...

دوشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۱ | 3/12/2012

لیدی گاگا ۵۵ قطعه از یادگاری‌های مایکل جکسون را خریداری کرد

روز گذشته مزایده‌ی تعدادی از لباس‌ها و یادگاری‌های مایکل جکسون با فروشی ۵ میلیون دلاری - بسیار بیش از حد انتظار خانه‌ی حراج جولین - به پایان رسید و خریدار بزرگ این روز، کسی نبود جز لیدی گاگا!

گاگا روز گذشته در توییترش عکسی از خود را در حالیکه کاتالوگ این مزایده را در دست داشت، در کنار تابلوی اعلان شماره‌ی ۴۶۲ خود، به نمایش گذاشت.

mj-costume-ladygaga-paddle.jpg

او در توییتی دیگر که آن را از آفریقای جنوبی ارسال می‌کرد، پیمان بست که از این یادگاری‌ها به خوبی نگاهداری کند.

"۵۵ قطعه‌ای که امروز جمع‌آوری کردم را به احترام روح مایکل جکسون و عشق به او، شجاعت و هواداران‌اش در دور دنیا؛ با دقت و کارشناسی نگاهداری خواهم کرد."

نماینده‌ی گاگا در این مزایده، یک میلیون دلار از یادگاری‌های مایکل را خریداری کرد.

mj-lagear-jacket.jpg

L.A. Gear


کت تور بد مایکل در این مزایده به مبلغ ۲۴۰ هزار دلار خریداری شد. دو تا از دستکش‌های پولک دوزی شده‌ی او هریک بیش از ۱۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کردند. لباس ویدیوی اسکریم ۱۵۶ هزار دلار فروش رفت. یک کت متعلق به تور دنجروس ۲۱۶ هزار فروخته شد و کتی که مایکل در آگهی تبلیغاتی ال‌ای‌گیر (L.A. Gear) بر تن داشت نیز ۲۰۴ هزار دلار عایدی داشت. یک دست لباس طلایی تور هیستوری نیز ۶۵ هزار دلار فروخته شد.

mj-auction2012.jpg

بخشی از درآمد این مزایده به بنیاد‌های خیریه در آمریکا می‌رسد.

عکس‌های بیشتر از کل یادگاری‌های فروش رفته را می‌توانید در این صفحه ببینید.

eMJey: گرچه تحمل فروش یادگاری‌ها و لباس‌های زیبای مایکل جکسون بسیار سخت است اما امیدواریم موزه‌ی مایکل جکسون که توسط بنیادش وعده داده شده است به زودی محقق شود. می‌دانیم که تعدادی از لباس‌هایی که در ابتدا برای فروش قرار داده شده بودند، توسط مایکل بوش به بنیاد مایکل بخشیده شده‌ و بنابراین در مزایده‌ی دو روز گذشته بفروش نرفتند اما مشخص نیست کدامیک از لباس‌های پادشاه پاپ به دست بنیاد رسیده است. مایکل عادت داشت که یک نسخه از لباس‌هایش را نیز در نزد خویش نگاهداری کند و امیدواریم که نسخه‌ی مشابه کت‌های با ارزش و خاطره سازی همچون کتی که او طی دیدار از کاخ سفید بر تن داشت در دستان بنیاد و خانواده‌ی او قرار داشته باشند. همچنین طبق گفته‌ی مایکل بوش می‌دانیم که لباس‌های تور او در سایزهای مختلف دوخته می‌شد پس باید هنوز چندین دست از لباس طلایی هیستوری و غیره موجود باشد.

منبع: eMJey.com / PR Web

...