...

پنجشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۰ | 28/07/2011

آیا جرمین جکسون واقعا جان مایکل را نجات داده بود؟

خواندید که جرمین جکسون ادعا کرده یک بار مایکل را از خطر مرگ نجات داده بود. اگر جرمین در مورد همان واقعه‌ای صحبت می‌کند که مایکل در کتابش "مونواک" شرح داده است، پس ظاهرا کمی دچار فراموشی شده است.

جرمین می‌گوید مایکل به زیر آب رفته و وی با لباس به درون آب شیرجه زده و او را بیرون کشیده بود. اما مایکل خود در کتابش (Moonwalk,۱۹۸۸) می‌نویسد:

"دوران فیلمبرداری ویز (Wiz) برای من پر از اضطراب و دلواپسی بود، گرچه از این تجربه لذت نیز می‌بردم. روز ۴ جولای آن سال (۱۹۷۷) را به خوبی به خاطر دارم. من در خانه‌ی برادرم جرمین ساکن بودم. چند قدم دور از ساحل در موجها شنا می‌کردم که یک مرتبه متوجه شدم نمی‌توانم نفس بکشم. با خودم فکر می‌کردم که چه اتفاقی دارد می‌افتد. سعی کردم دست پاچه نشوم. خود را به درون خانه رساندم و جرمین را پیدا کردم تا مرا به بیمارستان ببرد. یکی از رگها درون ریه‌ام پاره شده بود. پس از آن این اتفاق هرگز دوباره برایم رخ نداد، گرچه گاهی احساس فشار و گرفتگی در آن ناحیه می‌کردم که شاید فقط از روی تلقین بوده است. بعدها فهمیدم که این اتفاق به Pleurisy (یا پلور دیافراگماتیک، نوعی بیماری ریوی که در آن پرده‌های جنب ریه‌ها به هنگام باز و بسته شدن ریه با یکدیگر سایش پیدا می‌کنند) مرتبط است. پزشکم برایم استراحت تجویز کرد اما برنامه‌های کاری چنین اجازه‌ای به من نمیداد. کار سخت و تلاش مهمترین مسئله بود."

منبع: eMJey.com / Moonwalk

...