی تعطیلات آخر هفته که کلاس‌های درس برگزار نمی‌شد، انجام گرفت. بروک اندرسون به پرینس کمک کرد تا خود را برای مصاحبه آماده کند و در طرح پرسش‌ها نیز به وی یاری نمود و همچنین در خصوص حفظ آرامش در هنگام انجام مصاحبه و در برابر دوربین، نکته‌هایی را با وی درمیان گذاشت و حتی با او به ورزش پرداخت تا استرس را از وی دور کند.

البته اندرسون اضافه می‌کند: "او براستی چندان به آموزش نیاز نداشت. شاید عجیب به نظر برسد زیرا او فقط ۱۶ سال دارد، اما بسیار متین و با اعتماد به نفس است."

اندرسون گفته است که هرسه‌ی افراد مصاحبه شونده؛ جیمز فرانکو، زک براف و سام ریمی؛ از هویت پرینس اطلاع داشتند اما با عدم پرسش در مورد پدرش، مانع از انحراف مصاحبه شدند. وی ادامه می‌دهد:

"طی مصاحبه، زک براف از پرینس پرسید که آیا این براستی نخستین مصاحبه‌ی اوست؟ پرینس تاثیر بسیار خوبی بر روی این سه تن بر جا گذاشت و همگی آنان از دایره‌ی وسیع اطلاعات او پیرامون صنعت فیلمسازی دچار حیرت شدند. او در مورد تکنیک سه بعدی اطلاعات خوبی داشت که من در این مورد اصلا آگاهی ندارم."

گرچه پرینس بطور موقت با ای‌تی همکاری دارد، اندرسون امیدوار است که بتواند او را برای مصاحبه‌های بیشتری در اختیار بگیرد. برای نمونه شاید از حضور وی در شوها و مراسم کودکان و نوجوانان از جمله مراسم جوایز Kids' Choice Awards بهره ببرند.

به باور اندرسون: "این حقیقت که او فرزند پادشاه پاپ است، شاید برای او راهگشا باشد اما پرینس از پدرش درک درستی دارد. او می‌گوید که همه چیز را مدیون اوست."

منبع: eMJey.com / LA Times

...