...

شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ | 3/09/2011

توماس میزرو: کانراد موری باید محاکمه شود

توماس میزرو، وکیل مدافع ارشد مایکل جکسون در جریان دادگاه ۲۰۰۵، عقیده دارد که دکتر موری، متهم به قتل مایکل جکسون، گناهکار است و باید محاکمه شود تا خانواده‌ی جکسون به آرامش برسند.

"من احساسات ضد و نقیضی در مورد این دادگاه دارم. از یک طرف می‌خواهم که خانواده‌ی جکسون شاهد تحقق عدالت باشند. بر پایه‌ی آنچه که از این پرونده می‌دانم، رفتار این پزشک بسیار زشت و زننده بوده و بسیار سهل انگارانه و احمقانه عمل کرده است. او می‌بایست (به مایکل) می‌گفت که این (تزریق پروپوفول) خطرناک است و نباید در خانه انجامش داد زیرا ما امکانات و کمک کافی در اختیار نداریم. به عنوان یک پزشک متخصص باید اینچنین رفتار میکرد. فکر می‌کنم باید محاکمه شود تا هم به خانواده‌ی جکسون کمکی شده باشد و هم هشداری باشد به پزشکان که مبادا دست به چنین اعمالی بزنند."

میزرو اما نگران عملکرد وکلای مدافع موری نیز هست:

"فکر می‌کنم وکلا در مقام دفاع از متهم سعی می‌کنند نام خوش مایکل را خدشه‌دار کنند. من نمی‌خواهم شاهد دیدن عکس‌های کالبدشکافی و چنین چیزهایی باشم. خوشحالم که دادستانی او (موری) را تحت تعقیب قرار داده است، اما نگرانی‌ام اینست که وکلای مدافع، مایکل را بی‌ارزش و نامش را لکه دار کنند تا شاید نتیجه‌‌اش به نفع متهم تمام شود."

منبع: eMJey.com / contactmusic.com

...