...

چهارشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ | 3/08/2011

آستین بروان: پدیده‌ی جدید موسیقی در خانواده‌ی جکسون

آستین براون (Austin Brown)، پسر جوان ربی جکسون (فرزند ارشد خانواده‌ی جکسون) است. او به تازگی در شوی تلویزیونی جورج لوپز حضور یافت تا در مورد بزرگ شدن در یکی از مشهورترین خانواده‌‌های موسیقی دنیا و کمک‌های دایی مایکل سخن بگوید. او همچنین یکی از آهنگ‌های آلبوم تازه‌اش با عنوان All I Need را در این برنامه به اجرا گذاشت.

آستین می‌گوید بسیار خوش شانس است که خواهرزاده‌ی مایکل جکسون است زیرا سلطان پاپ به او کمک کرد تا خود را به عنوان یک صحنه‌گردان بسازد.

"من از کودکی همراه با دایی‌ام در تور هیستوری به دور دنیا سفر می‌کردم. و کار بی‌عیب و نقص او را می‌دیدم. عجب نابغه‌ای بود! کارش شگفت‌انگیز بود. من می‌توانستم روند کارش را مشاهده کنم."

"نکته‎ی خارق‌العاده در مورد خانواده‌ی من اینست که آنها همیشه دست ما را برای هرکاری باز می‌گذاشتند. من و پسردایی‌هایم می‌توانستیم همراه با آنها وارد کار شویم و به هرچه که می‌خواستیم دسترسی داشته باشیم و حتی با آنها همسفر شویم و یا تمرینات آنها و ضبط کردن آهنگ‌هایشان را تماشا کنیم. بزرگ شدن در چنین فضایی و تماشای کار آنها فوق‌العاده بود."

آستین گرچه قدردان فرصتی است که خانواده در اختیارش گذارده، اما می‌داند که باید جایگاه خود را در موسیقی بیابد.

"آنها دستاوردهای بزرگی دارند. اما این دستاوردها به آنها تعلق دارد نه من! من فقط کودکی هستم که از بازی با موسیقی سول خوشش می‌آید."

آلبوم آستین "۸۵" نام دارد. این سال تولد اوست.

"موسیقی از روز نخست زندگی با من بود. خوش شانس بودم که آن را در تمام مدت عمرم همراه داشتم. می‌خواهم تمام آنچه که آموخته‌ام را در مسیر خودم به کار ببرم."

برای دیدن اجرای آستین براون که تلفیقی است از سبک جیمز براون، جکی ویلسون و البته با قدری نمک مایکلی، کلیک کنید.

منبع: eMJey.com / popcrush.com / youtube.com

...