...

یکشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | 13/11/2011

دکتر موری مایکل جکسون را یک بار دیگر کشت

راجر فریدمن نوشته است:

روز جمعه ام‌اس‌ان‌بی‌سی یک مستند رقت‌انگیز که به وقاحت هرچه تمام‌تر، یکجانبه گرایانه بود را در مورد قاتل مایکل جکسون، دکتر کانراد موری به نمایش گذاشت. به طور قطع "مایکل جکسون و آن دکتر" پیش از اعلام رای دادگاه با این امید ضبط گردیده بود که موری تبرئه خواهد شد. آنها اشتباه کردند.

روزنامه نگار منزجر کننده، جرالد پاسنر (Gerald Posner) که اتهام دزدی ادبی‌اش در دادگاه تایید شد، پشت پرده‌ی این ماجراست. او حتی در این فیلم در کنار موری ظاهر می‌شود و او را از خانه تا دادگاه همراهی می‌کند. این خود باید همه چیز را برای شما روشن کند: از این مستند یک ساعته فاصله بگیرید.

اما از تماشای این مستند چه می‌آموزیم؟ اینکه موری قریب به ۳ هفته پس از مرگ مایکل پی برد که خدایی هم وجود دارد. اینکه وکلایش با یکدگیر در جنگ و جدال بودند. وکیل ارشد، اد چرنوف همراه با موری از هیوستون (به لس آنجلس) آمده بود تا در کنار وکیل دیگر، مایکل فلانگان که ساکن بورلی هیلز است، زندگی کند. اما فلانگان طی یک مشاجره بر سر پرسش از یک شاهد در دادگاه، او را از خانه‌اش بیرون انداخت.

موری شخصا مایکل را مسئول همه چیز می‌داند، می‌گوید مایکل به وی خیانت کرده است. اما این مستند یک ساعته نتیجه‌ی عکس می‌دهد. موری به سادگی فرافکنی می‌کند. سعی دارد مسئولیت مرگ مایکل را بر دوش کمپانی ا‌.ای‌جی بگذارد. وکلایش بی‌لیاقت هستند و ام‌اس‌ان‌بی‌سی باید شرمسار باشد.

خوب است که هیئت منصفه هوشیار بود. اما قاضی باید یک مجازات طولانی مدت برای موری، وکلایش و ام‌اس‌ان‌بی‌سی مقرر نماید.

منبع: eMJey.com / showbiz۴۱۱

...