...

دوشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | 17/10/2011

عدالت برای مایکل جکسون: جلوگیری از انتشار عکس پزشکی قانونی

چنانکه انتظار می‌رفت رسانه‌ها دادگاه کانراد موری را بدل به دادگاه مایکل جکسون کرده‌اند. عکسی که چند روز پیش از مایکل در دادگاه نمایش داده شد، گاه و بیگاه بر صفحه‌‌ی تلویزیون‌ نقش می‌بندد و وب سایت‌های بیشماری آن را منتشر کرده‌اند.

از هیچ فردی در تاریخ این کره به اندازه‌ی مایکل جکسون عکس گرفته نشده است. هیچکس به معروفیت او نیست و هیچ چهره‌ی سرشناسی نیست که بتواند از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب؛ ملیت‌ها و نژادهای مختلف و مردمی از هر سن و سال را به یکدیگر پیوند دهد. هیچ ستاره‌ای در تاریخ به محبوبیت مایکل جکسون نبوده است.

پس جای تعجب ندارد اگر رسانه‌ها از کوچکترین رویداد در دنیای مایکل جکسون برای مطرح شدن هرچه بیشتر خود و پیروزی در برابر رقبایشان استفاده می‌کنند.

وقتی چند روز پیش عکسی که بدن برهنه‌ی مایکل را بر روی تخت تشریح پزشکی قانونی نشان میداد در دادگاه نمایش داده شد، TMZ بی‌درنگ آن را بر روی وب سایتش انتشار داد و یک فرد بیمار توییترهای پرینس و پاریس را با لینک این تصویر بمباران کرد. در آن هنگام جامعه‌ی هواداران برای دفاع و حمایت از فرزندان مایکل متحد گشتند و با گزارش تخلف باعث شدند که اکانت آن فرد به سرعت توسط توییتر مسدود شود.

سایر شخصیت‌های مشهور با چنین برخورد توهین آمیزی مواجه نشده‌اند و عکس‌های بی‌جان آنها مایه‌ی سرگرمی قرار نگرفته است! مریلین مونرو، الویس، مارتین لوترکینگ، جان اف کندی، پرنسس دایانا و نه حتی اسامه بن لادن!

هواداران در هرجای دنیا از این رفتار رسانه‌ها به خشم آمده‌اند و قصد دارند جلوی انتشار این عکس را بگیرند. آنها بر روی شبکه‌ی HLN متمرکز شده‌اند.

آنها می‌توانند از طریق شماره‌ی (۵۳۲۲-۲۲۵-۸۸۸-۱) و یا ایمیل fccinfo@fcc.gov با کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) که یک سازمان دولتی مستقل در ایالات متحده است تماس برقرار کنند. این سازمان ناظر اجرای قانون در رسانه‌ها است.

عکسی که از بدن مایکل جکسون بر روی تخت تشریح پزشکی قانونی گرفته شده است، مخصوص اتاق دادگاه است و نباید سرگرمی رسانه‌ها شود‍.

Regarding the showing of Michael Jackson's autopsy photo in HLN and other TV channels

The showing of Michael Jackson autopsy photograph outside a court of law is OUTRAGEOUS, UNJUSTIFIED and DISRESPCTFUL

We demand that FCC sends a message loud and clear to HLN that they will get their license revoked for further showing of MJael Jackson autopsy photo

Best Regards

منبع: eMJey.com / MJTruthNow Newsletter

...