...

چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ | 15/02/2012

تک‌آهنگ جدیدی از آستین براون منتشر شد

آستین براون (Austin Brown) خواهر زاده‌ی ۲۶ ساله‌ی سلطان پاپ و پسر ربی، فرزند نخست خانواده‌ی جکسون، سومین آهنگ خود را به بازار ارائه داده است. این آهنگ که Menage a Trois نام دارد دیروز به مناسبت جشن ولنتاین از رادیو AOL پخش گردید و می‌توانید در اینجا آن را بشنوید.

Austin-Brown-1.jpg

مرداد ماه خبری را در مورد آستین در این صفحه خواندید. او در سال ۲۰۱۰ نخستین تک‌آهنگ خود با نام Target Practice را با تهیه کنندگی مشترک رادنی جرکینز (تهیه کننده‌ی مشترک آلبوم اینوینسیبل از مایکل جکسون) منتشر کرد و سال ۲۰۱۱ نیز تک‌آهنگ All I Need از آلبوم ۸۵ را وارد بازار نمود. او یک روز پیش از انتشار آهنگ آن را در شوی جورج لوپز به اجرا گذاشت. آلبوم ۸۵ هنوز منتشر نشده است.

آستین می‌گوید آهنگ جدیدش در مورد مثلث عشق و افتادن در دام عشق دو زن بطور همزمان است. او با خنده می‌گوید: "توصیه‌ی اکید من به پسران این است که به شدت از گرفتار شدن در چنین موقعیتی اجتناب کنند."

آهنگ او تحت تاثیر موسیقی دوران موتان قرار دارد و در صدایش رگه‌ای از دایی مشهورش را می‌توان شنید. خانواده‌ی جکسون یک رکورد دست جمعی در کتاب رکوردهای جهانی گینس دارند: موفق‌ترین خانواده‌ی موزیکال تاریخ! و آستین می‌گوید خوش شانس است که در خانواده‌ای به دنیا آمده که نفس‌شان موسیقی است.

منبع: eMJey.com / AOL Radio

...