...

پنجشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۰ | 17/11/2011

شاهد کانراد موری جریمه شد

روز گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به تخلف یک شاهد تیم وکلای مدافع کانراد در پرونده‌ی قتل مایکل جکسون برگزار شد. دکتر پل وایت در محکمه‌ی رسیدگی به اتهام موری، قاتل غیرعمد مایکل، نظم دادگاه را برهم زده بود. با اینکه قاضی پیش از رسمی شدن جلسه‌ی محاکمه‌ی کانراد موری به او هشدار داده بود که حرفی از گفتگوی خصوصی‌اش با متهم موری به میان نیاورد، اما وایت چند بار از این دستور سرپیچی کرده بود.

قاضی مایکل پاستور روز گذشته پس از شنیدن توضیحات وایت که می‌گفت از سر بی‌تجربگی و با نیت گفتن تمام حقیقت مرتکب تخلف شده است، تصمیم گرفت به وی تخفیف دهد و مبلغ جریمه را از هزار دلار به ۲۵۰ دلار کاهش داد. دادستان دیوید والگرن گفت که وایت به عمد سعی کرده بود نظم دادگاه را برهم بزند، اما قاضی بیان داشت که ادعای وی مبالغه امیز است. پاستور همچنین تصمیم گرفت که به این ادعا که وایت در رسانه‌ها به دادستان توهین کرده بود، رسیدگی نکند. وایت این ادعا را رد کرده است.

یکی از لحظه‌های داغ روز گذشته دعوای بین قاضی و مایکل فلانگان بود که از دکتر وایت دفاع میکرد. فلانگان قاضی را سرزنش کرد: "شما به من وقت ندادید تا برای وی توضیح دهم که نباید وارد این حیطه شود." قاضی پاسخ داد: "این من نیستم که تخلف کرده‎ام آقای فلانگان!"

وایت بیرون دادگاه به خرنگاران گفت که از تصمیم دادگاه برای جریمه‌اش مایوس شده است: "من کار اشتباهی نکرده بودم، نباید مرا جریمه می‌کردند."

منبع: eMJey.com / LA Times / AP

...