...

یکشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۰ | 26/06/2011

دادستان نیز فیلم This Is It را می‌بیند

قرار بر این است که تیم دادستان نیز همپای وکلای کانراد موری به تماشای فیلم‌های دیده نشده از تمرینات مایکل جکسون برای تور This Is It بنشینند.

دادستانی در نظر دارد از این فیلم برای اثبات سلامت مایکل جکسون در هنگام فوت استفاده نماید و وکلای متهم به قتل غیر عمد او قصد دارند از همین فیلم‌ برای نشان دادن ضعف جسمانی و بیماری وی بهره گیرند.

پیشتر وکلای موری درخواست کرده بودند که به فیلم‌های دیده نشده‌ی مایکل دسترسی پیدا کنند. با موافقت سونی تصمیم گرفته شد که نمایش خصوصی این فیلم‌ها در مکانی امن و مطمئن انجام گیرد. داستانی از قاضی خواسته است که اجازه دهد آنها نیز در کنار وکلا به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

نارگ گورجیان، یکی از وکلای موری که در سال ۲۰۰۵ پیش از آنکه توسط مایکل برکنار شود، در تیم وکلای او خدمت میکرد، با درخواست دادستانی مخالفت کرده است با این توضیح که نمایش فیلم‌ها در ابتدا درخواست وکلا بوده و دادستانی باید درخواست جداگانه‌ای تنظیم نماید. اما دیوید والگرن از تیم دادستانی گفته است که تنظیم یک درخواست جداگانه چیزی جز اتلاف وقت دادگاه و کاری بیهوده نیست.

قاضی با دادستان اعلام موافقت کرده است و بنابراین وکلا و تیم دادستان به اتفاق از روز سه‌شنبه در یکی از استودیوهای کمپانی سونی به تماشای انحصاری This Is It خواهند نشست. آنها باید ۲۱ جعبه پر از فیلم که گفته شده است ۱۰۰ ساعت از تمرینات دیده نشده‌ی مایکل بر روی آنها ضبط شده است را تماشا کنند.

This Is It عنوان توری است که قرار بود در ۵۰ شب در شهر لندن برگزار شود. بلیط‌های این تور طی چند ساعت فروخته شد و رکورد سریعترین فروش دنیا را رقم زد. پس از مرگ مایکل در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹، تمرینات مایکل در طی دو شب پیش از فوتش در قالب فیلمی مستند، همنام با عنوان تور راهی سینما شد. فیلم This Is It پرفروش‌ترین فیلم مستند موزیکال در جهان است.

کانراد موری متهم است که در صبح روز ۲۵ ژوئن مایکل جکسون را با تزریق بیش از اندازه‌ی داروی بیهوشی پرپوفول بطور غیر عمد به قتل رسانده است. دادگاه رسیدگی به این پرونده سه ماه دیگر آغاز می‌شود.

منبع: eMJey.com / ninemsn.com.au

...