...

چهارشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ | 21/09/2011

وکلای مدافع می‌خواهند که هیئت منصفه فیلم مایکل جکسون را ببیند

وکلای مدافع کانراد موری پیشتر می‌خواستند با کند و کاو در فیلمهای ضبط شده از تمرینات مایکل جکسون برای تور This Is It، صحنه‌ای را بیابند که حاکی از ضعف و ناتوانی سلطان پاپ باشد. چیزی یافت نشد و وکیل مدافع کانراد موری اعتراف کرد:

"هنگام اجرا بر روی صحنه، نشانی از بیماری یا ضعف جسمانی در او قابل مشاهده نبود. وی در این فیلمها از نظر روحی نیز سلامت است و نگران و افسرده نیست... او بسیار با استعداد بود. کارش براستی خوب است. حتی در روزهای بدش نیز کارش خوب است."

اکنون وکلای مدافع می‌خواهند فیلم مربوط به سخنرانی مایکل جکسون در ماه مارس ۲۰۰۹ را به هیئت منصفه نشان دهند و بگویند که او بیمار بوده است!

در روز ۵ مارس مایکل طی یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن اعلام کرد که به مدت ۱۰ شب در آن شهر کنسرت برگزار می‌کند و اینها آخرین نمایش‌های زنده‌ی او خواهند بود. تعداد این کنسرتها سپس به ۵۰ افزایش یافت.

وکلای مدافع می‌گویند مایکل در آن روز از نظر روحی و جسمی در وضعیت مساعدی نبوده است. گرچه او کاملا سرحال و عادی به نظر می‌رسد، وکلا می‌گویند این ویدیو، ادعای کارن فی، آرایشگر مایکل که گفته بود وی طی روزهای پیش از فوتش در وضعیت مساعدی قرار نداشت را تایید می‌کند. ظاهرا کارن از افزایش تعداد کنسرت‌ها خشمگین و ناراضی بوده و فکر میکرده است که برای سلامت مایکل خطرناک خواهد بود.

دادستانی گفته است که اظهارات کارن فی تنها تحت تاثیر چیزهایی بوده که از این و آن شنیده است و اعتبار و وجاهت قانونی ندارد و قابل استفاده در دادگاه نیست.

از طرف دیگر جرمین جکسون گفته است که برادرش مایکل از ابتدا قصد داشت تعداد کنسرت‌ها را افزایش دهد.

جرمین می‌گوید مایکل قصد داشت ۵۰ کنسرت لندن را بدل به توری جهانی کند، اما او همیشه عادت داشت هوادارانش را غافلگیر نماید و به همین دلیل گفته بود که تنها تعداد محدودی نمایش زنده اجرا خواهد کرد تا هیجان را در طرفدارانش بالا ببرد و گذشته از این کاری کند که بلیطها در یک آن بفروش برسند.

منبع: eMJey.com / CNN

...