...

چهارشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۰ | 28/09/2011

عکس و نوار مکالمه‌ی مایکل جکسون که دیروز در دادگاه نمایش داده شد (هشدار: محتوای ناراحت کننده)

در جلسه‌ی روز گذشته‌ی دادگاه، دادستان عکسی از مایکل جکسون را که بی جان بر روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود، به نمایش گذاشت. این عکس کمی پس از درگذشت مایکل در بیمارستان گرفته شده است.

دادستان همچنین نوار صوتی مکالمه‌ی مایکل جکسون مربوط به روز ۱۰ می ۲۰۰۹ را که می‌گوید درآمد تور This Is It را می‌خواهد خرج راه اندازی بزرگ‌ترین بیمارستان برای کودکان کند، پخش نمود. پزشک موری صدای مایکل را در حال بیان این کلمات ضبط کرده بود. مایکل که تحت تاثیر داروهایی است که پزشک موری به وی داده، با صدایی بم و گرفته می‌گوید:

"ما باید خارق‌العاده باشیم. وقتی مردم سالن کنسرت را ترک می‌کنند، وقتی مردم نمایش من را ترک می‌کنند می‌خواهم با خودشان بگویند که هرگز چنین چیزی در زندگی‌شان ندیده‌اند. شگفت انگیز است. او بزرگترین هنرمند صحنه در دنیاست. من پولش را برمیدارم و یک بیمارستان برای میلیونها کودک دنیا می‌سازم. بزرگترین بیمارستان دنیا. بیمارستان کودکان مایکل جکسون."

We have to be phenomenal, When people leave this show, when people leave my show, I want them to say, 'I've never seen nothing like this in my life. Go. Go. I've never seen nothing like this. Go. It's amazing. He's the greatest entertainer in the world.' I'm taking that money, a million children, children's hospital, the biggest in the world, Michael Jackson's Children's Hospital

مایکل حتی در این شرایط نیز از کمک به کودکان و آرزوهای بزرگ خود غافل نبود.

آن عکس و این نوار صوتی اکنون در هر جای اینترنت در دسترس است. ما نیز وظیفه‌ی خبر رسانی خود می‌دانیم که آنها را به بازدیدکنندگان این سایت ارائه دهیم. در ادامه‌ی متن، عکس و لینک نوار صوتی را خواهید یافت.

اما خواهشمندیم در نظر داشته باشید که آنها می‌توانند شما را بی‌اندازه آزرده خاطر سازند.

eMJey.com

...