استاندارد استفاده از مطالب eMJey

از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------


...

یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | 3/07/2016

نخستین تجربه‌ی تهیه کنندگی پرینس جکسون

پرینس جکسون نخستین تجربه‌ی حرفه‌ای خود در ساخت فیلم و ویدیو را با تهیه کنندگی کلیپ موسیقی جدیدی از خواننده‌ی رپ Omer Bhatti "O-Bee" رقم زده است.

او-بی رقصنده و خواننده‌ی جوانی است که از نوجوانی به خانه‌ی مایکل جکسون رفت و آمد داشت. پرینس و پاریس در کنار او بزرگ شدند و وی را برادر خود می‌دانند. حالا پرینس با ساخت کلیپ موسیقی Automatic برای اوبی قدم در مسیر تازه‌ای گذاشته است که رویای همیشگی پدرش بود، یعنی ساخت فیلم.

در ادامه می‌توانید این کلیپ موسیقی را که بر روی وبسایت بیلبورد نیز معرفی شده است تماشا کنید.

منبع: eMJey.com / Billboard - Youtube

- پرش به بالای صفحه -


پنجشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | 11/02/2016

ادای احترام بیانسه به مایکل جکسون در شوی سوپربال امسال

beymichael_superbowl50.jpg

در شوی سوپربال امسال که یکشنبه در ورزشگاه لیوایز در سانا کلارا، کالیفرنیا برگزار شد؛ خواننده‌ی زن بیانسه با پوشیدن لباسی که شباهتی به لباس مایکل جکسون در جریان اجرای سوپربال سال ۹۳ داشت، به این هنرمند فقید ادای احترام کرد.

هواداری بیانسه از مایکل جکسون هرگز بر کسی پوشیده نبوده است. او در گروه Destiny's Child در کنسرت سال ۲۰۰۱ مایکل جکسون در نیویورک اجرای برنامه کرد. پنج سال بعد در ۲۰۰۶ جایزه‌ی جهانی موسیقی را به وی تقدیم داشت و از زمان درگذشت مایکل در سال ۲۰۰۹ بارها و بارها به وی ادای احترام کرده است.

منبع: eMJey.com / Mashable

- پرش به بالای صفحه -


پنجشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۴ | 28/01/2016

فیلم توهین آمیز دیگری در مورد مایکل جکسون

کمپانی Sky Arts فیلمی با عنوان "الیزابت، مایکل و مارلون" منتشر کرده است که روایت هجوی از سفر زمینی این سه تن پس از حادثه‌ی تلخ یازده سپتامبر در نیویورک است. این فیلم محصول کشور انگلستان است.

در این فیلم نقش مایکل جکسون توسط یک هنرپیشه‌ی سفید پوست با نام جوزف فاینس ایفا میشود.

تی جی جکسون، برادر زاده‌ی مایکل و قیم قانونی سه فرزند او در مورد این فیلم در بیانیه‌ای که از شبکه اینترتینمنت پخش شد گفته است:

"برای من و خانواده‌ام توهین آمیز است که عمو مایکل در یک فیلم کمدی در مورد حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر تصویر شده است. او هم مانند همه از آن حادثه غمگین و پریشان شده بود. پس از آن حادثه عمویم پیش از بازگشت به لس آنجلس برای مدت یک هفته در کنار یک دوست خانوادگی در نیوجرسی ماند. باقی اعضای خانواده بی درنگ با اتوبوس به لس آنجلس برگشتیم زیرا خطوط هوایی از کار افتاده بود. هیچ گردش و سفرجاده‌ای با الیزابت تیلور و مارلون براندو در کار نبود. در مورد بازیگران نظری نمیدهم."

پرینس جکسون پسر مایکل نیز در پاسخ به این پرسش که آیا به تماشای این فیلم خواهد رفت اعلام داشته که "این ایده‌ی ترسناکی برای من و خانواده‌ام است."

منبع: eMJey.com / Entertainment Tonight

- پرش به بالای صفحه -


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ | 18/01/2016

تیزر تبلیغاتی مستند جدید مایکل جکسون را تماشا کنید

تیزر فیلم مستند جدید اسپایک لی که راوی ساخت و تولید آلبوم Off the Wall مایکل جکسون است توسط ShowTime منتشر شده است.


این تیزر؛ مایکل جکسون را در سال ۱۹۷۹ در حال اجرای آهنگ Don't Stop 'Til You Get Enough در کنسرتی از تور Destiny نشان می‌دهد.

The Weeknd هنرمند جوان و تازه نفسی است که در آثارش سبک مایکل جکسون را دنبال می‌کند. ویدیوی I Can't Feel My Face او مملو از نشانه‌های مایکلی است. بخشی از گفته‌های او در مورد این آلبوم در این تیزر گنجانده شده است:

"Off the Wall قطعا آلبومی بود که احساس خواننده شدن را در من ایجاد کرد. من فالستو خواندن را از Off the Wall آموختم."

این هنرمند جوان در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد چرایی پیروی از سبک مایکل جکسون گفته بود: "بچه‌های این دوره زمانه مایکل جکسون ندارند، ویتنی هیوستون هم ندارند. پس کسی را دارند؟ چه کسی می‎تواند موسیقی را در سطح آن هنرمندان اجرا کند؟"

منبع: eMJey.com / MJWN

- پرش به بالای صفحه -


پنجشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ | 7/01/2016

انتشار دوباره‌ی آلبوم Off the Wall همراه با یک فیلم مستند

بنیاد مایکل جکسون طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که آلبوم Off the Wall مایکل جکسون را همراه با یک فیلم مستند در مورد این آلبوم منتشر می‌کند.

off-the-wall1.jpg

تاریخ انتشار این مجموعه‌ی جدید ۲۶ فوریه خواهد بود. این آلبوم در دو نسخه‌ی مجرا بر روی سی‌دی/دی‌وی‌دی و سی‌دی/بلوری منتشر خواهد شد.

این مجموعه شامل نسخه‌ی اصلی آلبوم بر روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی و یک فیلم مستند بر روی دی‌وی‌دی یا بلوری خواهد بود.

 رویداد کامل متن 

- پرش به بالای صفحه -


جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | 18/12/2015

مایکل جکسون به سی میلیون دلیل از ادل برتر است

فرچون در مقاله‌ای به بررسی این نکته پرداخته است که چرا مایکل جکسون از ادل، خواننده‌ی زن انگلیسی برتر است.

mjking11.jpg

در پی اعلام اینکه تریلر مایکل جکسون نخستین آلبومیست که ۳۰ بار گواهینامه‌ی مولتی پلاتینوم دریافت کرده است، فرچون به مقایسه‌ی موفقیت اخیر خواننده‌ی زن، ادل، در برابر مایکل جکسون پرداخت.

ادل خواننده‌ی جوان انگلیسی با موفقیت آلبوم اخیر خود که ۲۵ نام دارد، و دست یافتن به فروش ۵ میلیونی طی مدتی کم، رکورد سال‌های اخیر را شکست و فاصله‌ای نجومی با هنرمندان هم سن خود ایجاد کرد.

در این میان برخی از اصحاب رسانه‌ها با خبر پراکنی در این مورد که ادل نخستین هنرمندی است که به فروش ۱ میلیونی در یک هفته دست یافته است، به مقایسه‌ی ادل با پادشاه پاپ پرداختند. اما ادل نخستین هنرمندی نیست که به این فروش میلیونی دست می‌یابد. درست در همین زمان، اعلام گزارش انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا در مورد فروش بالای تریلر چاره ساز شد.

در همین رابطه فرچون در مقاله‌ای نوشت: مایکل جکسون به ۳۰ میلیون دلیل از ادل برتر است.

"ما اخیرا خروارها مطلب در مورد موفقیت آلبوم ۲۵ ادل شنیده‌ایم. آلبومی که اکنون ۵ میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته است. این بی شک در زمانه‌ای که فروش آلبوم‌ها با افت شدید همراه است، دستاورد بزرگی است.

اما این ارقام همچنان بسیار دورتر از رکورد آلبوم تریلر مایکل جکسون، آلبومی که بیش از ۳۰ بار گواهینامه‌ی مولتی پلاتینوم دریافت کرده است.

تریلر به موفقیت دست یافت چرا که توانست از مرزهای زمینی، نژادی و زبانی رد شود. سفید پوستان طرفدار موسیقی راک همانقدر عاشق‌اش شدند که سیاهپوستان طرفدار جاز و رقص."

منبع: eMJey.com / fortune

- پرش به بالای صفحه -


...

 

 

 

دسته بندی موضوعی: