...

چهارشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۰ | 5/10/2011

فرزندان مایکل جکسون دادگاه قتل پدرشان را تحریم کرده‌اند

فرزندان مایکل جکسون، پرینس ۱۴ ساله، پاریس ۱۳ ساله و بلنکت ۹ ساله اخبار مربوط به دادگاه قتل پدرشان را دنبال نمی‌کنند زیرا برایشان بسیار دشوار و طاقت فرسا است.

کاترین جکسون از این بابت که فرزندان پسر فقیدش نسبت به دادگاه کنجکاوی نشان نمی‌دهند، خرسند است.

کاترین در روز نخست محاکمه‌ی کانراد موری در دادگاه حاضر بود. در آن روز دادستان عکس بدن بی‌جان مایکل را به نمایش گذاشت و بستگان گفته‌اند تحمل آن بسیار بیشتر از حد توان کاترین بوده است. نوارهای صوتی پخش شده در دادگاه مربوط به مکالمه‌ی مایکل جکسون که توسط موری ضبط شده است و نیز تماس تلفنی نگهبان مایکل با اورژانس، تاثیر بدی بر روی کاترین گذاشته‌اند.

همچنین شایعاتی در مورد امکان شهادت پرینس جکسون در دادگاه شنیده می‌شود که امیدواریم حقیقت نداشته باشد. دادستان لیست بلند بالایی از شاهدان را در اختیار دارد و شاید نیازی به شهادت فرزند ارشد مایکل جکسون حس نشود.

در روزی که مایکل فوت شد، موری خواسته بود تا پرینس برای کمک به اتاق مایکل برود.

به گزارش تی‌ام‌زی، پرینس به خانواده‌اش گفته است که اگر به جایگاه احضار شود، آماده است تا آنچه را که برای اجرای عدالت در مورد پدرش لازم است انجام دهد. تی‌ام‌زی به نقل از منابعی که مشخص نیست چه کسانی هستند می‌گوید نام پرینس در لیست شاهدان احتمالی دادستان قرار دارد که البته تایید شده نیست.

دادگاه در مورد شهادت افراد زیر ۱۸ سال قوانین خاصی دارد برای مثال آنها می‌توانند بدون حضور خبرنگاران و عکاسان شهادت خود را ایراد نمایند.

RadarOnline به نقل از یکی از افراد نزدیک به خانواده‌ی جکسون نوشته است که پریس برای ادای شهادت آمادگی دارد. او بسیار زیرک و سخنور است و پدرش را عاشقانه دوست می‌دارد.

منبع: eMJey.com / thehollywoodgossip / TMZ / RadarOnline

...