...

سه شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۰ | 27/09/2011

جرمین جکسون: آنها فرزندان مایکل هستند، پرینس ویتیلیگو دارد

جرمین جکسون در مصاحبه‌ی تازه‌اش با اسکترا برای تبلیغ کتاب جدیدش You Are Not Alone، در این مورد که چه کسی مقصر فوت برادش است، گفت:

"قطعا پزشکش. تمام آنچه که مایکل می‌خواست این بود که بتواند بخوابد. او نمی‌خواست بمیرد. آثار مسمومیت با پروپوفول در او وجود داشت."

jermaine-jackson.jpg

عموی فرزندان مایکل همچنین در مقام اثبات اینکه آنها فرزندان بیولوژیکی برادر فقیدش هستند، از بیماری پوستی ویتیلیگو مدد گرفته است. البته پیش از وی نیز لاتویا جکسون دست به چنین اقدامی زده بود که فکر نمی‌کنیم باعث خشنودی مایکل می‌شد!

"آنها ۱۰۰٪ فرزندان خودش هستند. بگذارید به شما بگویم چرا! پرینس نشانه‌های ویتیلیگو را بر روی بدنش دارد."

ویتیلیگو بیماری پوستی نادری با شیوع ۱ تا ۲٪ در جهان است و احتمال سرایت آن از والدین به فرزندان وجود دارد. این بیماری بدون درد است اما باعث بی‌رنگ شدن پوست بدن می‌شود و مایکل جکسون به خاطر همین بیماری رنگ طبیعی پوست خود را از دست داد. در عکس‌ها، نشانه‌های این بیماری بر روی گردن پرینس مشهود است. نواحی بی‌رنگ شده، در برابر نور آفتاب بسیار آسیب پذیر شده و احتمال ابتلا به سرطان پوست در این افراد بالا می‌رود. این بیماری از خانواده‌ی پدری مایکل به او ارث رسیده بود.

بی‌اطلاعی از شگفتی‌های علم ژنتیک برای سالها مردم را با این پرسش مواجه ساخته است که اگر مایکل سیاه پوست است، چرا فرزندانش سیاه پوست نیستند؟

پاسخ به این سوال ساده است: در شجره نامه‌ی خانوادگی کاترین و جو جکسون، والدین مایکل، ترکیب نژادی گسترده‌ای دیده می‌شود، چنانکه جو چشمان رنگی دارد. مایکل در یک مصاحبه گفته بود که رنگ چشمان پدرش آبی است و برخی رسانه‌ها می‌گویند سبز است. چشمان پاریس، دختر مایکل نیز رنگی است. دبورا رو، مادر پرینس و پاریس، چشمان روشن و موی بلوند دارد. گذشته از این، رنگ پوست پرینس و پاریس در مقایسه با یک فرد سفید پوست، برنزه به نظر می‌رسد و سفید نیست.

the-jackson-kids.jpg

از راست: لاتویا - تاج پسر تیتو جکسون - جنویو در کنار رندی

علاوه بر این در نسل دوم و سوم خانواده‌ی جکسون نیز هستند افرادی که رنگ پوست تیره ندارند. برای مثال لاتویا جکسون، خواهر مایکل و جنویو جکسون، دختر رندی که مادرش سفید پوست است.

منبع: eMJey.com / extratv.warnerbros.com

...