...

پنجشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۰ | 17/11/2011

زندگی مایکل جکسون فیلم سینمایی میشود؟

این یک شایعه و رویای همیشگی بوده است: فیلمی در مورد زندگی مایکل جکسون!

به نظر می‌رسد این رویا کم کم به واقعیت نزدیک می‌شود. بنیاد مایکل جکسون به سراغ کمپانی مونتسیتو پیکچرز رفته است تا ایده‌ی ساخت فیلمی در مورد دوران اوج مایکل جکسون را در میان بگذارد. ایده در مراحل ابتدایی است و هنور قراردادی بسته نشده.

تا کنون دو فیلم از تولیدات این کمپانی، Ray و Walk the Line که با برداشت از زندگی دو موسیقیدان، ری چارلز و جانی کش ساخته شده‌اند، برای بازیگرانشان (به ترتیب) جیمی فاکس و ریس ویترسپون جایزه‌ی اسکار به همراه داشته‌اند.

هم اکنون بنیاد تمرکز اصلی خود را بر تور ایمورتال مایکل جکسون قرار داده است. بنابراین عجله‌ای برای عقد قرارداد فیلم در
کار نیست اما شنیدن شایعه‌ی ساخت فیلمی از زندگی خارق‌العاده‌ی مایکل برای پرده‌های نقره‌ای سینما، کافی است تا نخبگان هالیوود را به جنش وادارد.

چالش اصلی فیلم رسیدن به پاسخ این پرسش است که هنرپیشه‌ای که بتواند نقش مایکل جکسون را بازی کند، کیست؟ ایفای نقش مایکل جکسون می‌تواند برای هر بازیگری وسوسه کننده باشد.


johnny-depp1.jpg

سالها پیش از این همواره شایعه‌ی ایفای نقش جانی دپ، بازیگر توانا و محبوب سینما در فیلمی از زندگی مایکل جکسون بر سر زبانها بود. البته وی شخصا همواره این شایعه را رد کرده، گرچه گفته است که از ایفای نقش سلطان پاپ مفتخر خواهد شد.

جانی دپ که شخصیت‌های خاطره سازی همچون ادوارد دست قیچی، ویلی ونکا و کاپیتان جک اسپارو را بر صحنه‌ی سینما حک کرده است و به نظر می‌آید نقشی نیست که او از عهده‌اش بر نیاید، آیا این بار می‌تواند در نقش مایکل جکسون ظاهر شود؟

جانی دپ علاوه بر بازیگری، موسیقی و آواز می‌داند. او در جوانی پیش از آنکه بازیگر شود یک گروه راک کوچک داشت و حتی تعدادی از آهنگ‌های جکسون فایو را بر روی صحنه اجرا کرده بود. وی پس از فوت مایکل جکسون گفت:

"شنیدن خبر فوت مایکل جکسون برای هر فردی دردناک بوده است. تعدادی کودک، پدرشان را از دست دادند، والدینی پسرشان را، و خواهران و برادرانی، برادرشان را. این بسیار ناراحت کننده است. من به دستاوردهای او احترام می‌گذارم، او یک نابغه بود."

شما دوست دارید کدام بازیگر هالیوودی نقش مایکل جکسون را بازی کند؟

منبع: eMJey.com / variety

...