...

جمعه، ۲۲ مهر ۱۳۹۰ | 14/10/2011

‍پرینس جکسون: کانراد موری دروغ میگوید

در تضاد با گفته‌های کانراد موری طی بازجویی ۲ ساعته‌اش توسط پلیس لس آنجلس که دو روز پس از فوت مایکل جکسون انجام گرفته بود، خانواده‌ی جکسون می‌گویند او هرگز کارهایی را که ادعا می‌کند، انجام نداده بود.

فیلم بازجویی از موری طی روزهای جمعه و سه‌شنبه در دادگاه نمایش داده شد. وی در این فیلم به پلیس می‌گوید که پس از اعلام فوت مایکل در بیمارستان، فرزندانش را آرام کرده و به مادرش دلداری داده بود.

ترنت جکسون از اعضای خانواده به نقل از پرینس جکسون، فرزند ارشد مایکل به رسانه‌ها گفته است:

"کانراد موری پس از فوت مایکل در بیمارستان هرگز به دلداری دادن و آرام کردن او و خواهر و برادرش نپرداخته بود."

پرینس به خانواده‌اش گفته است که سخنان کانراد موری حقیقت ندارد. خانواده‌ی جکسون از این دروغگویی بسیار عصبانی هستند و نمی‌خواهند این سخن موری موجب شود که هیئت منصفه نسبت به وی ترحم نمایند.

ترنت جکسون فردی است که کاترین، مادر مایکل را در آن روز به بیمارستان رساند. او می‌گوید کاترین، پرینس و پاریس هیچگونه صحبتی با دکتر موری نداشتند.

موری گفته بود که او پاریس، دختر مایکل را آرام کرده و پاریس به او گفته بود که می‌داند او هرکار که از دستش برمی‌آمده برای پدرش انجام داده است.

هنوز مشخص نیست که آیا دادستان از این یافته‌ی جدید در دادگاه بهره خواهد برد یا خیر. در این صورت شاید لازم شود یکی از اعضای خانواده‌ی جکسون در جایگاه شهات دهد یا دست کم فیلم گفتگو با آنان در دادگاه به نمایش گذاشته شود.

منبع: eMJey.com / CNN

...