...

شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ | 6/08/2011

ادعاهای تکان دهنده‌ی دستیار پزشک سابق مایکل جکسون

در دادخواستی که ۳ روز پیش به دادگاه ارائه شد، دکتر آرنولد کلین که زمانی پزشک متخصص پوست مایکل جکسون بود به دادن بیش از حد دارو به مایکل جکسون و تلاش برای پنهان نمودن آن و زیر پا گذاشتن قوانین و استانداردهای پزشکی متهم شده است.

جیسون فیفر، دستیار دکتر کلین ادعا کرده است که طی سال ۲۰۰۹، کلین چند بار به مایکل دارو تزریق کرده و سپس از وی خواسته بود او را تا اتومبیلش همراهی کند زیرا مایکل قادر به ایستادن نبود.

فیفر می‌گوید او و پرستار بخش نسبت به دادن داروی بیش از حد و به خطر افتادن سلامت مایکل به کلین هشدار دادند اما او به آنها گفته بود که دهانشان را ببندند.

طبق ادعای فیفر، در اکتبر سال ۲۰۰۸ مایکل به کلین گفته بود که برای خلاص شدن از دردسر رفتن به یک جلسه‌ی دادخواهی، به یک گواهی پزشکی نیاز دارد. کلین به او اطمینان داده بود که نگران این موضوع نباشد و در یک گواهی پزشکی ساختگی برای دادگاه اظهار داشته بود که بر اساس نتیجه‌ی یک کشت آزمایشگاهی، مایکل در معرض یک آلودگی میکروبی قرار گرفته است.

فیفر همچنین گفته است که یکبار در سال ۲۰۰۹ کلین از وی خواسته بود مهرش را به او بدهد تا با استفاده از آن برای مایکل داروی شل کننده‌ی عضلات تجویز کند، اما فیفر از قبول این امر سر باز زده بود.

پس از فوت مایکل در ژوئن سال ۲۰۰۹، کلین در بازجویی‌هایی که پلیس از وی به عمل آورد، هرگونه تخطی از استانداردهای پزشکی را رد کرده بود.

فیفر دهانش را بسته نگاه داشت تا وقتی که کلین تصمیم گرفت او را اخراج نماید. اکنون او در دادخواستش آورده است که کلین او را واداشته بود که برای او شریک جنسی مرد بیابد و این شریک جنسی گاهی از میان فروشندگان بدن و یا بی‌خانمان‌ها دستچین میشد.

جیسون فیفر اضافه می‌کند که دکتر آرنولد کلین از او می‌خواست تا وی را برای هم‌آغوشی آماده کند. برای مثال از او می‌خواست تا کشاله‌ی رانش را شستشو دهد.

فیفر همان کسی است که پس از فوت مایکل ادعا کرد معشوقه‌ی مایکل بوده است. کلین او را به عنوان تنها معشوقه‌ی مرد مایکل جسکون به رسانه‌ها معرفی نمود. در اردیبهشت امسال کلین این ادعای خود را پس گرفت و با اعتراف به دروغگویی، داستانی که خود ساخته بود را مسخره خواند. (بیشتر بخوانید)

فیفر اکنون می‌گوید از مشکلات احساسی و روانی وخیمی رنج می‌برد و آن را حاصل داروهایی می‌داند که کلین به او داده است. او از دادگاه تقاضای غرامت کرده است.

وکیل دکتر کلین گفته است که کلین یکی از معتبرترین و محترم‌ترین پزشکان در حرفه‌ی خویش است. او این ادعاها را یک مشت آشغال خوانده است. این وکیل می‌گوید ادعاها بسیار جدی هستند و آنها به تمامشان رسیدگی خواهند کرد.

منبع: eMJey.com / TMZ / starlounge / thehollywoodgossip

...