...

دوشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۲ | 26/08/2013

جایزه‌ی ویژه‌ی مایکل جکسون برای جاستین تیمبرلیک

شب گذشته طی مراسم جوایز کلیپ موسیقی ام‌تی‌وی، جاستین تیمبرلیک جایزه‌ی طلایی و ویژه‌ پیشتاز مایکل جکسون (Michael Jackson Video Vanguard) را از دستان جیمی فالون دریافت کرد.

Nsync-2013-MJ-vanguard-award.jpg

در سال ۱۹۹۱ جایزه‌ی پیشتاز کلیپ موسیقی ام‌تی‌وی، به افتخار مایکل جکسون به "جایزه‌ی پیشتاز کلیپ موسیقی مایکل جکسون" تغییر نام یافت.

این عضو سابق گروه انسینک پس از سال‌ها بر روی صحنه به همگروهی‌های سابق‌اش پیوست تا آهنگ‌های Girlfriend و Bye Bye Bye را اجرا کند.

انسینک یک گروه موسیقی متشکل از پنج پسر جوان و از جمله تیمبرلیک بود که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ فعالیت می‌کرد.

تیمبرلیک پس از اجرا بر روی صحنه، جایزه‌ی ویژه‌ی مایکل جکسون را به پاس دستاوردهای خود در حرفه‌ی موسیقی دریافت کرد و گفت: "من لیاقت این جایزه را ندارم، اما این را پس نمی‌دهم. این را به خانه می‌برم."

او سپس این جایزه را به چهار عضو گروه انسینک تقدیم کرد و گفت که آن را به ایشان مدیون است: "نیمی از جایزه‌های ام‌تی‌وی را با این چهار مرد برنده شدم. می‌توانیم این جایزه را در خانه‌ی من نگاه داریم، اما می‌خواهم آنها را با تمامی آنها قسمت کنم. این (جایزه) برایم مایه‌ی افتخار است. از شما بسیار ممنونم."

راجر فریدمن در مورد تیمبرلیک نوشته است: "آهنگ‌هایش همیشه عالی نیست، موسیقی او آزمون زمان را تاب نمی‌آورد، اما نمایش دهنده‌ی برجسته‌ایست."

منبع: eMJey.com / MTV

...