...

چهارشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۰ | 9/11/2011

پرونده‌های مالی علیه کانراد موری در راه است

اکنون که کانراد موری توسط یک دادگاه عالی جنایی، قاتل غیرعمد مایکل جکسون شناخته شده است، خانواده‌ی جکسون برای گام بعدی آماده می‌شوند.

پدر و مادر مایکل سال گذشته دو دادخواست مالی جداگانه علیه کانراد موری و کمپانی AEG تنظیم کردند. این کمپانی قرار بود کنسرت‌های مایکل در لندن را پشتیبانی کند. اکنون راه برای رسیدگی به این دو دادخواست هموارتر شده است.

شکایت علیه AEG با این پرسش طرح ریزی شده است که آیا این کمپانی براستی از نوع درمان غیر استانداری که کانراد موری برای مایکل در نظر گفته بود، آگاهی نداشت؟ اگر هریک از این دو توسط دادگاه مقصر شناخته شوند، مجبور به پرداخت جریمه به خانواده‌ی جکسون و یا بنیاد مایکل خواهند بود.

اما یک کارشناس حقوقی می‌گوید که مسئله اصلا پول نیست. با توجه به تغییراتی که به تازگی در قوانین کالیفرنیا ایجاد شده است، به افرادی که بدون خشونت مرتکب جرمی ناخواسته شوند، تخفیف داده می‌شود تا آزادی مشروط دریافت کنند و یا به جای زندانهای خشن، در خانه‌شان حبس گردنند.

این احتمال که شاید کانراد موری به خاطر کشتن مایکل جکسون حتی یک روز هم پشت میله‌های زندان قرار نگیرد، خانواده‌ی جکسون را به خشم می‌آورد. به همین دلیل برنده شدن در دادگاه مالی که زیاد هم دور از ذهن نیست، تسکین دوباره‌ای برای آنان خواهد بود.

منبع: eMJey.com / abcnews.go.com

...