...

شنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ | 20/08/2011

وکلای کانراد موری: اعضای هیئت منصفه را قرنطینه کنید

در لایحه‌ای که روز پنج‌شنبه‌ی گذشته در دادگاه لس آنجلس تنظیم شد، وکلای مدافع متهم به قتل غیر عمد مایکل جکسون بار دیگر خواستار آن شدند که اعضای هیئت منصفه‌ی دادگاه رسیدگی به پرونده به شکل موثر تحت بازرسی قرار گرفته و جلوی هرگونه دسترسی آنان به اخباری که رسانه‌ها در مورد کانراد موری انتشار می‌دهند، گرفته شود. آنها نگران موج منفی‌ای هستند که علیه موکلشان کانراد موری در رسانه‌ها در جریان است.

این درخواست پیشتر نیز از جانب آنان مطرح شده بود. در آن زمان پاسخ قاضی پاستور این بود که مراقبت ۲۴ ساعته از این افراد را لازم نمی‌داند و گذشته از این، دادگاه بودجه‌ی کافی برای انجام این امر را در اختیار ندارد.

وکلای موری در لایحه‌ی خود آورده‌اند که انتظار می‌‎رود محاکمه‌ی کانراد موری، مشهورترین محاکمه‌ی تاریخ شود. آنان همچنین یادآوری کرده‌اند که در جریان انتخاب اعضای هیئت منصفه برای این دادگاه که چند ماه پیش برگزار شد و نیمه کاره پایان یافت، تنها یکی از افراد دعوت شده به دادگاه ابراز داشته بود که چیزی در مورد پرونده‌ی قتل مایکل جکسون نشنیده است. وکلا در پاورقی دلیل بی‌خبر بودن آن زن را اضافه کرده‌اند: "آن خانم انگلیسی زبان نبود."

در روز ۲۵ آگوست قاضی در خصوص درخواست آنان تصمیم خواهد گرفت. انتخاب اعضای هیئت منصفه نیز از روز ۸ سپتامبر مجددا پیگیری خواهد شد.

منبع: eMJey.com / latimes.com

...