...

دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ | 9/01/2012

جان برانکا جایزه می‌گیرد

John-Branca-1.jpg

اعلام شده است که جان برانکا، حقوقدان و مشاور برجسته در زمینه‌ی صنعت سرگرمی، یکی از دو سرپرست بنیاد مایکل جکسون، از شرکای کانون مشاوره‌ی حقوقیZiffren Brittenham LLP و دبیر سابق هیئت امنای بنیاد خیریه‌ی حمایت از موسیقیدانان (MusiCares) طی مراسمی در روز ۱۰ فوریه در هتل بورلی هیلز به پاس خدمات ارزشمندش در زمینه‌ی حقوقی، جایزه‌ی خدمات گرمی را دریافت خواهد کرد.

(مایکل جکسون پیش از فوت یکی از حامیان MusiCares بود. طبق وصیت او ۲۰٪ از ثروتش به بنیادهای خیریه می‌رسد. نام موسسه‌های خیریه‌ای که پس از فوت مایکل از ثروت وی سهم می‌برند، مخفی مانده است اما به نظر می‌رسد که MusiCares یکی از این موسسه‌ها باشد.)

گفته شده است که برانکا نسبت به سایر وکلای صنعت سرگرمی، بیشترین تعداد موکلان را داشته است. علاوه بر مایکل، او ۲۸ فرد یا گروه دیگر را نمایندگی کرده است که از میان آنان باید به رولینگ استونز، آئرواسمیت، گروه جکسون فایو، کارلوس سانتانا، بی جیز، بری گوردی، آلیشیا کیز و بک استریت بویز اشاره کرد. او همچنین برای مجله‌ی فوربس نیز کار کرده است.

جایزه‌ی خدمات گرمی در سال ۲۰۰۶ برای تجلیل از خدمات وکلای حقوقی در صنعت سرگمی و افرادی که از فعالیت‌های موسیقایی حمایت و در پیشبرد اهداف صنعت موسیقی می‌کوشند، پایه گذاری شد.

منبع: eMJey.com / Grammy

...