...

جمعه، ۲۲ مهر ۱۳۹۰ | 14/10/2011

توماس میزرو: کانراد موری خود شیفته است

توماس میزرو، وکیل مدافع مایکل جکسون در دادگاه ۲۰۰۵ در مصاحبه‌ای با HLN به بیان دیدگاه خود پیرامون دادگاه کانراد موری پرداخت.

او اعتقاد دارد که تیم دادستان، پرونده را بسیار خوب پیش برده است. آنها روند پرسش و پاسخ با شاهدان را بسیار روشن و قابل فهم برگزار کرده‌اند، اما وکلای مدافع تا اینجای کار موفقیتی بدست نیاورده‌اند. میزرو البته خاطر نشان می‌کند که دادگاه هنوز پایان نیافته است و ممکن است شاهد یک غافلگیری از جانب وکلای مدافع باشیم.

مصاحبه‌گر از میزرو پرسید آیا اینکه دکتر موری، دوست دختران و افراد دیگر را در جریان این موضوع محرمانه که برای مایکل جکسون کار می‌کند، قرار داده بود حاکی از نیاز او به فخر فروشی نیست؟

کانراد موری دوست دخترش، نیکول آلوارز را که حامله بود، به دیدن مایکل برد. نیکول در دادگاه گفت که مایکل به فرزند متولد نشده‌ی آنها علاقه نشان داده و گفته بود که وقتی کودک به دنیا آمد دوباره به خانه بازگردد تا او نوزاد تازه متولد شده را ببیند. پس از تولد پسرشان، موری او و نیکول را دوباره به خانه‌ی مایکل برده بود.

میزرو پاسخ داد: "مایکل بزرگترین ستاره و بزرگترین نابغه‌ی موسیقی دنیا بود. بنابراین هر فردی که با او در ارتباط بود علاقه داشت که دوستان و آشنایان خویش را برای دیدار نزد او ببرد. فکر نمی‌کنم هیئت منصفه زیاد به این قضیه و یا دوست دختران متعدد او اهمیت بدهد. آنها بر روی این موضوع که کانراد موری چقدر خود شیفته است و پیش از هرچیز به خودش فکر می‌کند، متمرکز خواهند شد."

منبع: eMJey.com / HLN

...