...

شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۰ | 31/12/2011

از کانراد موری چه خبر؟

کانراد موری به جرم قتل مایکل جکسون اکنون در زندان به سر می‌برد. اما او از تلاش برای آزادی دست نکشیده است. پرونده‌ی فرجام‌خواهی وی به دادگاه تجدیدنظر رفته است اما او پول کافی برای استخدام وکیل مدافع را ندارد.

سه وکیل مدافع‌اش دیگر برای او کار نمی‌کنند و موری از دادگاه تقاضا کرده است که یک وکیل تسخیری برای وی معین نماید.

کانراد موری با هدف رسیدن به دستمزد ۱۵۰ هزار دلاری به استخدام مایکل جکسون درآمد تا سلامت وی را تضمین نماید. او با سوءدرمان موجب مرگ مایکل شد و در نهایت دروغگویی‌ها، پنهان‌کاری‌ها و تلاش‌های بسیار تیم وکلای او نتوانست مانع اجرای حکم ۴ سال زندان‌اش شود. گرچه این عدالت نیست اما حداکثر مجازاتی می‌باشد که قانون برای جرم وی معین کرده است.

او که فردی متاهل و صاحب چند فرزند بود با زنان متعدد رابطه برقرار کرد و از یکی از آنان صاحب فرزند شد. موری اکنون هیچ پولی بابت پرداخت مخارج دادگاه ندارد و نمی‌تواند از پس هزینه‌های فرزندان بسیارش برآید. او پروانه‌ی طبابتش را از دست داده است و اگر دادگاه تجدید نظر حکم او را تایید نماید، باید دید قاضی مایکل پاستور چه تصمیمی بابت پرداخت خسارت به فرزندان مایکل اتخاذ می‌کند. دادستان از قاضی خواسته است تا موری را ملزم به پرداخت ۱۲۰ میلیون دلار خسارت به آنها نماید. موری تا پایان عمر نیز نمی‌تواند چنین پولی فراهم آورد اما دست کم می‌تواند برای بدست آوردنش تا پایان زندگی تلاش کند.

فلانگان، وکیل مدافع او در دادگاه قتل مایکل گفته است که زندان‌بانان با موری مانند یک جنایتکار خطرناک رفتار می‌‌کنند. گویا طی یک جلسه‌ی ملاقات او با دستبند و زنجیر آهنین به پا وارد اتاق شده بود. زندان‌بان پیش از آنکه موری و فلانگان را برای گفتگو در اتاق تنها بگذارد، دستان موری را به صندلی دستبند زده بود.

چارلز پکهام که پرونده‌ی حقوقی علیه موری را پیگیری می‌کند، گفته است که وی تحت تدابیر امنیتی شدید در زندان نگاهداری می‌شود و از باقی زندانیان به دور است.

او گفته است: "اینکه با او مانند هانیبال لکتر رفتار می‌شود، توهین آمیز است."

سرپرست زندان از عملکردشان برای در انزوا قراردادن موری دفاع کرده است و می‌گوید: "این به نفع خودش است."

منبع: eMJey.com / CNN

...