...

پنجشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۰ | 29/09/2011

روز ۲ دادگاه: مایکل جکسون کارمندانی را که به هوادارانش توهین می‌کردند اخراج می‌نمود

همانطور که خواندید در جلسه‌ی صبح چهارشنبه، دستیارشخصی مایکل در جایگاه حاضر شد.

مایکل امیر ویلیامز در سال ۲۰۰۷ به عنوان دستیار شخصی مایکل استخدام گردید. پیش از آن، او بر روی آرشیو فیلم‌ها و دی‌وی‌دی‌های مایکل جکسون کار میکرد. او خود را دوست و هوادار مایکل می‌داند. ویلیامز می‌گوید واسطه‌ای بوده است بین مایکل جکسون و ماموران امنیتی و کارمندان ارشدش.

مایکل پیش از فوتش در کارولوود، هالمبی هیلز، لس آنجلس - مرفه‌ترین منطقه‌ی مسکونی در ایالات متحده زندگی می‌کرد.

ویلیامز می‌گوید اگر هواداران در اطراف خانه جمع می‌شدند و کارمندان اقدامی علیه آنها انجام می‌دادند، مایکل آنان را اخراج می‌نمود. مایکل می‌ایستاد و با آنها صحبت می‌کرد، به آنها امضا میداد و هدیه‌هایی که برایش آورده بودند را دریافت می‌نمود.

هیچیک از کارمندان اجازه‌ی نزدیک شدن به خانه را نداشتند و تنها وقتی به آنجا می‌رفتند که مایکل آنها را برای انجام خدمتی احضار کرده بود که البته بسیار کم پیش می‌آمد. ویلیامز می‌گوید مایکل از تنهایی‌اش لذت می‌برد و نمی‌خواست کسی خلوتش را بر هم بزند.

ویلیامز نخستین بار کانراد موری، پزشک متهم به قتل غیر عمد را وقتی در سال ۲۰۰۸ به خانه‌ی مایکل در لاس وگاس آمده بود، ملاقات نمود. ویلیامز گهگاه بنا به درخواست مایکل به موری زنگ می‌زد تا برای مداوای فرزندان به خانه بیاید.

در ماه‌های آپریل تا ژوئن ۲۰۰۹ دیدن اتومبیل بی‌ام‌و موری که پس از اتمام جلسه‌های تمرین This Is It تا صبح در پارکینگ خانه‌‌ی مایکل پارک شده بود، امری طبیعی قلمداد می‌گشت. گاهی اوقت مایکل از ویلیامز می‌خواست تا با موری تماس بگیرد، گرچه خودش موبایل داشت.

ویلیامز به خاطر می‌آورد که در شب ۲۴ ژوئن مایکل دیر به خانه بازگشت. آنها در ساعت ۵ یا ۶ عصر خانه را برای تمرین به مقصد استپل سنتر ترک کرده بودند. مایکل سرحال و پرانرژی بود و اصرار داشت که سر موقع به تمرین برسد. ویلیامز می‌گوید جلسه‌ی تمرین عالی بود.

در شب ویلیامز مایکل را به خانه رساند و خود به خانه‌اش در جنوب لس آنجلس رفت. ماموران امنیتی بطور ۲۴ ساعته خانه را زیر نظر داشتند.

آن شب گذشت و موری در ساعت ۱۲:۱۳ دقیقه‌ی روز بعد به ویلیامز زنگ زد تا به او بگوید خود را به خانه‌ی مایکل برساند زیرا مایکل واکنش بدی نشان داده است. ویلیامز در دادگاه گفت که حرفهای موری برای وی این معنی را نداشت که خطری مایکل را تهدید می‌کند.

ویلیامز که مسیرش تا خانه دور بود در ساعت ۱۲:۱۶ به سرپرست تیم امنیتی، فهیم محمد زنگ زد تا به سراغ موری برود. محمد گفت که دستور دارد به بانک برود و در حال حاضر در خانه نیست. ویلیامز به او دستور می‌دهد که فورا به خانه بازگردد. پس از آن ویلیامز ۳ تلاش ناموفق برای برقراری ارتباط با آلبرتور آلوارز به عمل می‌آورد و در نهایت با دریک کلولند، یک نگهبان دیگر تماس می‌گیرد که او نیز گوشی‌اش را جواب نمی‌دهد. تماس با آلوارز بالاخره برقرار می‌شود و ویلیامز به او می‌گوید که فورا خود را به اتاق مایکل برساند.

۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا ویلیامز به خانه برسد، و در آن هنگام ماموران اورژانس را می‌بیند که پیکر مایکل را بر روی برانکار حمل می‌کردند.

ویلیامز فرزندان مایکل را پوشاند تا درون اتومیبل آنها را به بیمارستان برساند. وقتی فوت مایکل اعلام شد، آنها اتومیبل‌ها را از نفرات پر نموده و با خروج از بیمارستان چنین وانمود کردند که خانواده‌ی جکسون آن مکان را ترک می‌کنند، تا آنها بتوانند در آرامش از بیمارستان خارج شوند.

منبع: eMJey.com / CNN

...