...

پنجشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۰ | 10/11/2011

عضو هیئت منصفه: اگر به خاطر موری نبود، مایکل جکسون اکنون زنده بود

دبی فرانکلین ۴۸ ساله نخستین عضو هیئت منصفه است که با ابراز هویت خود دست به مصاحبه می‌زند. او فردی بود که روز دوشنبه ۳ بار زنگ دادگاه را به صدا درآورد تا اعلام نماید که اعضا به رای دست یافته‌اند.

فرانکلین در گفتگو با صبح بخیر آمریکا، شبکه‌ی ای‌بی‌سی بیان داشته است: "دلمان برای رفتن به بیرون و از سر گیری زندگی‌هایمان پر می‌زد."

"ما بر این عقیده‌ایم که اگر به خاطر کانراد موری نبود، مایکل جکسون امروز بطور قطع زنده بود. کانراد موری مسئول است. او این کار را انجام داد. او پذیرفت که در اتاق به او پروپوفول تزریق کند."

"فکر می‌کنم عملکرد دادستان عالی بود. آنها برای هر شاهدی از قبل آمادگی داشتند. از ابتدا تا انتهای کار اجازه ندادند چیزی آنها را از مسیر منحرف کند. اما وکلای مدافع چیز زیادی برای گفتن نداشتند.گرچه نهایت سعی خود را کردند."

فرانکلین ۳ عنصر را دلیل گناهکاری موری می‌داند: "او به اورژانس زنگ نزد. این بدترین کار است. او تجهیزات مورد نیاز را در اتاق نداشت. و سپس اتاق را ترک کرد."

"حتی اگر فرضیه‌ی وکلای کانراد موری درست باشد و بپذیریم که وقتی موری در اتاق نبوده، مایکل به خودش تزریق کرده است - که البته گمان نمی‌کنم چنین بوده است - بازهم موری مقصر است. زیرا او شرایط را مهیا کرد و مسئولیت‌اش با وی است."

"فکر می‌کنم جکسون به نوعی به این داروها وابستگی داشت اما مسئله این نیست. و نیز مشخص نشده است که این وابستگی به حدی بوده که بتواند جانش را بگیرد.

منبع: eMJey.com / ABC News

...