...

جمعه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ | 17/06/2011

پیچیدگی در سرنوشت This Is It

روز گذشته نمایندگان کمپانی سونی و وکلای کانراد موری، متهم به قتل مایکل جکسون در دادگاه برای تصمیم گیری در خصوص This Is It دیدار کردند. وکلا می‌خواهند فیلم‌های ضبط شده از تمرینات مایکل جکسون برای تور This Is It را ببینند. سونی می‌گوید این فیلمها ارزش بسیاری دارد و کپی از روی آنها بسیار پر هزینه است.

ظاهرا موضوع پیچیده شده است و قاضی نمی‌تواند تصمیم بگیرد برای همین زمان بیشتری به خود و کمپانی سونی داده است. او می‌خواهد بداند این وکلا دقیقا چه چیزی را می‌خواهند ببینند.

از طرفی سونی می‌گوید درخواست وکلای موری طی روزهای گذشته از اساس تغییر کرده است و آنها به وقت بیشتری نیاز دارند تا تقاضای آنان را بررسی کنند. باست‌ویک، وکیل این کمپانی می‌گوید که وکلای موری در ابتدا فیلم‌های خام را می‌خواستند و اکنون در پی تصاویری هستند که دو فیلمبردار شخصی مایکل جکسون شکار کرده‌اند.

قاضی در این خصوص بسیار محتاط است و روز گذشته گفت که حتی اگر با درخواست وکلا موافقت کند، باید ترتیبی اتخاذ شود که این فیلم‌ها هرگز به اینترنت و جاهای دیگر راه نیابند. اما وکیل کمپانی سونی بیان داشت که هرچیزی در دادگاه به نمایش درآید حتما به بیرون درز خواهد کرد و نمی‌توان چنین فیلمی را از دستبرد دور نگاه داشت. وی ادامه داد پخش چنین تصاویری، برنامه‌‌های آتی کمپانی را برای استفاده‌ از این فیلم‌ها نقش بر آب خواهد کرد.

"اگر این فیلم‌ها در دادگاه نمایش داده شوند، بدون فوت وقت شاهد انتشار آن در وب‌سایت‌هایی چون تی‌ام‌زی خواهیم بود."

در همین زمان دادستان در نظر دارد با پخش صحنه‌هایی از فیلم منتشر شده‌ی This Is It به اعضای هیئت منصفه نشان دهد که مایکل جکسون در لحظه‌ی مرگ یک فرد سالم بوده است.

قاضی یک هفته به سونی زمان داده است که ببیند آیا راهی هست که بدون هیچگونه ریسک و خطری بتوان فیلم‌ها را در دادگاه نمایش داد.

جلسه‌ی بعدی دادگاه در روز ۲۴ ژوئن، یک روز پیش از دومین سالروز فوت مایکل جکسون برپا خواهد شد.

منبع: eMJey.com / abcnews.go.com / CNN.com

...