...

پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ | 20/09/2012

هفته‌ی مد مایکل جکسون در لندن با حضور فیل تریسی و لیدی گاگا

پیشنهاد شما برای یک هفته‌ی مُد عالی در لندن چیست؟ شاید یکی از آهنگ‌های مایکل جکسون را برای کتواک انتخاب کنید یا لباس‌های مایکل جکسون را بپوشید. شاید از بازوبند و کلاه استفاده کنید. دستکش سفید هم البته فراموش نمی‌کنید. اما شاید ترجیح می‌دهید که تمامی این چیزها را یکجا داشته باشید، خوب فیل تریسی هم همین عقیده را داشت.

PhilipTreacy-catwalk1.jpg

نه این فتوشاپ نیست. هم آن کت قرمز واقعی است و هم آن صورتک زرد خندان.

روز یکشنبه صحنه‌ی مُد لندن شاهد یکی از مایکلی‌ترین نمایش‌ها بود.

PhilipTreacy-catwalk3.jpg

فیل تریسی در کنار گاگا


فیل تریسی، طراح کلاه‌های عجیب و غریب بریتانیایی، یک نمایش تمام عیار ترتیب داد و از لیدی گاگا خواست تا کتواک مجموعه‌ کلاه‌های بهاری ۲۰۱۳ را افتتاح کند. الک وک هم بود، همان سوپرمدل زیبای سودانی که آهنگ تریلر مایکل جکسون، شاید مهمترین خاطره‌‌ی کودکی‌اش است، او به آوای تریلری گوش میداد که شبه نظامیان با خودشان به خیابان‌های جنگ زده‌ی کشورش می‌آوردند.

PhilipTreacy-catwalk6.jpg

الک وک با وکلاهی به شکل دستکش مایکل جکسون


اما نمایش مد کلاه بهاری را چطور می‌شود مایکلی کرد؟ فیل تریسی ایده‌ی نابی داشت، او لباس‌های مایکل جکسون را قرض گرفت. وقتی صحبت از مُدِ مایکل جکسون باشد، مگر می‌شود کت‌های نظامی زرق و برق دار او را نادیده گرفت؟ پیراهن کاپیتان ای‌او، لباس ویدیوی اسکریم، کت تریلر، هیستوری طلایی، آن ست مشکی-نقره‌ای و صدالبته جادوی سیاه بد که این روزها هم حسابی سر زبان‌ها افتاده است، در کنار لباس‌های دیگر او قرار است روز ۲ دسامبر در مزایده‌ای در بورلی هیلز به فروش برسند. تریسی نیز با استفاده از این فرصت، این لباس‌ها را به نمایش مدش دعوت کرده بود تا آنها را با کلاه‌های جالبی ست کند.

PhilipTreacy-catwalk4.jpg

لیدی گاگا در لباس مایکل جکسون، مراسم را ترک می‌کند


و چنین شد که مدل‌های کلاه به سر تریسی با لباس‌هایی که زمانی بر تن اسطوره‌ی پاپ می‌درخشیدند، یکی پس از دیگری بر روی کتواک قدم زدند.

PhilipTreacy-catwalk5.png

تریسی به نیویورک تایمز گفت: "این مهیج‌ترین نمایشی است که تا کنون داشته‌ام. سعادتی بود که توانستیم لباس‌های مایکل جکسون را بر تن مدل‌ها بپوشانیم. مایکل جکسون بهتر از هر فرد دیگری حس اعجاز این لباس‌ها را برملا می‌کرد."

PhilipTreacy-catwalk8.jpg

این یکی، شهربازی نورلند را بر سر دارد


PhilipTreacy-catwalk9.jpg

PhilipTreacy-catwalk10.jpg

PhilipTreacy-catwalk11.jpg

PhilipTreacy-catwalk12.jpg

منبع: eMJey.com

...