...

یکشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۰ | 16/10/2011

کاترین جکسون از دروغگویی کانراد موری عصبانی است

پیشتر خواندید که ترنت جکسون یکی از اعضای خانواده‌ی جکسون از زبان پرینس، فرزند ارشد سلطان پاپ نقل کرده بود که کانراد موری بر خلاف ادعایش هرگز در بیمارستان او، خواهر و برادرش را دلداری نداده و آرام نکرده بود.

کانراد موری در فیلم دوساعته‌ی بازجویی‌اش که طی دو روز در دادگاه به نمایش گذاشته شد می‌گوید که پس از اعلام فوت مایکل در بیمارستان، به مادر و فرزندان او دلداری داده بود.

کاترین جکسون، مادر مایکل نیز از این ادعا به خشم آمده است. وی می‌گوید کانراد موری دروغگو است و این داستان را از خودش ساخته.

هفته‌ی گذشته خانم جکسون با دادستان دیوید ولگرن تماس گرفت و گفت از شنیدن چنین دروغی به شدت خشمگین است.

وقتی این فیلم در دادگاه پخش می‌شد، کاترین جکسون شخصا در آنجا حضور داشت. در تکه‌ای از فیلم کانراد موری به مشکل قلبی اشاره می‌کند که پس از اعلام فوت مایکل در بیمارستان برای کاترین جکسون پیش آمده بود. وقتی دادگاه این تکه از فیلم را پخش کرد، ربی جکسون دختر کاترین از مادرش پرسید که آیا چنین چیزی صحت دارد؟ کاترین سرش را به علامت نفی تکان داد.

ترنت جکسون می‌گوید فرزندان مایکل تا موقع آمدن کاترین جکسون به بیمارستان، درون اتومبیل اس‌یو‌وی ماندند. و این فرانک دیلو، مدیر برنامه‌ی مایکل بود که پس از رسیدن مادربزرگشان به بیمارستان، آنها را به اتاق اورژانس راهنمایی کرد.

ترنت جکسون می‌گوید کانراد موری اصلا با کاترین و فرزندان مایکل صحبت نکرده بود.

منبع: eMJey.com / news.yahoo.com

...