...

شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ | 12/11/2011

دوستان مایکل جکسون علیه مستند کانراد موری

رفلز ون اکسل (Raffles van Exel) موسس و مدیر عامل کمپانی سرگرمی رفلز و دوست دیرینه‌ی مایکل جکسون، در خصوص مستند کانراد موری گفته است:

"مایکل جکسون قربانی یک قتل دردناک گردید. زندگی مایکل توسط دکتر موری از او گرفته شد. یک هیئت منصفه او را در روز ۷ نوامبر ۲۰۱۱ به جرم قتل غیرعمد گناهکار تشخیص داد. طی دادگاه کانراد موری این فرصت را داشت که سخنان خود را بر زبان آورد و از خود دفاع کند. موری تصمیم گرفت که چنین نکند. اما معلوم شده است که وقتی موری به دستور قاضی می‌بایست خارج از دادگاه سکوت اختیار می‌کرد، به مصاحبه با شبکه‌ی ان‌بی‌سی پرداخته بود. او با این کار توهین را نیز به آسیبی که وارد کرده بود، اضافه نمود. رادار آنلاین می‌گوید ان‌بی‌سی ۳۰۰ هزار دلار برای این مصاحبه‌ به موری پرداخت کرده است. دوست من مایکل جکسون دیگر قادر نیست از خودش در برابر هیچ اتهامی دفاع کند. اتفاقی که افتاده رقت انگیز است."

قاضی پرونده در سپتامبر ۲۰۱۱ یک محدودیت قانونی برای موری و تیم وکلایش وضع کرد و آنها را از هرگونه گفتگو با رسانه‌های خبری منع نمود. اما علیرغم دستور قاضی، کانراد موری یک مصاحبه با خبرنگار شبکه‌ی ان‌بی‌سی، ساوانا گاتری (Savannah Guthrie) ترتیب داد. اکسل ادامه می‌دهد:

"من به خاطر شرایط موجود تا کنون سکوت کرده‌ام اما با توجه به تصمیم شبکه‌ی ام‌اس‌ان‌بی‌سی برای نمایش این مستند سوال برانگیز، وظیفه‌ی خود می‌بینم که از دوستم که صدایش برای همیشه خاموش شده است، دفاع کنم. من در کنار هواداران مایکل جکسون که مایکل آنها را ارتش عشق (Army of Love) می‌خواند، می‌ایستم. این هواداران از ام‌اس‌ان‌بی‌سی و ان‌بی‌سی می‌خواهند که مستند را نمایش ندهد. من از تمامی دوستان و آشنایان مایکل می‌خواهم که در این راه به ما بپیوندند تادر نتیجه‌ی آن شاهد رفتاری عادلانه و مسئولانه از جانب رسانه‌ها در قبال مایکل جکسون باشیم."

پیش از رفلز، جک ویشنا (Jack Wishna)، موسس و مدیر کلوپ rockcityclub.com علیه این مستند بیانیه داده بود:

"مایکل فرد بسیار مهربان و قابل اعتمادی بود و نفرت انگیز است که کانراد موری اینچنین از او به نفع خویش بهره برداری کرده است. او به دردهای مایکل بها نمی‌داد. ان‌بی‌سی دارد به موری پاداش می‌دهد و فرصتی فراهم می‌کند تا چهره‌ی آن استعداد بی‌نظیر، انسان و بشردوست فوق‌العاده را مخدوش نماید. امیدواریم که آنها تصمیم درست را گرفته و این مستند را پخش نکنند."

منبع: eMJey.com / prweb / sacbee

...