...

جمعه، ۱۷ تیر ۱۳۹۰ | 8/07/2011

جلسه‌ی شنود به خاطر This Is It عقب افتاد

روز چهارشنبه در نشستی با وکلای مدافع متهم به قتل سلطان پاپ و تیم دادستان، قاضی مایکل پاستور موافقت کرد که یک جلسه‌ی شنود را از ۱۲ جولای به ۲۰ جولای عقب بیاندازد. شاید در آن روز تاریخ آغاز دادگاه رسیدگی به اتهام کانراد موری بالاخره تعیین شود.

دلیل این امر آنست که هر دو گروه سخت مشغول تماشای ۲۱ جعبه فیلم ضبط شده از تمرینات مایکل جکسون برای کنسرت‌های This Is It هستند. دادستانی می‌خواهد از فیلم‌های کنسرت برای نشان دادن سلامت مایکل جکسون در هنگام فوت استفاده نماید و وکلای متهم می‌خواهند از همین فیلمها برای نشان دادن بیماری و ضعف جسمانی وی بهره ببرند.

وکلای موری گفته‌اند که تماشای تمامی فیلمها، هفته‌ها به طول خواهد انجامید. آنها از روز ۲۸ ژوئن تا کنون توانسته‌اند تنها یکی از ۲۱ جعبه‌ی فیلم را بررسی نمایند. نارگ گورجیان یکی از وکلای موری می‌گوید آنها تا کنون چیزهای مهمی از فیلم‌ها بدست آورده‌اند. البته آنان اجازه ندارند چیزی در مورد آنچه که دیده‌اند بیان کنند.

دادستان دبورا برزیل در کنار گورجیان و اد چرنوف، وکلای موری و کوین ویک وکیل کمپانی سونی و یک تکنسین فیلم‌ها را بر روی کامپیوترهایی که دسترسی به اینترنت ندارند، بررسی می‌کنند.

در ابتدا گفته شده بود که ۱۰۰ ساعت فیلم ضبط شده از تمرینات مایکل وجود دارد اما گورجیان می‌گوید به این باور رسیده است که فیلم‌ها از آنچه گفته شده بیشتر هستند.

"۸ تا ۱۰ دوریبن همزمان سرگرم ضبط تمرینات بودند و هر کدام از آنها زاویه‌ی خاصی را فیلمبرداری کرده‌اند. بسیار مهم است که هر صحنه را از زاویه‌های مختلف بررسی نماییم."

منبع: eMJey.com / abcnews.go.com

...